Hirdetés
-
Elden Ring: Shadow of The Erdtree - Íme a végső gépigény
gp A kiegészítő érkezése már nincs messze, alig egy hetet kell már csak várnunk a DLC-re.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kicsit unatkozom, régen költöttem már az autóra, meg amúgy is van benne 202 ezer km (a motorban kb. 150 e. városon kívüli km lehet), aztán a minap felugrott egy google-ad, hogy vegyek Xado Stage 1-et.Bárkinek bármi véleménye, tapasztalata, hallomása a cuccról?
2 óra múlva megvenném. Thx! -
Danke!
Az olajat nem keringeti a villany, csak a hűtővizet. S/S-t pályán kikapcsolom, 2x ellenőrzöm.
Érdekes, hogy 105-110 C a dízelben.
Már nem emlékszem, hogy régebben / korábbi 2.0 TSI-ben mennyi volt a pályás hőfok. Talán 105 volt. (Meleg időben, városban, hegymenetben felmegy 118-ig.)
Ennek adtam Xado 1 stage-et még nov./dec-ben, és lehet hogy amiatt lett hidegebb a motor - ugye elviekben csökkenti a súrlódást. Most pénteken figyelgettem a pályás hőfokot és 102-103 C a jellemző (150-160), ill. ha visszalassulok 110-120-ra úgy 104 C, országúti sebességnél valamivel magasabb, ott tán 105, és 107-ig is felmegy.[ Szerkesztve ]
-
Ezt tapasztalom én is. Bár elsősorban az UFO-k gyártotta, mindenre is jó, folyékony autószerelő Xado 1 Stage-re gyanakaszom*. Korábban meleg időben dombnak hazafelé 118 fokig ment az olaj mindegyik GTI-ben, most minden nap fixen 110-ig. Amíg kinyitom a garázst, visszahül 108-ra, és közben elindul a hűtőventilátor.
* Vagy szimplán elromlott a hőfokjeladó.
[ Szerkesztve ]
-
Országúton nálam (is) a 107 C a jellemző érték. Autópályán kicsit kevesebb szokott lenni, mondjuk 105 ilyen időben. Városban, hegynek fel 108-111 C*.
*Fixen emlékszem, hogy korábban ez stabilan 118 C szokott lenni. Három lehetséges okot találtam, hogy miért alacsonyabb most:
- tuning box - ez azonban már kizárható, mert mióta kiszedtem, ezen a héten is maradt a 108-110;
- a korábbiak DSG-sek voltak, talán azzal jobban "fűt" az autó (a mostani régi értékei a múlt ködébe vesznek);
- Xado 1 Stage, nem hiszek benne feltétlenül, de igen jól fogyaszt az autó, és ha valóban csökkentette a súrlódást, úgy kevesebb hulladék hőt termel a motor.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Reggie0 #227780 üzenetére
Aggodalmadat megértettem, de nem osztom.
Kisarkítva, véletlenül se tankolj egy fél tanknyi OMV100-ra egy másik fél tanknyi Auchan 95-öt (szabadon behelyettesíthető).Korábban minimum 1 flakon dízel és 1 flakon benzines VIF-et elhasználtam. Hozzáteszem, simán beleöntöttem már Xado-t is dízel és benzines olajába. Kopp-kopp-kopp. A mostani Golf 25 ezer km-t futott azóta, semmi változást nem tapasztalok.