Hirdetés
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- Apple notebookok
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- Akciókamerák
Hirdetés
-
Miniatűr csúcstelefonnal készül a Vivo
ma Persze lehet, hogy az X200 Pro mini képernyője nagy lesz, csak nem túl nagy.
-
Előrendelői előzetesen a LEGO Horizon Adventures
gp Korábban már kiszivárgott a megjelenési dátum, a Sony az éjszaka folyamán ezt megerősítette.
-
A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
ph A cég kínálata egy 1440p-s/480 Hz-es OLED és egy 4K-s/160 Hz-es IPS kijelzővel gyarapodik.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Inkább magánembertől ez: [link], ez valószínűleg nem tekert órás.
Ez már élhető nem úgymint az 1,5-ös. Van benne felező, szóval ha kell megy szépen (0,8-as szorzó/osztó) csak győzzél váltogatni.
Vegyesben eljársz vele 7 liter körül az még vállalható bőven.
Szervíz nem olcsó, de cserébe ritkán kell hozzá alkatrész. Olajat cseréld 10k km-erenként és akkor sokáig nem kell hozzányúlni. Egy sima olajcsere az olyan 50k körül van (gyári szűrőkkel!!), hozott olajból nekem kijött most 43k-ból.
Nagyszervíz (vezérlés csere is benne van) az zsebbenyúlós, 100k km-erenként kell (gyertyát is akkor cserélik) és az olyan 250-300k között van attól függ gyári vagy utángyártottat kérsz. Haver most cseréltett a 2 literesébe: 250k volt utángyártott szettel úgy, hogy a vízpumpát nem cseréltette (lol). Gyári cuccokkal 290k lett volna a nagyszervíz.
Vétel előtt mindenképpen nézesd meg szervízben az autót. Seibiko vagy Hace Car ez a kettő a jó Pesten.
mod:
Civicet akartam én is de a Mazzag 3 is jó. Mind a kettő volt ismerősi/családi körben.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
giigz
veterán
Hosszútávon már 50 km-es úton én is végig 90-110-zel megyek, viszont a mindennapi kb. 10-15 km-es országúti szakaszomon totál nem érdekel mennyivel megyek, a forgalommal együtt csorgok, időben max. 2-5 perc lesz a különbség
Mondjuk én szeretek is benne ülni, mindig rossz kiszállni, olyan kényelmes puha az ülés
-
jozefgucci1
addikt
Azért a 10-40 közötti km már nem nevezhető rövid távnak , főleg ha azt nem városban teszi meg az ember .A kocsit most mikor lecseréltem nálam azért lett diesel mert az asszony napi 30-30 km-t tesz meg nagyrészt városon kívül . Akkor ez is rövidtáv lenne ?
Amúgy sajnos azóta változott a munkahelye szóval bukott a mutatvány ,de azért a kocsi marad
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
Sátán44
addikt
Szia!
Hanyas évjáratú? Sedan, vagy ferdehátú? Felszereltség? Mi a személyes tapasztalat róla?
Bocs a sok kérdéséért, de nagyon érdekelne. Kb. 3 hónapja nézegetem őket a HAHU-n, de nagyon messze lakom a "bekötőúttól" és emiatt sok jó lehetőségről maradok le.
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
trassher
addikt
Igen ezt értem csak nekem nem cetlim van hanem egy zöld "kártyám". Azt elég nehéz lenne betuszakolni a forgalmi tartójába, mondjuk még olyanom sincs mivel az okmányirodában nem adtak.
Mondta bent az ügyintéző hogy küldenek majd postai úton is igazolást, remélem az már kisebb méretű lesz. Elég nekem a határon mindig bemutatni a zöld papírt nem hogy még itthon is azt lobogtassam.
