- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Lamborghini – Lian Li együttműködés
- iPad topik
- ASUS blog: hátra a csatlakozókkal!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- ViewSonic VX2779-HD-Pro: megfizethető gamer monitor
- Apple notebookok
- Autós kamerák
- Apple asztali gépek
Hirdetés
-
Nagy pofon: lőttek a Meta európai AI-tervének
it Az ír adatvédelmi hatóság kérése miatt a Meta befékezi az AI-modellek kiadását Európában.
-
ASUS blog: hátra a csatlakozókkal!
ph Az kanyargó kábelek lerontják a PC belsejének kinézetét, és a szellőzést is akadályozhaták. Az ASUS remek megoldást kínál ez ellen.
-
OnePlus Pad 2 helyett OnePlus Pad Pro
ma Állítólag a OnePlus idei táblagépe nem a második generáció lesz, hanem az első modell Pro változata.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Magnum_ #130959 üzenetére
Az alul szerszámozottság is probléma. Sokszor alap felszerelés kevés, az embereknek meg nincs komplett műhely kéznél. Ez többször gond, mint a kevés fizikai erő. A másik, amit nem lehet ellesni, meg kell tanulni, az a technika. Nem mindegy hogyan állsz hozzá, milyen irányba mennyi erőt fejtesz ki. Ezt gyakorolni kell. 1-2 olajcserétől nem lesz valaki szerelő. Én még mindig nem merem magam autószerelőnek nevezni, pedig szétszedtem már ezt-azt, meg össze is raktam. Ehhez gyakorlat kell és sok gyakorlás. Le lehet vizsgázni, de utána még sokat kell gyakorolni. Sokat kell szívni rozsdás csavarokkal, hogy igazi szerelő váljon az emberből. Ha tényleg érdekel, tanuld meg, aztán már csak gyakorolni kell. Hobbinak sem utolsó.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő