- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Már a Sparkle is jegyezhet fehérbe öltöztetett videokártyákat
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- ASUS ROG Ally
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- OLED TV topic
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Ilyen lesz az Astor: Blade of the Monolith
gp A C2 Game Studio nemrég átnevezett játéka a tervek szerint jövő hónap végén debütál.
-
Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
ph A vállalat kétféle Strix Point dizájt tervez idénre, ezek közül a nagyobbik a dedikált GPU-k jó részét is kiválthatja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fitzgerald
veterán
válasz ingalls #1262 üzenetére
Két lehetőség van. Az egyik az, hogy végigjátszod őket. A másik pedig az, hogy végigolvasod a teljes lore-t (háttértörténet), aztán megpróbálod kibogozni, hogy akkor most mi is a helyzet tulajdonképpen.
Ez utóbbi lehet hogy nem olyan időigényes, de hidd el, hogy még a játékokat játszva, az átvezetőket nézve is komoly feladat ezt a rendkívül szerteágazó és elképesztően komplex sztorit összerakni, átlátni, értelmezni. -
Fitzgerald
veterán
Ez mondjuk pont az a játék ami megér 14 rongyot, de így hogy nincs semmi színes-szagos leírás, valami artwork a DVD-tokban, sőt még a játék sincs a DVD-n, így inkább benevezek egy kódra én is 7 ezerért.
-
Fitzgerald
veterán
válasz bigbadforty #1340 üzenetére
LeC-nek van még kuponja 8000-ért.
Szerk. Megelőztek.
[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Sejtettem hogy valami nem lesz rendben, a legolcsóbb kulcsos oldalon is 35 euróért láttam.
Én várok 1-2 napot, lesz itt aprón szerintem megint 5-6k-ért. Ha nem, legfeljebb veszek 8-ért LeC-től.
Vagy várok még picit tovább. Már úgyis elspoilereztem magamnak az első 2 órát egy videóval. -
Fitzgerald
veterán
Most rendeltem a CJS-től kulcsot. Első rendelésem tőlük, olcsó se volt. 34 font a Day One kiadás.
Erre miután fizettem, jön egy email hogy ok, de mielőtt elküldjük a kulcsot le kell csekkolnunk hogy tényleg te vagy-e te, szóval küldjél képet az ilyen-olyan ID-ról, meg erről meg arról, meg kézzel írott dátumos papírt, meg még mittoménmit. Aha. Anyátokat.
Ha ezt tudom, nem is tőlük veszem. Refund, nyitottam is a ticketet. Na most majd itt harcolhatok a segghülye ügyintézővel, mint anno battle.neten már párszor. Csak ez hiányzott most....[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Baszki, nagyon jól lett optimalizálva, ahogy vártam.
-
Fitzgerald
veterán
Három óránál járok, most jön a Mother Base. Eddig nagyon bejövős. Az AI mintha még jobb lenne mint a Ground Zeroesban.
Más: Az új Nvidia driver ami tegnap jött ki kifejezetten a játékhoz másnál is produkál furcsa, homokszemcsékre emlékeztető gliccset? Windows 10-em van...
-
Fitzgerald
veterán
Kértem egy supply dropot, megjött. Épp bújnék bele a dobozba, abban a pillanatban a semmiből ugrik rám egy farkas hátulról. Az hagyján, de a hátamon viszem éppen ki a tudóst, amikor jön egy ellenséges katona, szemből. Bedobom a csókát egy fal mögé, az meg elkezd nyöszörögni meg óbégatni a földön. A katona amúgy simán elment volna mellettünk ha csendben marad, de így észreveszi őt, közelebb jön, meg is látja. Csak őt látja, engem nem, riadó sincs.
Elkezd a rádión dumálni oroszul. Vagy 2 percig csak dumál, végül elkezd célozni, látszólag rám, a falon keresztül. De ugye engem nem vett észre, behúztam fülem-farkam. A tudós viszont fél méterre van kb. a fejemtől, valójában rá céloz. Kivégezte a targetet baz! Mission failed.
Tényleg nagyon komoly az AI, minden sarkot figyelni kell.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Én is 10 óránál vagyok. Ez a nyomorult "találj meg egy elkóborolt bárányt a Ground Zeroes-nál kb. kétszer nagyobb területen" fetch side quest elég unalmas lett, de legalább begyűjtöttem mindenkit közben a városban.
-
Fitzgerald
veterán
Side opsos kérdés, tisztek meetingjével kapcsolatban
Amikor a három tiszt találkozik, ugye az a feladat hogy likvidáld őket. De ha megölöd őket, Miller közli a rádión hogy lehet hogy érdemes lett volna hallgatózni, mert ritkán van ilyen, hogy 3 fejes találkozik. Volt olyan aki hallgatózott, vagy fultonnal felküldte őket vallatásra? Miről beszélgetnek/mit lehet belőlük kiszedni? Én kipucoltam az egész falut lényegében...ha meg egyenként vallatod őket, nem mondanak semmit. -
Fitzgerald
veterán
Sebaj, végülis újra lehet csinálni a küldetést
Bombázás + heli kombóval amúgy bármilyen falut ki lehet pucolni viszonylag gyorsan, ha előtte C4-el felrobbantod a kommunikációs tornyot. Egy tetőről irányítottam az akciót, legalább 12-14 enemy volt körülöttem. Mikor lemásztam a tetőről már csak ketten voltak. Az egyiket elkaptam hátulról, és ahogy szorítottam, a heliből lelőtték a kezeim között lol. -
Fitzgerald
veterán
válasz ricsiv92 #1514 üzenetére
Nekem az tetszik a legjobban, hogy az ellenség idővel tényleg alkalmazkodik a taktikádhoz (sisak, pajzs, nehézfegyverzet, stb.)
Szóval hosszútávon sem lesz unalmas a játék, mindig van benne kihívás.
És így 20 óra játékidő magasságában, 10%-nál (!) kezdi megmutatni a stratégiai mélységét is az egyre hasznosabb fejlesztésekkel, dispatch missionökkel...
A csapat is egyre jobb. Van egy kis focimanager beütése a Mother Base management résznek, de nagyon jól illeszkedik a játékba. Nézem a skilleket hogy ki miben jó, melyik platformra menjen, stb...
20 óra alatt eddig nem unatkoztam egy percet sem.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz Adam_Shepard #1521 üzenetére
Én 2 méterről lőttem háromszor fejbe a távcsöves puskával, ehhez képest utána még egészségesebb volt, mint valaha.
Amikor el akartam menekülni a lovat felöklelte, engem meg egy csapással ölt meg. -
Fitzgerald
veterán
Szerintem a bázis támadás külön opcióként fog megjelenni az iDroidban, mint a dispatch küldetések.
Vagy a dispatch menüben jelenik meg. Arról van egyébként valami infó, hogy bázis támadásra vihetünk-e társakat magunkkal a buddy-kon kívül? Biztos nem véletlenül lettek 3D-ben lemodellezve a katonák a platformokon...nem hiszem hogy csak azért, hogy alkalomadtán össze tudjuk verni őket.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
22 óra 11%. Sok side opot csinálok, nem szaladok. Mother Base-en egy lőgyakorlat nincs meg, asszem az R&D platformos. Az az egyetlen ami nehéz, eddig 29 volt a legtöbb tábla amit megtaláltam.
-
Fitzgerald
veterán
válasz Sirandrish #1619 üzenetére
Vótmá'.
-
Fitzgerald
veterán
Arfikában mindig esik az eső? 4 specialista az első küldetésben, és a nyomorult eső miatt nem tudok fultonozni...
-
Fitzgerald
veterán
Elkezdtem kidobálni a no skill embereket a csapatból, ilyeneket nem is fultonozok már. Csak specialistákat, vagy legalább B statú katonákat. Egyre több a jó szakember. Verekedni meg ahogy látom amúgy is a low stat szerencsétlenek szoktak, legtöbbször ők fekszenek a gyengélkedőn is. Úgyhogy nem fognak hiányozni.
-
Fitzgerald
veterán
Szerintem már Kojima sem tudja hogy hol az eleje meg a vége...ember legyen, aki összerakja az egész sztorit + megérti a mindenféle szimbolizmust, oda-vissza utalásokat...
Ez pont az a sorozat, aminek az összes részével játszanod kell, a PSP-re meg a kenyérpirítóra megjelent résszel is, és akkor már joggal tehetsz úgy, mintha értenéd a sztorit -
Fitzgerald
veterán
Ez az egész Kojima-Konami sztori valahol ott indult, hogy Kojima producerként/rendezőként a royalty-rendszerhez hasonló megoldást, konkrétan százalékot szeretett volna az eladásokból, mert kevésnek érezte a fizuját...valószínűleg nem sikerült megegyezni a Konamival. Az hogy pontosan mi történt nem biztos hogy valaha is ki fog derülni.
-
Fitzgerald
veterán
Harmadik afrikai főküldetés ha jól emlékszem,
amikor meg kell találni a teherautót, ami a Cipher-féle cargot szállítja. Én felszámoltam egy checkpointot a predicted route eleje felé, majd végigmentem az úton fel egészen az olajmezőig, de sehol sem találom. Ez valami bug, vagy csak másfelé ment a teherautó? Volt riadó is egyszer, lehet hogy amiatt ment másfelé? -
Fitzgerald
veterán
Változó. Ha szakembereket, specialistákat gyűjtögetek akkor kénytelen vagyok lopakodni.
Ami eddig nagyon zavart az az, hogy a kiscsaj nem egyszer lőtt már ki nagyon komoly statú embert, vagy éppen a kimentendő side op targetet kérés nélkül a reflex módban hosszabb lopakodás után, és ez ellen nem tehetsz semmit. Értelmét ennek nem látom, mert a puskája nem hangtompítós (legalábbis az első biztosan nem, többi nem tudom, még nincsenek meg), úgyhogy ezzel csak téged sodor bajba. Riadó alkalmával meg sokszor válogatás nélkül lő mindenkit. Ahogy a heli, úgy a csaj is sokszor lőtt már ki embert úgy, hogy éppen lefogtam, és el akartam altatni hogy fultonozhassam.
Amikor viszont nem akarok senkit begyűjteni, de mondjuk út közben beleszaladok egy outpostba, úgy néha én is nekiállok gránátvetőzni, lövöldözni, tüzérségi csapást, helis supportot kérni. Nagyon ritkán halok, van hogy 20-30 katonát is gond nélkül megölök. A legfontosabb mindig a kommunikációs cuccot kiiktatni, hogy ne tudjanak erősítést kérni. Azzal is tisztában kell lenni, hogy riadó alkalmával mindig az utolsó ismert pozíciódat támadják, és elsősorban ott keresnek. Ha valahol találat ér, ott többé nem vagy biztonságban. Mozogni kell folyamatosan, flankelni őket.
Realizmust meg én semmilyen formában nem várok ettől a játéktól, már hosszú ideje nem. Ez nem ArmA, de még csak nem is Splinter Cell, ha műfajon belül akarjuk valamihez hasonlítani a játék realizmusát. Az az igazság, hogy ezzel nekem sokáig bajom volt. Az első MGS óta ismerem a sorozatot, de ezt valahogy nagyon sokáig nem sikerült teljesen elfogadnom. Én az első Splinter Cell után ugyanazt a realizmust akartam a Metal Gear Solid sztorijával. Egészen addig amíg rá nem jöttem, hogy az MGS-sorozatban a játék maga csak egy eszköz, és teljes mértékben a storytelling alá van rendelve.
Lebegő, lángoló, halhatatlan lényeket, telepatákat, mecheket kergetünk egy fiktív Hidegháborús időszakban + a XXI. század elején. Úgyhogy idővel végül sikerült elfogadnom ezt a dolgot.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz varadigabor #1808 üzenetére
A második wandering soldieres küldetés miatt átkozódtam sokat, amíg rá nem jöttem, hogy
a cardboard boxot úgy beszopja az ember, mint gyevi bíró az álruhát. Hiába lőttem altatólövedékkel, eldobott egy füstgránátot és eltűnt. Feldobtam a cardboard boxot, odajött megnézni hogy mi az, már kaptam is el. -
Fitzgerald
veterán
-
Fitzgerald
veterán
27% 42 óra, én sem kapkodom el. Ugyanott tartok amúgy, 20. küldetés jön.
Egyébként maga a játékmenet engem leginkább a Far Cry 3-4-re emlékeztet, csak ez élvezetesebb, sokkal több lehetőséged van. Még mindig nem sikerült unatkoznom egy percet sem.#orichalcos
B#szki ugyanaz az emblemünk
Csak nálam fehér a szegély a háttéren, de a többi szín, forma ugyanaz.
Régi Bundeswehr logóra emlékeztet, azért választottam ezt az összeállítást.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Mission 20
Ha kilövöd a víztározót, van még valami amit be lehet vetni a lángoló csóka ellen? Pl. a szakadékba le lehet lökni (víz van alul)? -
Fitzgerald
veterán
válasz Adam_Shepard #1920 üzenetére
Az egy beékelődött repesz nem szarv. Idegen test, dehogy növekszik.
-
Fitzgerald
veterán
Sahelantropus
fight nagyon undorító lett. Tök mindegy mit csinálsz, ha leveszed az energiáját kb. az ötödére, elkezd 1 hit killeket nyomni. Már vagy hatodszorra próbálom, direkt fejlesztettem emiatt komolyabb rakétavetőt is, de tökmindegy. -
-
Fitzgerald
veterán
Amúgy a Paz
hogy a rákba van még életben, amikor a Ground Zeroes végén cafatokra robbant? Nem tartok még ott, de a Part 2 előzetesben benne volt... -
Fitzgerald
veterán
8GB-os pendrive lol, az mondjuk ér harmadannyit mint a játék, meg gondolom szükséged is sok van rá.
Kenjék a hajukra. Vagy kód, vagy a játék ára ahogy írták. -
Fitzgerald
veterán
Na így 70 óra magasságában kezdem kicsit repetitívnek érezni a játékot. Lehet azért mert az elmúlt majdnem 1 hónapban mással nem is játszottam...mindenesetre egy kicsit szüneteltetem, nekiülök a Dragon Age: Inquisition-nek is.
-
Fitzgerald
veterán
Ez a Hand of Jehuty mekkora lol már azzal a kámehámehá szöveggel
Hát nem ez a kedvenc gadgetem eddig.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Én a mai napig nem játszottam végig, pedig első nap megvettem. Ott lett tele a phaszom az egésszel amikor a vége felé újra kellett csinálni korábbi küldetéseket. Majd egyszer befejezem.
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Windows 11
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Óvodások homokozója
- Kerékpárosok, bringások ide!
- RAM topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- DIGI internet
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...