Új hozzászólás Aktív témák
-
.Szaki.
addikt
válasz Jack Hunter #27 üzenetére
Mondjuk erre a célra optimálisak az öntöltő hybridek. Városban a megtett út 80-85%-át tisztán elektromosan tudja hozni, fogyasztása minimális (~3,7-4,5l), és a Budapest táblát is el lehet hagyni vele, ahol szintén nem ugrik meg jelentősen a fogyasztás (5-6l), a hatótáv pedig 7-800km.
Egy ideje bizonyít már a technológia, egyelőre szerintem még ezek a valós alternatívák 2024-ben. Nem tartom lehetetlennek, hogy az elektromos autózás mindenkinek alternatíva lehet idővel, de az még nagyon nem most van. Ezzel nem vitatom azt, hogy valakinek már most is tökéletes, de szerintem ez még jócskán nem a többség.
Az pedig továbbra is kérdés, hogy ha 2035-től tényleg már csak elektromos autókat lehet forgalomba helyezni az EU-n belül, akkor azt a brutális energiamennyiséget honnan a francból fogják előállítani, mert szerintem fognak felvetődni kérdések, és akkor a töltőhálózatról még szót sem ejtettünk.
-
.Szaki.
addikt
Én ezért nem hiszek abban, amit sokan elkezdtek vizionálni, hogy a jövőben az autókat is majd kvázi webáruházakban fogják megrendelni. Egy üléspróba, sőt még egy tesztvezetés sem tud mindenre választ adni és a kellemetlen dolgok csak hosszabb távon derülnek ki.
Az ember megnézi élőben, eldönti, hogy tényleg olyan szép-e, mint a sajtófotókon, vagy valójában csúnya. Ha szépnek tartja beül, kiderül magára tudja-e megfelelően állítani az ülést, a kormány pozicionálása megfelelő-e, kézre állnak-e a dolgok, jó minőségű-e a beltér. Ha pedig ezeken is átment az autó, akkor érdemes elvinni egy tesztvezetésre.
Na. ... Ha ezek megvannak, még akkor sem 100%, hogy elégedett lesz az autóval, mert nagyon sok minden csak később derül ki. Pl amiket beccyboy leírt, ezek jóeséllyel tényleg hosszútávon derülnek ki, mondjuk 1-2 hét eltelte után, nem pedig egy 10 perces tesztvezetés során.
Ezt az MG-t is tolják úton útfélen, hogy milyen remek és kedvező árú elektromos autó, de valahogy mindig kiderül, hogy elég komoly gondok vannak ezekkel a cuccokkal.
-
.Szaki.
addikt
válasz CriticalHit #51 üzenetére
Mondjuk azzal, hogy a BYD Seal veri a Teslát még nem mondtál sokat. Egyébként ott sem fenékig tejfel minden. Az összeszerelés egy dolog, de egy autó nem csak ennyiből áll. A vezetést támogató rendszerek a BYD-nél sem acélosak még. Ettől függetlenül afelől nincs kétségem, hogy záros határidőn belül javítani fogják ezt a kínaiak, mert a BYD tényleg rendesen tol ebbe pénzt.
Egyébként én ettől az EX30-tól sem dobtam el a hajam, viszont valóban gyönyörűen rámutat arra, hogy amíg valaki például nem tudja, hogy a Volvo EX30, a Dacia Spring, vagy éppen a Smart#1 egy kínai villanyautó, addig hűen dícsőíti, de ha egy nyíltan kínai autóról van szó, amely projektben rengeteg európai mérnök és tervező vett részt (Seal), azt nyugodtan büdösölik Európában, mert "kínai".
Új hozzászólás Aktív témák
- Érkezik Magyarországra a Vivo, elsők közt kezünkben új csúcsmodelljeik
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Akciókamerák
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Milyen egeret válasszak?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Mikrotik routerek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
- Lg 27'' UltraGear OLED - 27GR95QE-B / Garancia 2027.05.15.
- LG 86QNED813RE / 86" - 217cm / 4K UHD / 120Hz & 4ms / AMD FeeSync / HDR Dolby Vision / HDMI 2.1
- LG 55G4 - 55" OLED evo - 4K 144Hz & 0.1ms - MLA Plus - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium
- LG 77G3 - 77" OLED evo - 4K 120Hz 0.1ms - MLA - 2000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
- LG 77CS6 - 77" OLED - 4K 120Hz & 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - Szupervékony
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen