- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
Új hozzászólás Aktív témák
-
lsc
nagyúr
válasz Gyantusz #676 üzenetére
"A "tartós tárolási technológia" többek között azt takarja, hogy az alaposan megtisztított eszközt bezsírozzák, majd barna (zsír)papírba csomagolják, végül műanyag zacskóba teszik és leforrasztják, beládázzák. Ezt ha 20 év múlva kibontod, olyan mint mikor berakták a ládába. Értelemszerűen ilyet csak kézi eszközök esetén lehet alkalmazni. Harcjárművek esetén pedig zárt térben, szárított meleg levegős keringtetés van kiírva alkalmazásra a takarítás, festés és zsírzást követően..."
A 90-es években voltak harcjárművek hosszú idejű tárolásba /HIT/ helyezve , Szombathelyen pl T-55 AM , BMP-1 , 2SZ1 , máshol láttam T-72, BTR-80-ast is . A harckocsik felújítás után "beálltak" egy "fóliasátorba" , a többit mivel úszóképesek szintén felújítás után csak a páncéltest felső részére ragasztott fóliával lettek konzerválva , a többi része hermetizálva lett . Speciális gázolaj , motorkonzerválás , szerszám és tartozékok szintén felújítás után külön konzerválóolajos ecsetelés után egyedileg csomagolva és fóliázva kerültek tárolásba . Minden konzerválásnál volt egy kiszárítás /hőlégbefúvással / , majd különböző mennyiségű zeolit lett bepakolva /BMP 80 kg / a belső térbe . Minden eszközbe volt egy kivezetett szonda , hetente kellett ellenőrizni a páratartalmat , 95 %-ban 0% volt . 2003 körül csomagoltuk ki őket , közben vontatva is voltak egyik helyről a másikra , jól bírták . A 60 db körüli mennyiségből kb 40-nel semmi gond nem volt , megkapták az akksit és a légpalackot , simán üzemeltek . A maradék 20-ból kb 5 -ben üza vagy hűtő gumicső szakadás repedés volt , állt bennük a cucc felnyitáskor . A maradék a végén lett konzerválva , itt nem is mindig előzte meg központi felújítás a konzerválást , csak csapatszintű , pénz nélkül , viszont kisebb nagyobb ráfordítással üzemképessé lehetett tenni őket . Hadrafoghatóságot már nem néztünk , csak a járóképesség volt a lényeg . Tudtommal 5 évre szólt volna a HIT , tíz lett belőle , az eszközök meglepően jól viselték , főleg hogy csak fedett és nem zárt színekben voltak tárolva .
Csak egy kis kiegészítés .Az élet kegyetlen .
Új hozzászólás Aktív témák
- iOS alkalmazások
- GoodSpeed: SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- Autós topik
- Renault, Dacia topik
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Óra topik
- BestBuy ruhás topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...