Eddig ugye ahhoz szoktam hogy jött a csekk és azt vagy személyesen fizettem a postán vagy neten keresztül és a szelvényt szépen beraktam a helyére a forgalmi mellé.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Dare2Live
nagyúr
Hol nem ajánlottam?
xsara/picasso is Citroen (ahogy C3/C4is)Én erre 100% egyterüt vennék. Tehát xsara/picasso és nem C3/C4. Meriva és nem Astra. Corolla verso és nem corolla...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
harry
veterán
Biztos jobb a fóka 1.6 motorral, de keresésnél azért nem zárnám ki az 1.4-et sem, egy ekkora autót, főleg ha nincs agyonpakolva, meghajt ez is, és (valószínűleg) sok jó példányt is leszűrne így. Igazából csak a saját példánkból indulok ki megint csak, de azonosan jó állapot közül persze én is az 1.6-ot venném inkább.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
runner 125
nagyúr
Puha a futóműve, de én nem mondanám hajósnak, a feelinget talán az ülés kényelme, pozíciója okozza. Emlékeim szerint ő a legalapabb, leggyengébb 2.4-es 140 lovas szívóbenzin verziót próbálta. Ott nyilván nincs akkora nyomaték, teljesítmény, főleg ha az autó majd 1,6 tonnás tömegét is figyelembe vesszük.
Egy 2.0T, 2.5T-vel vagy akár a D5-tel nyilván fürgébb.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
raczger
őstag
Jól írta runner 125, 2.4-es 140 lovas verziót vezettem. Nekem a fotóműve volt a túl puha, jobban szeretem a kicsit sportosabbat, kinek mi. A teljesítményével nem volt gond, a motorja tetszett, főleg a hangja, nem gondoltam volna, hogy ilyen szép hangja tud lenni az 5 hengernek
Azért ha teheted, te is próbálj ki egyet, mert ez csak egy vélemény amit írok, lehet neked tetszene a futóműve is.www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
nofi
őstag
Egyelőre ketten vagyunk, de 1-2 éven belül azért várható még gyerekülés, onnantól meg állandóan lesz behajtogatva egy babakocsi is. Apósomnak Golf Plus van és ott mondjuk nagyon jól variálhatóak a hátsó székek. Tény, hogy pl. egy Passat meg csak szimplán elnyeli a csomagokat
Xbox GT: nozsolt
-
Qru
MODERÁTOR
S60-at D5 motorosat vezettem egyszer, a gyárilag gyengébb 163 lovas változatot. Nagyon megy (pedig egy 170 lovas TDI-ből ültem át nem egy 1000-es Swiftből), jó a rugózása is kényelmes de nem billegős. Egyedül az automatákat felejtsd el mert azok időzített bombák.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Snoop-y
veterán
Ahogy barmelyik sportosabb autonak.
Mit szeretnel hallani?
Eleg olcso auto mostmar. Nem lesz akkora fun mint egy integra vagy olyan kis gokartos mint egy 5gen VTI
De ez egy sportos csaladi kocsi. 7,1-7-3 koruli 0-100 -al. Sper van benne.
Facelift modell-t vegyel csak az elozonek sok problemaja volt a kuplung/valto -val.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
Azert ez kicsit mas kategoria mint az altalad felsoroltak.
itt kapsz sper difit sport futomuvet jo uleseket viszont nem lesz tele extraval a sulycsokkentes miatt 53kg-al konnyebb mint a sima accord.
Osszessegeben egy megbizhato auto ami nagyon jo vezetesi elmenyt ad.
Ezt is forgatni kell hogy menjenNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
Bogárnak szép hangja van és azok még nincsnek agyon fojtva (fórumtárs havernak is az van, nem rég furatta fel benne a motort). Enyémnek is csak 4000 felett jön meg a hangja, na ha ott elveszed a gázt olyan szépen hörög hogy legszívesebben azt loopoltatnám állandóan.
Kíváncsi vagyok milyen lesz a hangja ha felkerült végre a sport kipufogó, már csak el kéne hoznom de lassan arra is sort kerítek.
#nincsbennetarcsi
-
bajnokpityu
félisten
azért egy normális szerelő ezt meg szokta tudni oldani. maximum a csavar bánja.
érden volt egy futóműves banda, aki leszámlázta az állítást, még az új csavarokat is, majd 1 hétre rá,amikor újabb futóműelem ment tönkre, akkor láttuk, hogy izomból be van rohadva az állítócsavar. azóta már csak egy futóműveshez járunk.
eladó topping dac
-
-v-
addikt
Az meg csak azért rohad be, mert sokan nem állíttatják rendszeresen a futóművet, meg sok gagyi helyen nem tudják, hogy a focusnak hátul is állítható a kerékösszetartás ... aztán ha évekig nincs hozzányúlva, persze hogy berohad, akkor van az hogy a csavarral együtt jön a persely is.
-
!Overdose!
őstag
Vannak nálam kompetensebbek is a témában, a VW topikban megtalálod őket. Én személy szerint sokkal inkább ülnék be egy 1.8T-be, mint egy 1.6-osba. Bő 1 literrel fogyaszt többet a csigás, de a menetteljesítményeket tekintve ég és föld.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Qru
MODERÁTOR
325k km-t tekertünk bele a céges Passat B5.5 1,8T-be mielőtt leadtuk (aztán a kereskedő mire a telepére átért vele már csak 220k km volt benne érdekes módon ).
Egy turbó cserén és egy vákumcső eldurranáson kívül kívül semmi extra költséget/meglepetést nem tartogatott, pedig nem kímélő üzemben volt használva (de nem is eszetlenül).
#nincsbennetarcsi
-
Dorien
veterán
Próbakört tud tenni vele, ha a tulaj bevállalja a rizikót, hogy megállítják. De ha nem vállalja be, akkor vajon ki a halálnak akarja eladni műszaki és próbaút nélkül? Rendszám van rajta szerencsére, meg képekről jónak tűnik. Mondjuk ennyiből lehet venni akár 3-4 évvel fiatalabb Focust is 1-2 év műszakival.
Vangelis: 230eFt-ért 2 év műszakival? Persze. Én lecsapnék rá, mert nagyon gyorsan el fogják vinni. Próbaút, aztán ha minden oké, akkor szerintem vedd meg.
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN Edition XS nyitott planár fejhallgató 119.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
feka007
veterán
Alapjában az 5 ajtót preferálom, de a hatchback FF nekem 3 ajtósban jobban tetszik.
A Trend-en tényleg van egy horpadás a sárvédődob feletti részen, de azt talán javítani is lehetne, vagy nem. Mindenesetre a másik az tényleg ültetett lehet, mert apumnak ugyanígy egy ültetett kombija van (nem direkt akart ilyet venni, csak az előző tulaj csinált rajta mindenféle gagyituningot, amit sötétbe nem vettünk észre a megvételkor Mondjuk 480 ezerért nem lehetett jobbra számítani, bár motorikusan elég okés).
Egyébként a 131 lóerő mennyire sok? Gondolom sokba kerül fenntartani, ha nem akarok száguldozni amúgy.
Sutee89: Na igen, ennyiért már szép példányokat ki lehet fogni. Az extrásabb az jobbnak tűnik, de lehet megnézve fordulna a kocka.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
q13579
senior tag
Köszi a tippeket, akárhogy nézegetem a piacot, a Mazda 3 tűnik még mindig a legjobb választásnak. Ugyanazt a felszereltséget egy 1-es BMW, vagy A3-as Audi esetén csak jó 5-600 ezer Ft-tal többért kapom meg...
2 M Ft feletti összeget pedig 10-11 éves autóért egyszerűen nem ész-szerű kiadni, ha nem szerelmes az ember a megvásárolni kívánt kocsiba és elsősorban a praktikus, de élvezhető autózást preferálja...
1,5-2 M Ft-ig akkor a mazda 3-on kívül nem tudtok más benzines 100-120 LE közötti alternatívát (évi 8-10.000 km-hez)?
Mert akkor a kérdést eldöntöttnek tekintem és ezek keresésére fókuszálok...
-
tresh
addikt
Volt belőle pár kiadás 180/209/225 paci. Emlékeim szerint a sport a 180 Le a 209/225 az a Cupra R. Amúgy Tomcsi hajt leont 1.8 T ő tud neked élménybeszámolót tartani.
(#108740) !Overdose! :persze, nem is ezt írtam.Hanem hogy mihez képest sportos? Ha egy azonos alap 1.6 Leonhoz képest nézzük akkor az mert jobb futómű nagyobb fékek +akár 4 kerékhajtás
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kupon kunyeráló
- Apple notebookok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PlayStation 5
- Kutya topik
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- AliExpress tapasztalatok
- Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen