Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • nemetzee

    csendes tag

    helo

    sokáig túrtam netet mire tesztek alapján/külső/tudás/ár alapján ez valósult meg
    BENQ FP241W [link]
    találtam 1 összehasonlító tesztet is [link]
    külföldi tesztet is olvastam (webforditó :D ) és ott dicsérték -csak magasnak találták a tartó konzolt-de ez legyen legkevesebb
    kérdésem az lenne hogy erről típusról mit tudtok mondani (láttam hogy ajánljátok )
    felhasználás PS˛/FILM/játék<<tetszik benne PIP jah és TV is lesz(VGA keresztül) hang majd 5.1hangrendszerbe megy
    pixelgari BENQ-nincs ??mért?annyira jó vagy a sok hiba miatt..(vásárlás előt próba?)
    gép vásárlás előtt állok monitor vezérlő ati / nvidia (függ hogy ati/nvidia OSX86 melyiket támogatja jobban,de lesz rajta win is ) 512MB ram elég lenne megjeleníteni hd filmeket?és játszani sem lenne utolsó..
    panel milyen van ebben? ebbe a témába még csak kezdő vagyok...

    [ Szerkesztve ]

  • nemetzee

    csendes tag

    hát igen az fránya pixelgari:((
    szerintem ez lesz BENQ FP241W :D de kíváncsi lennék akinek van irna rá vmi véleményt megvan-e vele elégedve? jó lenne már dobozból kiszedni :D de ez még odébb van adig gyüjtünk rá:DDD akkor ebben: AU Optronics P-MVA panel van és TN(a régebbi aszem) tényleg nem tudok sokat ezekről de valaki tömören össze foglalná az jó lenne :D és thx érte

    [ Szerkesztve ]

  • nemetzee

    csendes tag

    gondolkozóba estem a két típus között megint :D
    mind kettőnek megvan az előnye ár/érték arány :)

    BENQ FP241W P-MVA
    HP LP2475w S-IPS

    de itt van pár link kinek mi a hátránya/előnye,remélem hasznosnak ítélitek linkeket.
    [link] PVA vs SIPS BLACK
    [link] IPS vs TN+Film
    [link] 19" PVA 1000:1 vs CRT

    [ Szerkesztve ]

  • nemetzee

    csendes tag

    hello

    :DD lehet hülye kérdés lesz de felteszem :