- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Raspberry Pi
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
Új hozzászólás Aktív témák
-
aesir
veterán
Annyira tiéd a világ, hogy egyszer valaki el is veszi tőled mérhetetlen nagy pofád miatt. Remélem nagyon hamar.
A te bmw-d nem versenyautó, a közút nem versenypálya, mégha annak is érzed mert 80-al ''mersz'' menni 30-as táblánál. Persze világos miért... nyilván a szomszéd pistike nagyban meséli az óvodában a ''hőstetteidet'', te meg fürdesz a dicsfényben.
Annyira egy pitiáner szánalmas alak vagy, hogy az már fáj.
Most pedig lehet csaholni hogy lenézlek..., mert le is.Van saját életem...
-
aesir
veterán
Én tudom, hogy kissárkány valójában egészen kivételes képességű autóversenyző lehetne, csak nem kap lehetőséget, nameg ugye parkolni sem tud pedig az ott is kellene.
(Egy darab kutyaszarra nagyobb respekttel bírok, mint erre a ''vízen driftelek sperrdiffi nélkül'' hülyegyerekre.Van saját életem...
-
aesir
veterán
válasz Foglalt név #174 üzenetére
ÉS megkülönböztető jelzéssel. Azt se felejtsük el.
Van saját életem...
-
aesir
veterán
válasz Foglalt név #182 üzenetére
Mondtam én ilyesmit, mint amit megpróbálsz a számba szuszakolni?
Nem.
Úgyhogy hátrébb az agyarakkal.
Mellesleg megmondhatnád nekem, hogy egy aránylag széles, kilométerekig tökegyenes, száraz úttesten mennyi az útviszonyoknak megfelelő sebesség?Van saját életem...
-
aesir
veterán
válasz Foglalt név #220 üzenetére
Nem, de az ''útviszonyoknak megfelelő sebesség'' kifejezés, az nem tartalmazza a hatályos sebességkorlátozást
Van saját életem...
-
aesir
veterán
-
aesir
veterán
''Már napok óta esik... minden nap vezetek és az tűnt fel, hogy nem is az eső miatt kell mennie az ablaktörlőnek hanem a sárvédők hiánya miatt, egyszerűen a kerékről minden a szélvédőmre jön... megoldásként a lemaradok technikát alkalmazom néha és többször a megelőzöm technikát, ez a legjobb''
Erre csak annyit tudok mondani, hogy elég sok kilométert vezettem már akkor, amikor még kötelező volt a sárvédőgumi, és az sokkal rosszabb volt. A sárvédőgumi elporlasztja a vízcseppeket és amikor vizes úton mész valaki után DE már nem esik az eső, akkor ez a felporlasztott víz egyből rászárad a szélvédődre és ha törölni akarod, akkor ablakmosózni is kell. Ezzel szemben a sárvádőgumi nélküli autók nagyobb vízcseppeket vernek fel sokkal nagyobb nedvességtartalommal, könnyebb letörölni a hátul haladónak. Nálunk sokkal de sokkal csapadékosabb országokban nem véletlenül nem tették soha kötelezővé a sárvédőgumi használatát.Van saját életem...
-
aesir
veterán
válasz #00809728 #2608 üzenetére
Javíts ki ha tévednék, de szerintem a kőszállító teherautó hátsótengelye sokkal beljebb van a plató végénél. Ebből arra következtetek, hogy a kerék mögötti sárvédőgumi semmit sem fog azokból a kavicsokból, amik még ennél is hátrébb esnek le a túlpakolt platóról. Valamint az oldalról leeső kavicsok tekintetében sincs jelentősége.
Ne hagyjuk figyelmen kívül azt sem, hogy seth kolléga kimondottan esőről és vízfelverődésről beszélt, erre reagáltam. Tudom, hogy az autóápolás a vesszőparipád, értesz is hozzá, de nem értem hogy minek írtál egy, a témába közel sem vágó hozzászólást nekem címezve?Van saját életem...
-
aesir
veterán
válasz dragonfx #2674 üzenetére
Csak hogy értsd ...gyerek, elsősorban te szegtél szabályt, másodsorban a másik autó. Remélem eddig világos. Milyen erkölcsi alapon várod el mástól a szabályok betartását, miközben te éppen megszeged azt?
Mellesleg..., elsőbbséged akkor van, ha megadják.Van saját életem...
-
aesir
veterán
válasz Rover623 #4810 üzenetére
Vagy 20 éve volt, kicsit több... szobrászművész barátom egy Isten háta mögötti kis zalai faluban... levágta a szalagfűrésszel 3 ujját a jobb kezén, beült a kombi 1200-be és véres kézzel dudálva bement Zalaegerszegre a kórházba, lakott területen is ahogy a csövön kifért. Mire beért, már kezdett rosszul lenni a vérveszteségtől. Környéken még telefon sem volt.
TE mit tettél volna? Szabályokat betartva rendesen közlekedsz?
Integra pont egy ilyen helyzetről beszélt a "fenntartja magának a jogot" gondolattal, nekem valahogy ez kicsengett belőle. Pláne annak fényében, amit előtte egészen konkrétan leírt.
Van saját életem...
-
aesir
veterán
Igen ez tisztára életszerű. Elgondolkodtam egy kicsit, mit is tettem volna hasonló helyzetben és hogyan/mit éreztem volna... nagy valószínűséggel ha levágom az ügyesebb kezem 3 ujját és locsog a vérem, akkor nem kezdek ügyetlenkedni a balabbik kezemmel (félkézzel) egy szabályos szorítókötésen, merthogy tanultam, hanem kapom az ujjaimat és berobogok egy kórházba.
Nem kell kiforgatni a szavaimat, már a vége felé kzedett rosszul lenni, és végig dudált. Ez nekem azt jelenti, hogy nem néma ámokfutóként gázolt volna emberek közé, hanem elég feltűnően megkülönböztette magát. De mindegy.
Mondjuk leginkább neki volt szerencséje, mert pillanatok alatt átjutott a sokkon. Az amputációs sérülések sokkja ugyanis a nagy többségnél elég bénítóan hat.
Van saját életem...
-
aesir
veterán
válasz theniel #5193 üzenetére
Mik azok a bizonyos anyagok?
Milyen hiteles kutatási eredményekkel támasztod alá azt, hogy egy luxusautóban (Lexus) rákkeltő anyagok párolognak?Mindezek után érdekelne az is, hogy azt milyen mérésekkel támasztod alá, hogy a Mondeoban NEM párolognak rákkeltő anyagok. Az nem elég hogy nem érzed... attól még lazán párologhatnak.
Kérlek, a konkrét kérdésekre, konkrétan válaszolj, a melléduma nem érdekel, köszi!
Van saját életem...
-
aesir
veterán
Ha ragasztóra GONDOL, akkor miért műanyagszagot ír?
Milliárd dollárokat költenek biztonságra és töréstesztekre, valamint a károsanyag-kibocsájtás csökkentésére, ennek fényében kizártnak tartom, hogy az utastérbe rákkeltő kipárolgású anyagokat tesznek. Azt, hogy némelyik autó büdös, ezt nem vitatom.
Nézz meg autóbelsőt. Számold meg, hogy mennyi fajta anyagból van csak a múszerfal, a középkonzol és a borítások összerakva. Normális autóban, mindezen különböző anyagok színárnyalata a lehető legközelebb áll egymáshoz, amit összehozni egyáltalán nem egy egyszerű feladat. Vegymérnökök sora dolgozik azon, hogy ez így legyen, pedig a biztonságos működéshez ez egyáltalán nem feltétel. És akkor mindemellett ráékkeltő kipárolgású anyagok...? Na ne...
Van saját életem...
-
aesir
veterán
-
aesir
veterán
válasz theniel #5210 üzenetére
Direkt odaírtam barátom, hogy a melléduma NEM ÉRDEKEL!
Kérdéseket tettem fel, válaszokat várok. Azt is elfogadom tőled, hogy "nem tudom bizonyítani, csak beszélek e levegőbe mert jól hangzik...", de azt azért engedd már meg nekem kérlek..., hadd ne vegyelek komolyan.
Van saját életem...
-
aesir
veterán
Kurvára bírom, hogy van mindig egy önjelölt moderátor...
Na ez TÉNYLEG OFF.
Van saját életem...
-
aesir
veterán
Ha nem tűnt volna fel, az autózással kapcsolatban felmerülő problémák elég komplex téma. Elkerülhetetlen, hogy hogy helyszínrajzokon és esetleírásokon kívül más is felmerüljön, és ez így is van jól. Nem kell minden szir-szar témának külön topikot nyitni ami aztán szépen elsüllyed a végtelenben.
Van saját életem...
-
aesir
veterán
válasz Integra #5614 üzenetére
"Keményen megvágják a hatóságok azt, aki nem tartja be a vasúti átjárón való áthaladás szabályait. Ha valaki nem áll meg a vasúti átjáró előtt, az 100 ezer forintot kell leszurkolnia. Ha valaki szabálytalanul hajt fel az átjáróra - mondjuk tilos jelzéskor - akkor 300 ezer forintja bántja."
Még soha senkit nem láttam megállni az átjáró előtt. Meg különben is..., mi a helyzet a táblával még jelzett (hanyagságból), de valójában már megszüntetett pályán levő átjáróval (gyakorlatilag addig tart a sín amíg az aszfalt, a többit már évek óta felszedték, de a tábla kint van)?
Van saját életem...
-
aesir
veterán
válasz fokukac #5616 üzenetére
Ezért értetlenkedem én is, azt gondoltam hogy kijött egy Kresz-módosítás amiről nem tudtam, nevezetesen meg kell állni a vasúti átjáró előtt.
Szép kilátások, érdemi tévedések vannak a szövegben. Ez nekem azt jelenti, hogy minden szarért bünteni fognak, aztán perelj az igazadért. Amit linkeltél abból pedig az derül ki, hogy nemcsak minden szarért fognak büntetni, hanem akárki is megbüntethet. De komolyan..., megállít egy önkormányzatis mondjuk gyorshajtásért, akkor hivatalos térképmásolattal és tulajdoni lappal fogja neked igazolni azt, hogy azon az útszakaszon ő büntethet? Vagy rendőrigazolványt kap? Vagy valamiféle egyéb hatósági igazolványt kap? Vagy mindegyik szervezet vagy alvállalkozó egymástól különböző igazolványt kap? Vagy lesz egységes igazolvány? Hova fog vezetni az, hogy egy cég polgári alkalmazottja effektív hatósági jogkört kap? Hogyan döntöd el az út mellett azt, hogy hiteles az okmány amivel a bírságolni kívánó igazolja magát, valamint a bírságolási jogosultságát?
Már megint a ló túlsó oldala... hányinger.
Van saját életem...
-
aesir
veterán
válasz fokukac #5623 üzenetére
Az idézett részből speciel nekem az jött le, mintha mindig meg kellene állni a vasúti átjáró előtt. Ha ez így lett volna, akkor az nekem új lett volna. Kresz idézet, köszi nem kell.
Mondjuk volt egy csomó kérdésem, azokra inkább érdekelne valami válasz...
Van saját életem...
-
aesir
veterán
Én ebből valahogy nem azt a szándékot érzem, hogy a közlekedés legyen biztonságosabb, hanem a pénzbehajtást. Valamint elég komoly aggályaim vannak az emberi jogokkal és az alkotmányossággal is.
Piszkosul nem fogja elérni a célját. Ha ésszerűsítenék a közlekedést, ember- és autósbarátabbá tennék, akkor elérhetnénk azt, hogy kevesebb baleset legyen. De szimplán büntetéssel, pláne aránytalanul nagy büntetéssel semmit sem fognak elérni, akármit is fognak statisztikailag hazudni pár év múlva. És főleg így nem, hogy az egészből nyereségorientált vállalkozást kreáltak, mert innentől egyértelműen erről szól az egész.
Van saját életem...
-
aesir
veterán
"De ez a nyereség-orientáltság végül remélhetőleg oda fog vezetni, hogy többen tartják be a szabályokat. Sajnos úgy néz ki, mostanság ezt csak így lehet elérni. Ha az embernek nem keletkezik közvetlen kára a szabálytalankodásból, akkor nem fog becsületeskedni."
Remélhetőleg. Biztosan viszont oda fog vezetni, amit Dr. Ernő nagyon szépen leírt. Ehhez képest a remélhetőleg nagyon kevés.
A "Sajnos úgy néz ki..." kezdetű mondatod egészen addig puszta feltételezés, amíg meg sem próbálták más módon ésszerűsíteni a közlekedést.
Van saját életem...
-
aesir
veterán
válasz fokukac #5643 üzenetére
Hagyjuk ezt jó...?
Teljesen világosan többen is megértették mire gondoltam. A szöveg viszont félreérthető volt, ez is egyformán jött le többünknek. Ergo teljesen feleslegesen másoltad be a Kresz vonatkozásait, mert nem az volt a kérdés. Erre jössz ezzel a degradáló "szövegértés" dumáddal, ami jelen esetben SEM, valamint sokszor máskor SEM állta meg a helyét.
Van saját életem...
-
aesir
veterán
-
aesir
veterán
válasz fokukac #5648 üzenetére
Mindemellett sehol nem látok arra kitételt, hogy az autópályán LASSAN közlekedők miatt létrejövő balesetekben hogyan fogják szankcionálni a lassú közlekedőt. Valamint a percekig egymást előző kamionok forgalomkorlátozó hatásait hogyan fogják büntetni?
Van saját életem...
-
aesir
veterán
Egy-egy ilyen vállalkozásnál mi fogja garantálni azt, hogy az a fénykép nem hamis. NEM fogod tudni bizonyítani az ártatlanságodat, ennyi.
Jahh, kezdelek érteni. Te nyilván NEM Magyarországon élsz, ezért fogalmad sem lehet, hogy mennyi visszaélést rejthet az, ha magáncégeknek hatósági jogkört adnak azért, hogy profitot termelhessen. Ne légy naiv, rengeteg visszaélés lesz, mert egxszerűen nem fogod tudni bizonyítani az ellenkezőjét.
Mi a különbség? Ha szabálytalanságért büntet meg, akkor semmi. Ha viszont megbüntet egy hamisított képpel, akkor tapasztalni fogod többszázezerrel könnyebben.
Van saját életem...
-
aesir
veterán
válasz Integra #5726 üzenetére
Hagyd már a francba, X kolléga csak akkor fog magához kapni, amikor a nagy szabálytisztelete ELLENÉRE meg fogja büntetni valami magáncég egy szabad szemmel is jól látható összegre. Akkor majd kapkod fűhöz-fához ombudsmanhoz, hogy mégis honnan tudja egy magáncég az összes adatát, meg különben is ő szabályos volt.
Van saját életem...
-
aesir
veterán
válasz Integra #5758 üzenetére
Piszkosul nem akarom idekeverni ezt a témát, de mégiscsak meg kell említenem. A 4-es metró legelső költségcsökkentése az volt, hogy NEM építik meg a kelenföldi végponthoz a parkolót. Ezzel a szememben mondjuk teljességgel értelmét veszti az eddig is elbaltázott beruházás, de ez most lényegtelen. Viszont ezzel megint csak ott tartunk, hogy nincs hova letenni az autót, aki ott dolgozik továbbra is be kell járjon a belvárosba, viszont a borsos parkolás mellé még fizessen belvárosi behajtási különadót is. Na kb ez az a fajta koncepció, ami a budapesti közlekedést teljességgel jellemzi, a lehető legkisebb ésszerűséget sem lehet benne felfedezni.
Van saját életem...
-
aesir
veterán
válasz Integra #6003 üzenetére
A magyar rendőrök (éppenséggel a közelkedésiek különösen) NEM a jogkövető magatartásukról híresek. Te mint autós tudhatod, hogy egy rendőr bármiért megbüntethet, ha büntetni akar. Valamint ott van még a régi egyáltalán nem alaptalan beidegződés, hogy a rendőrnek mindig igaza van, ezért az emberek ösztönösen lassítanak, azaz nem akarnak alapot szolgáltatni a büntetésre.
Van saját életem...
-
aesir
veterán
Tévedésben vagy, csakúgy mint a kényelmes törvényhozók. Nem a magas büntetés a megoldás, mert a tiltás/kényszerítés ellenállást szül. Egyszerű pénzbehajtás a cél, semmi más.
Ha véletlenül azt mondanák, hogy szakmai indokok alapján ésszerűsítik a közlekedést, büntetik az útfelújító cégeket a kintmaradt táblákért, büntetik a tilosban parkolókat akkor is ha nagy német autójuk van, büntetik a nyilvánvalóan hamis rokikártyával parkolókat, büntetik a tilosban parkoló és egyéb módon szabálytalankodó rendőröket és politikusokat, stb..., akkor mindenki szabálykövetőbb lenne. Ennyi.
Van saját életem...
Új hozzászólás Aktív témák
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...