- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sipi
addikt
válasz parandroid #3464 üzenetére
Áhh, nem érted... Mi köze ennek ahhoz, hogy valaki orra előtt ütnek el egy gyalogost? Hogy jön ez a motorosokhoz? Össze sem hasonlítható a két dolog.
Sipi (jííhááá)
Mont-joie! Saint Denis! Je trépasse si je faiblis!
-
tildy
nagyúr
válasz parandroid #3464 üzenetére
Integra
Tedd hozzá csak egy kicsiny százalékuk.
Majdnem olyan ez , mintha azt mondanád, hogy a suzukisokkal kapcsolatban kialakult "nem veszik fel a forgalom ritmusát" dologban jócskán ludasok lennének a suzukisok is.
--------------------------------------------------------
Hát legalább úgy kell odafigyelni rá , mintha egy >100 lóerős autóra (azért ezt írom, mert a motor elég jól tud gyorsulni) ). A biciklis és a gyalogos egy autóhoz/motorhoz képest azért jóval lassabban közlekedik. Ez az egyik. A másik , hogy mivel egy nyomvonalon közlekedik, alapból nehezebben veszi észre az ember. Ezen nem lehet másképp "javítani" , csak ha tényleg nem slendrián módon, hanem normálisan megnézi az ember, hogy ki jön jobbról ill. balról.Egyébként ne a városon át 110el átszáguldó motorosokból általánosítsunk. Sőt egyáltalán ne általánosítsunk.
Ma pl. kifogtam egy hármas csaatot, amely kb 80-85el gurult városon kívűl. Filóztam kielőzzem-e őket, de nem tettem, később le is tértek egy benzinkútra. Aztán jött pár spidi is (hayabusa meg még két sportgép), de lehetett látni a tükörben , hogy előbb utóbb kielőznek, így meg próbáltam lehetőség szerint amennyire csak tudtam jobbra tartani, hogy amint lehet, könnyebben előzhessenek.A kerékpárosokkal kapcsolatban meg inkább jobb ha csendben maradok. Ma este falun kívűl két kivilágítatlan ment , akit alig vettem észre, Jászberényben meg az összes lámpa nélkül közlekedett. Jóval jobban félek tőlük, (autóban is, na nem a sjaát testi épségem miatt, hanem mert valamelyik balféket a végén telibekapom) , mint a motorosoktól. Mindezek mellett szoktam azért látni főleg budapesten rendesen beöltözött, fényvisszaverőmellényes kerékpárost is, de ez főképp Budapest környékére jellemző
Sipi: én ott erre reagáltam. Főleg, hogy bubu beleírta a "főleg a mecseki balhé után"-t.
Integra:
ad 1 jövőre én is tanfolyamozom, utána pedig gépre szállok.
ad 2. tudom mennyire nem voltam korábban körültekintő autósként(és még most is van hova fejlődnöm)
ad 3. abszolút nincs szükségem arra, hogy bárki, akárcsak a saját hülye előítéletei miatt engem donornak nézzen és veszélyeztessen
ad 4. elismerem vannak figyelmetlen motorosok. De azt is meg kéne nézni, hogy tualjdonképpen autós -motoros balesetek hány százalékában vétkesek maguk az autósok (is)?
ad 5. mi a manóért általánosítunk? Hova vezet ez? Sehova, szerintem. Miért kell külön kasztozni, így a motorosok, úgy az autósok? (sajnos én is beleesek ebbe a hibába, nagy bánatomra) Nem széthúzás meg fújollás kell itt a másikra, hanem felelős viselkedés. Motoros részéről is autós részéről is.[ Szerkesztve ]
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain