- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Khelben
nagyúr
A lassú járművek egy konkrétan meghatározott körére kiterjedően zöld színű M betűjelű ideiglenes forgalmi rendszámtábla adható.
Az M betűjelű ideiglenes rendszámtábla nem a járműhöz kötődik, hanem a jármű üzembentartójához, aki (amely) az engedélyezési eljárást követően jogot szerez arra, hogy az általa üzemeltetett járműre (járművekre) a kiadott rendszámot felszerelhesse a közúti forgalomban való részvétel céljából.
Az érintett járművek köre:
* a magajáró mezőgazdasági és erdészeti betakarító gépek (arató-cséplő gépek, szecskázó gépek, cukorrépa betakarító gépek, zöldségbetakarító gépek, szőlőkombájnok, fakombájnok és erdészeti kiközelítők);
* a magajáró műtrágya- és szervestrágya szóró gépek;
* a magajáró permetezőgépek;
* a speciális magajáró eszközhordozó alvázak;
* a mezőgazdasági tevékenységre alkalmazandó magajáró rakodógép,
* amely tervezési sebessége szerint 25 km/óránál gyorsabb sebességgel haladni nem képes, illetve amelynek megengedett legnagyobb sebességét a típusbizonyítvány, illetőleg a közlekedési hatóság 25 km/óra értékben határozta meg.[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
Megvolt, 1000km után már egyszer-kétszer elforgattam 5000 fölé is 3-4-ben, de azért óvatosan, most már lassan 2000km-nél azért kapja 1-2-ben is a padlót. 4-esben megnéztem a végét, de nem írom be, mert lehuligánoznak.
Bati0501: egy-két dolog nekem is fura, hogy nem alap, de megbékéltem vele. A hifi jó ötlet volt, mert ugyan olcsóbban lehetett volna utólag rakatni bele, de akkor a mélyláda vitte volna az amúgy sem nagy csomagtartó felét, így meg el van rejtve a kaszniba ügyesen. A 20" azért lett, mert a 19"-es felni nagyon ratyin nézett ki, amit adnak hozzá. A gumit már beszoptam, mert nyárival szállították decemberben, így 340K volt a Vredestein 245/35/R20.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Moleman
addikt
Én is ezt venném alapul. A kanyarodási szabály akkor szokott aktuális lenni, ha egymással szemben érkeznek az autósok, ott pedig a jobbra kanyarodó sosincs útban az egyenesen jövőnek.
(#36039) razzorr
Egyetértek, egy időben én is sokat bicikliztem a belvárosban, és nem egyszer volt biztonságosabb a járda és a zebra, mint az út. Persze vigyáztam a gyalogosokra, lassan mentem. Hülyeségnek tartom, hogy le kellene szállni, ha akarok, tudok öttel tekerni, ha meg leszállok, kétszer annyi helyet foglalok.
Egyszer viszont csináltam én is hülyeséget, kb 6 éve az Ajtósi aluljáróból jöttem ki 30-cal, éjszaka. Jobbról jött egy Astra, betéptem az első féket és 1.5 méteren belül megálltam, persze a vázzal összegabalyodva, a földön, de még a zebra előtt. Az Astrás is ügyes volt, megállt a zebra előtt, akkor sem ütött volna el, ha nem tudok megállni. Nyilván én kértem bocsánatot, kedves volt, megállt megkérdezni, hogy mennyire törtem össze magam. Olcsón megúsztam, megérte az eset, azóta sokkal jobban figyelek az elsőbbségi helyzetekre, autóval is. -
-
razzorr
őstag
Meg lehet próbálni elkalapálni, ha sikerül,akkor elismerem a győztes érdemeit. Amúgy meg nem szoktam megsértődni.
De amit nem tudok elviselni, a sok rosszindulatú tuskó embert. Na ezeket meg kell valahogy leckéztetni, mert akkor úgy élik tovább a napjaikat, hogy helyesen cselekedtek vagy "úgy se szól miatta senki,akkor csinálom" Ha ezt népnevelésnek akarjuk nevezni,akkor ám legyen, inkább leordítom valaki haját mint hogy egy ártatlan emberen csattanjon az ostor, mert mr.bunkó sofőrnek senki nem mondja meg, hogy egy gyökér. -
razzorr
őstag
Nem okozok kárt, hanem csak okozNÉK, feltételes módban, de nem teszem, csak eljátszom a gondolattal. És amint fentebb írtam, az ilyeneknek az fáj a legjobban, hogy karcos lesz a pénisze meghosszabbítása, jobban fáj mint bármi más.
Volt bringás ismerősöm, akit szó szerint leszorított egy mercis, mert utálta a bringásokat, még ki is ordított neki, hogy "pusztuljon a bringás faj", miután összeszedte magát később tök véletlenül találkozott a városban a mercis kopasszal, de mivel látta hogy nincs esélye testileg, a csóka még provokálta is egy fagyizónál, ő meg nemes egyszerűséggel arcába vigyorgott és egy rúgással végzett a merga jellel. A fazon ott lett ismét síró kisbaba. De szerettem volna látni az arcát -
félisten
Ez a gond, hogy a legtobben azt gondoljak, ok joval tobbet tudnak mint a masik vezeto. Annak is oka van, hogy elol lassan mennek. Ha rosszak a latasi viszonyok, akkor 50-el kell menni es kesz.
Ha rosszak a látási viszonyok,
Megelőzi és megy tovább.
Ez a ketto teljes mertekben uti egymast. Hogy elozol biztonsagosan, ha nem latsz eleg meszire? Sehogy. Akkor?
(#39958) philoxenia Úthengerrel vagyok...,
[ Szerkesztve ]
-
philoxenia
MODERÁTOR
Van egy távolság, amit belátsz. Úthengerrel vagyok, úgy ítélem meg, hogy meg tudlak előzni, mert ha jönnek szembe, lesza..m... Lehetek persze rakodógéppel, kamionnal, bármi. Beengedsz, mert kénytelen vagy....
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
félisten
De kinek mit jelent a rossz látási viszony?
Ez sajnos relativ. Vagy szerencsere, ki tudhatja. Az viszont biztos, hogy ha nem elozunk, akkor nem tortenik baleset ebbol kifolyolag. Sok autovezeto ezt nem merlegeli, hanem probalkozik, miert is? Hogy nyerjen 10-20-30 percet? En pl kodben nem szoktam eszetlenkedni. Elofordul, hogy lakott teruletre erve konnyebb "atugrani" az elotted levot, mint kint a prerin kamikazezni. Amint utolerek egy nagyobb jarmuvet, teherautot, uthengert , maradok mogotte es orulok, hogy biztositja az utat nekem.
(#39962) Nkboy Foleg a telaposapkasokkal kell vigyazni.
[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
Persze, ez egy f@szság. XY megy lakott területen kívül 70-nel mert köd van, én meg megelőzöm 90-nel mert én úgy ítélem meg,hogy hiába van köd attól még teljesen biztonságosan végrehajtható az előzés akkor nem fogok mögötte menni.
Ami viszont tényleg durva, rengetegen még mindig csak kibaszott menő nappali menetfénnyel kivilágítva közlekednek lakotton kívül és amikor rávillogok szemből,hogy wtf...még integet.
Fehér és ezüst színű autókból, ebben a ködös fos párás időben.Egyik legjobb,Siófokon négysávos úton, belsőben megy s.splash, sehol senki, fényes nappal, utolérem és egyszer csak cirka 50 méteren átmegy szépen a szembe sáv belsőjébe záróvonalon....
Nem hittem el...3/4 autóval átment majd kb. ugyanolyan tempóval vissza, lassítottam nem mertem jobbról sem mellé menni. Majd mikor kénytelen voltam átsorolni mert 30-cal ment a belső sávban,akkor láttam,hogy két idős hölgy ült az autóban..kb. 130 évesek voltak ketten együtt.
Ez tegnap történt,9 óra 44 perckor, lehet a misére mentek.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
m3tr0
senior tag
Nem akartam beleszólni.
Gondoltam,hogy ez lesz.
Mint kiderült én is ez közveszélyes, idióta versenyző vagyok...jah és felelőtlen. Remélem mindent leírtam.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
philoxenia
MODERÁTOR
Teljesen mas a ket dolog. Persze van amikor hoban is a 30 a biztonsagos, de sok mindentol fugg az elozes. Hominoseg, utminoseg, gumi . Így siman lehet valaki 50-el biztonsagosabb, mint a masik a harminccal. Kodnel nincs ilyen, hacsak nem latsz sokkal messzebb masoknal pl radarral. Tukorjeg az, ahol akarmit csinalsz, bizonytalan a kimenet...
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
-
amargo
addikt
Szerintem el kellene választani, hogy valaki ugyan ezt forgalomba csinálja meg rossz látási viszonyok között. vagy egy totál kietlen helyen, fényes nappal. Tudom sokaknak nehéz felfogni a különbséget..
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
Új hozzászólás Aktív témák
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Tőzsde és gazdaság
- Azonnali informatikai kérdések órája
- sziku69: Szólánc.
- iPhone topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
- Hobby elektronika
- További aktív témák...