Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Ti hogy viszonyultok azokhoz akik kerékpáron felülve mennek át a zebrán?
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
Magyarán ha valaki azért hal meg mert a szirénázó mentőautó a vasuti soromponál ragad, akkor senkit nem lehet felelősségre vonni?
-
nagyúr
-
nagyúr
Üdv!
Nemtudom ti mennyire vagytok ismerősők Hódmezővásárhelyen.
Csak én érzem úgy hogy a Makói út és Erszébeti út kereszteződéséhez kellene valami lámpa rendszer? -
nagyúr
válasz philoxenia #44692 üzenetére
Forgalomirányitó lámpa az nincs
Legalábbis Tegnap még nem voltElég nagy ott a forgalom, főleg hogy ott van az ipari park is.
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz philoxenia #45352 üzenetére
Hát inkább nem
-
nagyúr
válasz mephi666 #45399 üzenetére
Múltkor pontosan így jártam gyalog.
Zebra, tőlem balra két autó megáll, átenged, másik sávban látom hogy jön egy autó elég nagy sebbeséggel.
Azt is megkockáztatom hogy jóval túllépve az ott megengedett 40km/óra sebbeséget.
Kb útközepén megáltam a zebrán.Inkább elengedtem.
Persze mikor odaért egy jó hangos k.anyáddal dijjaztam ezen cselekedetét. -
nagyúr
-
nagyúr
válasz MasterMark #45498 üzenetére
Láttam már pár ilyen esetet...
Sokszor az van hogy kockáztatnak.
Hátha sikerül.
Van hogy kb 2-3 mp-en múlik a baleset. -
nagyúr
-
nagyúr
Szerencséjük volt.
-
nagyúr
válasz aprokaroka87 #45645 üzenetére
Csak én látom úgy hogy nem is lassítva kőzelitette meg a zebrát?
-
nagyúr
Nem figyeltem annyira, de a reggel általam megosztott videón van olyan tábla ami gyalogátkelőre figyelmeztet?
Mert ha kanyar előtt van,akkor az autos a hibás, ha nincs az gond.Ha valaki esetleg ismerős arra, az tudja talán.
-
nagyúr
válasz quailstorm #45689 üzenetére
igen,aztán megnéztem, vagy nem figyelte a táblát sem.
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Elemental #45709 üzenetére
Igazából belegondolva, onnantól hogy én mint gyalogos rálépek a zebrára, már egyfajta kőtelezetségem is van, azt minél hamarabb elhagyni.
Az autósnak a zebra előtt azért kötelessége lassítania és megállnia, hogy a kőtelességét teljesitő gyalogost el tudja engedni.
A helyzet azért bonyolultabb mert mindkét fél esetében ott van a véletlenségi faktor.
Igazából kimondható hogy a gyalogosnak a zebrára lépés előtt joga van mérlegelni, hogy él a kőtelezetsségével és elindul a zebrán, mindezt azzal jelezve hogy rálép a zebrára.
-
nagyúr
-
nagyúr
Egyébként a zebrán történő közlekedéshez tartozik valamilyen szabály?
Gondolok itt pl olyanra hogy ha több ember megy át rajta, azt megtehetik-e úgy hogy kb kisajátitják maguknak azt majdnem teljes széltében.
Vagy pl a zebra közepén megálló egyénre, mert épp a táskájában kezd el matatni mert csörög a mobil telefonja.Vagy pl arra az irtózatosan rossz szokásra amikor két vagy három fiatal, elkezdi egymást lőkdősni mikőzben áthaladnak a zebrán.
De láttam már olyat is hogy a zebrán épp összetalálkozott két ismerős és ott kezdtek el beszélgetni, kb 5-6 mp-ig, senki nem volt már a zebrán csak ők.
-
nagyúr
válasz philoxenia #45720 üzenetére
Értem.
Viszont szerintem a megtévesztés és megzavarás fogalmát a zebrán átkelő egyénekre is ki kellene terjeszteni.
Mármint hogy azokat se zavarja és tévessze meg. -
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
Én nem értem az embereket, adott egy elég forgalmas út, 47-es Szeged-Hódmezővásárhely közt, mit látunk munkába menet?
Egy édasanya a gyermekével tolja a kerékpárt az út mellet a fűves részen, miközben ott a kerékpárút, vele párhuzamosan kb 10-15 m-re.
Nem értem miért nem ott tolják a kerékpárt.
Nem tudni miért tolták, de szerintem ilyenkor inkább a kerékpárút a biztosabb. -
nagyúr
Csak nekem van herotom az olyan biciklisektől, akik egy viszonylag forgalmas 2 sávos városi uton úgy bicikliznek, hogy mindkét fülük bedugva, két kezükkel a telefont nyomkodják? az úton egyszer sem néznek hátra, pedig még parkoló autokat is kell kerülgetni.
-
nagyúr
válasz philoxenia #45798 üzenetére
bevallom, én egyszer mentem úgy hogy zenét hallgattam kerékpározás közben, de az is volt az utolsó.
Mondjuk én hátrafele is néztem.
De akkor is. -
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
Ez igen, végűlis igaza van
-
nagyúr
Ma kiégtem....
Reggel én és egy lábproblémás ember haladunk át a zebrán.
Én tolom át a kerékpárt, másik ember pedig gyalogosan.2 autó állt az uton.
Erre az eggyik a következőt kiabálja ki."Menjé mán te csámpás g*c* a k. anyádat"
Vajon hova sietett az idiótája?
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
Ismét live....ismét tragédia
-
nagyúr
Megint a facebook live...megint tragédia
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Tibko8 #46367 üzenetére
Kirakom a kezem, elkezdek kanyarodni balra, aki az én sávomban megy az autóval ő lasít, viszont aki a másik sávban halad meg mintha nem is látna.
Ez eddig 3x fordúlt velem elő, mindig sikerűlt gyorsba ráfordulnom, de ha pl 1-3 mp-el később végzek,elgázolnak.
Jó ez a kézkirakós dolog, csak van egy sejtésem hogy az autósók nem mindig figyelik.
-
nagyúr
-
nagyúr
Még ha nem is müködik a biztositó berendezés, akkor is meg kellene győződni arról hogy jön-e a vonat.
-
nagyúr
-
nagyúr
Instant agyhalál?
-
nagyúr
Én úgy olvastam 2 helyen is hogy fény és hangjelzés esetén van csak elsőbbsége.
Viszont pl azt sehol nem olvastam hogy ha pl meghibásodik mondjuk a hangjelzés, akkor mi a helyzet.
-
nagyúr
Én nem értem az embereket.
Ma délután megyünk autoval A 45-ös úton Barattyos és Hódmezővásárhely közt.
Az uton egy kerékpáros láthatósági mellény nélkül teker az út szélén, kb "tej" köd volt.
A pláne az egészben hogy a kerépáron levő hátsó kosárban látszodott egy láthatósági mellény.+ azon a szakaszon már van kerékpárút is, tehát neki az úton sem szabad lett volna lennie.
-
nagyúr
válasz Ciccuka #46739 üzenetére
Közutas ismerős meséli hogy sok esetben az autosok kb azt sem veszik észre ha egy főúton épp munka folyik, ott van a technikai futó az egyik sávban, forgalom irányitás is van, ki is van táblázva, normálisan, na hát van olyan hogy a piros felmutatot "tárcsa" esetében is úgy behajt mint a franc, a 60 és utánna 40-es kirakott útmunka tábla mint ha ott se lenne, sokszor 80-90-el hajtanak be.
Komolyan mi kell még ahhoz hogy valaki figyeljen pl egy úton folyó munkaterület esetén?
Van fény jelzés, a nagyobb forgalmú utakon eleve használva van jobb esetben technikai futó, amin pl egy hatalmas nyíl jelzi hogy csak egy sávon lehet menni. -
nagyúr
-
nagyúr
ismét facebook élő, ismét románia....
-
nagyúr
hova sietett vajon?
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest