Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Sajtóképeken a Galaxy Z Flip6 színválasztéka
ma Vidám színekkel dobja fel a Samsung a kagylótelefonját.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
Sziasztok!
Drága Alfámban (1.4 TS) a napokban elkezdett ingadozni az alapjárat +- 6-700 is akár.
Mi okozhatja, miket nézzek át/cseréljek? Korábban le volt ültetve az autó, az Y-t cserélni kéne a kipufogórendszerben mert meg van nyomva, talán emiatt néhol lyukas is, ezért kifújhat, lamda szonda emiatt rossz infót küld, ez okozhatja esetleg?Alapjárati motor tökéletes (nem is régi).
Illetve, hol érdemes vezérlésmódosítót venni? Ha bárdihoz vagy unixhoz lenne valakinek kedvezménye, és felajánlja, akkor pár sör ellenében élnék vele
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
Dany007 #79671 üzenetére
Az tulzas, hogy boyracereknek valo, csak szimplan egy sportos auto. Egy jo allapotu nagyon szep tud lenni, nem jutna eszembe rola az allando okorkodes. Elol el lehet benne ferni, az ules szerintem meg legalso allasaban is magas, igy ha nagyon magas vagy a fejed mar surolja a plafont.
ha nem versenyezni kell akkor eleg lehet egy 1.6 is, atiras olcsobb, de nem fogyaszt sokkal kevesebbet mint az 1.8 vagy 2.0. Ne a legolcsobbakkal szemezz, azokba lapatolhatod a penzt vasarlas utan. Futomu kenyes a szar utakra, vezerlesmodosito es ugy az egesz motor pedig a jo olajra.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
Dany007 #79674 üzenetére
A hatso ablak sarkaban van a kilincs.
bitpork: nalam nyaron volt nagyszerviz, vezerles (modosito nelkul) gyertyak, olaj, 50-55 kozott allt meg. Modosito meg radob 40-45-ot ahogy lattam, es gyertyakat es modositot nem vezerlesenkent cserel az ember.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
Dany007 #79679 üzenetére
~otvenezrenkent, a gyari eloiras asszem 60-at ir, de celszeru es ajanlott elobbre hozni. Gyertyakra is 50.000km az intervallum(ezzel utom is az elobbi allitasom, miszeeint nem vezerlesenkent csereljuk, nalam elmentek a gyariak 130-at, es csak egy volt bibis). Vezerlesmodosito elvileg kibir ket szett vezerlest, de csak megfelelo bemelegites es olaj eseten.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
bitpork #79682 üzenetére
Akkor amit en hajtok az egy kivetekes darab. Palyan altalaban jol kihuzatom, sokat van hasznalva rovid tavokon 2-40km, ezert palyan "kikormolom" 3.-4. 4-5000 a motor pedig por szaraz, erre megeskuszom.
Evente pedig bele van tekerve 30.000km. Most es az ingadozas elojott, ezen kivul azert mondhatom, hogy problemamentes.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
nyogo83 #79685 üzenetére
En a futomu miatt mondtam le a 156-rol. Nyaron akartam venni, hogy legyen sajat. (a 145 nem az enyem), de normalis minosegu alkatreszekkel lazan megvan 100-150 ahogy irod is
Ez megfejelve azzal, hogy a jo oreg 31-es ut, amin sokat jarok k. szar minosegu.a 2. Opcio a szerelem, probalj ki egy 156-ot, helyezkedj el benne, nezegesd, ha tetszik akkor merlegelj, es vedd meg
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
bitpork #79689 üzenetére
A legerzekenyebb pontjuk egyertelmuen a futomu, Apukamnak van egy Dedraja az 2 ev/lengokar. Az Alfank a nagyobb eves futas ellenere is jobban birja, de az sem egy orokkevalosag.
Neked ha jol lattam Maread van, a futomu nalad, hogy birja? Tekintve, hogy ugyan az."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
mokus1 #83205 üzenetére
TC
Ugyan úgy túl igényes ezekre az utakra mint a 156-é is, azonban rendes minőségű alkatrészekkel (amik drágák) sokáig húzzák."A 66-os futóműve (stabrudak, lengőkarok) és gumiszilentjei nem bírják jól a magyar utakat, amikor minden patent és jó, akkor – eltekintve az elsőre furának tűnő passzív hátsókerék-kormányzás okozta finom kúszástól – csodálatosan jó tud lenni a futómű"
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
Az a muszakis bekezdesen felhordultem kicsit. Egy ilyen lefingott szar megkapja (mindegy, hogy milyen modon). Multheten volt muszakin a Lancia, gyakorlatilag az utcarol, elotte csak le lett mosva.
Es meghuztak mert a vonohorog visszajelzoje nem mukodott."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Azert nem tragedia. Futomu az erzekeny pontja, az 1.8 meg keves hozza, akkor mar inkabb 2.0 ts, nem fogyaszt tobbet, viszont jobban megy. 1.9jtd is jo lehet meg, ha megbaratkozol a hangjaval.
T.S. motoroknal olajra es a bemelegitesre kell a leginkabb figyelni. Ha ezek megvannak, akkor nem jellemzoen problemas.
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
válasz
raczger #83921 üzenetére
Szerintem az égvilágon semmi gond nincs a hézagokkal, amikor mész megnézni lecsekkolod a rendszámtáblát, ha új kora óta nála van, akkor a rendszám is gyári, 2004.12 már EU plakettes J-s.
A felnik biztos nem gyáriak, de jól néznek ki, illik az autóhoz is (szerintem).Ahogy látom mindegyiken ilyen hézagok vannak elöl, hátul pedig nem középről fotózott, ezért elég csalóka.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
!Overdose! #84652 üzenetére
Hát 8! Na meg a Viper mióta vetélytárs?
viszont a kiállításos duma jó volt![ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Sziasztok!
Ha viz kerulne az egesterbe, annak milyen jeleit kellene latnom? 1000km alatt eltunt durvan 1 liter viz. Korabban nem volt ilyen! Kiegyenlito tartalyban nincs olaj, szivargast sem latni.
Otlet?"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
Thunderzolee #85171 üzenetére
Vagy probalgatja, hogy melyiket nyitja. Amelyik nyilik arra tesz egy cetlit, hogy ezen a szamon es/vagy cimen atvehetik a kulcsot.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
hobizoli #85218 üzenetére
De, és ez teljesen világos. A kérdés inkább arra irányult, (amit nem fejtettem ki ez tény) hogy ha növelem az intercoolert, akkor több levegő megy be, de több is távozik, a kipufogórendszer van annyira túlméretezett, hogy a megnövekedett légmennyiséggel is megbirkózzon? Tehát végső soron, nem rontok a helyzeten egy nagyobb IC-vel?
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
jozefgucci1 #86706 üzenetére
Látatlanban engedett 300-at? Elég érdekes
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
1.4-es Polo Classic
Telefonrol valamiert nem tudom megosztani a kepet.
Torolheto a komment!
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
#16514048 #95687 üzenetére
Általában azért ajánlják a nagyobbat, mert nem fogyaszt számottevően többet a kisebbeknél, de jelentősen jobban megy. Gyakoribb, jó minőségű olajcserével pedig elég szépen el lehet kerülni az ilyen hibákat, hideg hajtások elkerüléséről nem is beszélve, de ezt többször is kiemelték már.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
runner 125 #95695 üzenetére
Ő az a fajta Audi mániás, aki azt állítja, hogy ha 4 karika van az elején, akkor az ki van zárva, hogy szar legyen.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Olaszországban főnökömnek volt Grand Picassoja ugyan azzal az 1.6 HDi-vel, meglepően jól viszi még azt a tehenet is, fogyasztás meg valami vicc.
Rokonoknak pedig 407 SW van, szintén 1.6 HDi, hétköznapokban bőven vállalható, nagyon meg vannak elégedve vele.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
runner 125 #95956 üzenetére
3000-nel mar 150 volt.
Szerk.:[link]
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"