- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Gaming notebook topik
- RAM topik
- GoPro Topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Steam Deck
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
Hirdetés
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
Két projektorral bővül az Acer Vero család
ph A lézeres elven működő és 4K felbontást kínáló környezetbarát egység a HL68 családba érkezik.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
opr
veterán
válasz bulikavagyok #227882 üzenetére
Ez valami rohadt jól hangzik, így benzinvérűként, hasonló fogyatékosságokkal rendelkező emberként kb elcsöppentem, annyira tetszik a módszer.
Ha nem lenne az, hogy egy darab autó fér el, annak meg muszáj családi kocsinak lennie, konkrétan holnaptól lenyúlnám a módszered, zseniális.[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Kolondrum #227995 üzenetére
Uhhh, ez szívás. Legroszabb benne, hogy abszolút kivédhetetlen, semmi nincs, amire mondhatod, hogy ha máshogy csinálod, megúszod.
Sok szerencsét kívánok az ügyintézéshez, hogy minél hamarabb pénz legyen a dologból!Szerk: ahogy előttem is írták, a lényeg az, hogy nektek nem lett bajotok. Bármi más pótolható, majd lesz másik, a lényeg, hogy legyen aki beleül. A kocsi meg úgy látom, szépen tette a dolgát és megvédett, utascella nem sérült, utasok jól vannak, a többi meg csak vas.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz MunezXBK #228347 üzenetére
Lehet azt őszintén is hirdetni.
Hirdetésben leírni, hogy törve volt, így meg úgy, gyári módszerekkel, biztosításra rendbe lett hozva, xy az ár.
Ezt aztán bele lehet írni az adás-vételibe is, és akkor a nepper se tud hárítani. Sőt, fotót is alá lehet vele iratni, hogy látta.
Úgyis az lesz, hogy nepper veszi meg, aztán a hirdetésben az lesz, Svéd orvos házaspár garázsban tartott negyedik autója volt, akik csak azért tartották, hogy ne porosodjon alatta a garázs, de legalább az Ő segge be van védve, meg kis mázlival még a nepper is megszívhatja.[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz vzsryl #228553 üzenetére
A PHEV lényege nem az, hogy úgy kelljen vezetni, hogy nagyon figyelünk rá, hogy ha mellettünk erős kisebbségi komplexusos dízeles sofőr van, akkor feltétlenül csak annak a pillanatnyi sebessége alá gyorsítunk, és azt is lassan, hanem az, hogy városi közlekedés mellett a lokális kibocsájtása rendeltetésszerű használat mellett gyakorlatilag zéró, viszont lehetőséget ad arra is, hogy nagyobb távokat tegyünk meg vele, amikor épp arra van szükség.
Egy ésszerű kompromisszum azoknak, akik alapvetően városban használják az autót sokat, de relative gyakran mennek hosszabb útra, mondjuk kirándulgatni, vagy akármi, de nem akarnak szívni az elektromos töltőhálózattal napi szinten.
Az ég világon semmi köze ahhoz, hogy hoszabb úton kevesebbet fogyasszon, sőt, konkrétan többet, de legjobb esetben is ugyan annyit fog fogyasztani országúton, illetve autópályán, mint az azonos modell azonos tulajdonságú benzinmotoros verziója, mert a nagy akkut is cipelnie kell magával.Az, hogy szerinted akinek PHEV van, ennek ellenére mer nagy gázt adni hülye, az azért van, mert abszolút nem érted, mi a PHEV értelme...
Disclaimer: nekem egy régi, szívóbenzines, V6-os autóm van, nem PHEV, de még csak nem is hybrid. Csak helyén tudom kezelni a technológiát. Lehet azért, mert soha nem éreztem kevesebbnek magam attól, hogy valaki lenyomott az úton, se akkor, ha drágább/jobb, se akkor, ha szarabb autóval nyomtak le.
Szerk: gépelési hibák tömkelege, telóról írok, átolvastam, szerintem a nagyját megtaláltam és javítottam, de ha nem, és maradt benne valami zavaró, elnézést.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Amúgy ha már PHEV a téma: én is nézegettem, hogy esetleg a következő kocsi majd legyen az, de...
Az van, hogy én tényleg úgy használnám, hogy mondjuk áprilistól szeptemberig van járkálás, kirándulgatás meg minden, vannak bőven hoszabb távok, de aztán gyakorlatilag szeptembertől áprilisig szinte zéró.
Ez azt jelenti, hogy ami benya szeptemberben benne van, az áprilisig valószínűleg benne marad. Ezt tudja valaki, hogy mekkora baj? Azért 6-7 hónap nem kevés, nem rohad bele? Egyáltalán lehet ezekkel a PHEV-ekkel úgy járni, hogy teljesen üres a tank, amíg úgyse kell? Vagy az a jobb forgatókönyv, ha konkrétan tele van tartva? Vagy az egész baromság, 6-7 hónap lószar, semmi baja nem lesz benne a benzinnek ennyi idő alatt?[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz vzsryl #228601 üzenetére
Egyre cifrább ez a story. Mutasd már meg légyszíves, hol van ez a dombon felfelé menő autópálya, amire csak úgy rá lehet kanyarodni egy mellékútról? Mi lesz a következő, igazából kifutópályán voltatok, és épp leszálló repülő elé akart bemenni a paraszt?
Emlegeted a kreszt, de olyan szinten beszélsz összevissza, hogy nem vagyok biztos benne, hogy kettőnk közül én ismerem kevésbé.Az meg, hogy leírod, hogy mennyire nem érdekel, hogy meg lettél "kúpolva", aztán akkora lelki törést okozott, hogy azóta is ezt magyarázod, valahogy nekem nem áll össze. Őszintén nem értem, hogy miért zavar ez az egész. Tehát mentél egy olyan autópályán, amire dombon felfele csak úgy rákanyarodik a mellékút, jófej voltál, beengedtél valakit, aki viszont paraszt volt, gyorshajtott, el is húzott a picsába.... És? Reméljük, nem öl meg senkit, nem üt el mondjuk egy csoport óvodást, aki ugyanezen az autópályán megy át a zebrán ().
Szóval, amit nem értek, hogy most neked az fáj, hogy a tiédnél jobb autóval elgyorshajtott valaki melletted, vagy mi? A PHEV téma baromság, fentebb leírtam, miért, csak azért, mert PHEV, nem kell vele lassan menni, az baromság.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz szőröscica #228602 üzenetére
Amúgy az, hogy ha valaki többsávos útra akar felmenni, az ott menő népek egy sávval beljebb mennek (ha ez nem ütközik egyéb akadályba és biztonságos módon megtehető), hogy könnyű és egyszerű gyakorlat legyen a felhajtás, az egy nagyon dicséretes dolog, mindenkinek így kéne.
Én csak azt nem értem, hogy utána miért érdekel bárkit, hogy akit beengedett, mit csinál, amíg az nem veszélyeztet senkit."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz szőröscica #228607 üzenetére
Én is érzek a kollegában egy kevés ilyen
zöld rendszámapiros sapkája van beütést."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz vzsryl #228613 üzenetére
Jó, csak rohadtul nem mindegy ám, hogy autópályán kúpolja a külsőben és úgy előz sort, vagy sima többsávos főúton...
Környezetszennyezéses érv meg továbbra is bukta, amint elhagyjuk a várost. Akinek PHEV van, de nem tölti, városban is pöfög a semmire, az szerintem is elég paraszt, az egyértelmű, hogy csak a zöld rendszámra ment rá, környezetvédelemre szarik. De azért, mert felhajtás után bő gázzal gyorsít, az nem paraszt, hanem konkrétan az a normális, mindenkinek úgy kéne. Nyilván a gyorshajtás megint más kérdés, de az meg olyan szinten komplex téma, pláne az olyen téren legemdásan fos magyar utakon, hogy kb külön fórumtémát lehetne nyitni szegényre. Pláne, hogy rengeteg az olyan út, ahol konkrétan életveszélyes betartani a hivatalos sebességkorlátozást, mert 3 percen belül belédszáll valaki hátulról, ha betartod (pl 2*3 sávos, nyílegyenes úton fél évvel azelőtti építkezés után kint felejtett 30-as táblák meg stb)."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz bulikavagyok #228633 üzenetére
Igen, valami ilyesmire gondoltam én is, hogy gyakorlatilag elektromos autóként lenne használva az idő 99%-ban, aztán meg amikor hosszú út lesz, akkor telenyomom valami prémiummal, aztán hajrá.
De ezek szerint ha nem e10, akkor nem kell ezen aggódni, hogy fél év alatt belerohad.
Köszönöm a válaszokat mindenkinek!"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz macilaci78 #228676 üzenetére
Köszönöm, ez minden kérdést megválaszolt.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Ez alapjan nekem gyanus, hogy az lesz ott a baj, hogy levegos a rendszer. Mindenkeppen elvinnem egy szervizbe, nezzenek ra, meg a fekfolyadekra is.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz radi8tor #229217 üzenetére
Nekem általában nagyon tetszenek a mazdák, de ez sztem nem túl szép, és finoman fogalmaztam.
Mondjuk amúgy is tele van a tököm azzal, hogy lassan a gördeszkának is suvnak kell lennie, kb lassan nem is árul autó alakú autót senki, vagy ha igen, akkor is az a mostoha modell, amire szarnak, meg lassabban kapja meg az új technológiákat meg stb. Annyira elegem van ezekből a lépcsőház alakú autókból, rossz rájuk nézni...
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz radi8tor #229222 üzenetére
Megmondom őszintén, addig nem jutottam el.
De mivel maga a mazda féle phev platform nagyon érdekel (hátha jön egyszer valami klasszikusan szép kocsijukban is), fogok róla nézni teszteket úgyis."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Attól függ, melyik japán. Toyota, lexus, honda pár kivételtől eltekintve szépen szokta bírni.
Erről jut eszembe, tegnap láttunk az asszonnyal egy gyönyörű állapotú lexus soarer (sc400) - at. Hogy az milyen rohadt szép autó volt. És szégyellem, de az asszony szúrta ki, hogy nédda mi van ott, én úgy elmentem volna mellette, hogy fel se tűnik, be voltam bambulva.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz radi8tor #229592 üzenetére
Pár napja láttam élőben szegény urust (konkrétan mellé parkoltunk), hát hogy is mondjam...
Én nagyon szeretem a lambo designt úgy általában, de ez a szerencsétlen sportcrocsfutóbakancs valami borzalom. Asszony is csak nézett, hogy ez most reméli komoly, mert viccnek durva lenne.
Érdekes, mert forgalomban már sokszor láttunk urust, és bár sose tetszett, azért ennyire nem tűnt bűnrondának, mint most, amikor volt időnk rendesen körbenézni....Azért a hangja akkor is odabasz, mint minden lambonak.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz tboy93 #229981 üzenetére
Szinten azonnal ez ugrott be, hogy ennyiert, plane ugy, hogy nincs kiemelve, hogy szervizre van felrerakva meg ugyanennyi, nemhogy a valasztott tipusokbol, de ugy egyaltalan barmibol olyat kapni, aminek nem bontoban, hanem az uton a helye... Az kemeny lesz.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz tboy93 #229989 üzenetére
Igen, a helyeben en azt csinalnam, hogy hasznaltauto, 500k felso hatar, aztan ennyi, mehet ar szerint a rendezes, aztan az elso olyan talalat, ami egeszsegesnek tunik, meg minimalis felteteleknek megfelel (pl legyen benne klima, 4 ember ferjen el, ertekelheto csomagter), arra ugrani azonnal. De lehet a helyeben inkabb levinnem 450k-ra a vasarlasi celosszeget, a maradek 50k-t meg elkoltenem arra, hogy jojjon ki valami atvizsgalo emberke, kulonben ilyen ar mellett olyan szinten konnyen lehet f@szra futni, hogy ihaj.
ui.: Esetleg talan lehetne celozni a torok szedan kategoriat, azokbol voltak 2000 utan is ertekelheto darabok ujonnan nagyon olcson, bar nem tudom hogy all az aruk, talan beleferhetnek 500k ala kozlekedeskepes darabok is.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz planbmokus #230021 üzenetére
Igen, így belegondolva biztos vagyok benne, hogy olyan szempontból sincs szerencséd, hogy nem vagy egyedül ezzel a költségvetéssel, baromi nagy verseny lehet a hasonló árú, de legalább viszonylag normális kocsikért.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Tsebacsi #230302 üzenetére
Egy guminal mi az elsodleges szempont, ha nem a tapadas, ami konkretan a gumi dolga?
A feknel se az elsodleges szempont, hogy lassitsa az autot?"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Tsebacsi #230316 üzenetére
Hat, igy is fel lehet fogni. En ugy szoktam, hogy megnezem a meretemben a legfrisebb gumiteszteket, rendezes fektav szerint sulyozva fektavval nedves uton, aztan a legjobbat megveszem. De persze lehet ugy is nezni, hogy +/- 1-2 meter 50-70km/h-rol belefer, ha cserebe sporolok kiatlagolva havi 2-3000ft-ot, meg egy decit nyerek fogyasztason.
Amikor ilyen gumin meg feken sprolos bolcsessegeket latok, nekem mindig ez jut eszembe:Jo, legalabb nem arrol van szo, hogy x5-re veszel linglongot, annyira nyilvan nem sulyos a helyzet, de gumin es feken sporolast akkor se tudok megerteni. Akkor se, ha egy fostalicska os-swiftre megy, de ha egy nagy bombire, akkor plane. Majom-banan, ilyesmi.
Szerk a szerkre: Jo, nyilvan vannak hatarok, En se rakok karbon-keramia feket az auto ertekenek a bo otvenszereseert a kocsira, a feknek amugy is annyira kell jonak lennie, hogy ne melegedjen el realis felhasznalas mellett, illetve ne legyen szuk keresztmetszet (az mindig a gumi legyen), szoval azert nyilvan esszeru hatarokon belul, de azon belul maximumra torekedunk.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz BigBlackDog #230319 üzenetére
En azt szoktam latni, hogy fogyasztas, gordulesi zaj, stb-ben igazad van, de valamiert a nedves uton fektav meg aquaplaning, ami kb a legfontosabb (nyilvan nyari guminal), na ott brutalis kulonbsegek vannak. Pl az En meretemben a Bridgestone Turanza T-005 ilyen szempontbol agyonverte a mezonyt ket eve (mikor vettem), cserebe mas teren fos, pl zajszint, fogyasztas, fuves uton tapadas, de nekem ennyi kompromisszumot er az, hogy tudjam, hogy esoben meterekkel hamarabb allok meg mar 50-rol is, amin siman mulhat egy ovatlan pillanatban autok kozul kilepo gyerek elete, aki siet nagyon haza, hogy ne azzon el.
"Szerintem, ha mindig a legjobb eredményeket elérő 4-5 gumiból választ az ember, akkor nagyon melléfogni már nem lehet."
Ez mondjuk igaz.[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz focvis #230321 üzenetére
Az mondjuk megint mas szitu, akkor nem szoltam.
Skoda, VW... Fogalmazzunk ugy, hogy nem veletlen, hogy VW konszernes autot nem vagyok hajlando venni. Ez is ciki, meg ezer masik, napi szintu egyeb baromsagaik is, ar-ertek aranyrol nem is beszelve.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Doki16 #230404 üzenetére
Biztos vagyok benne, hogy nem volt elfelejtve a dolog. Ilyenkor, amikor ennyire alapvetoen buta hibak vannak egy komplex rendszerben, az szokott lenni a mogottes ok, hogy a mernokok szonokoltak rola boszen, hogy ez igy nem lesz jo, de "a nagy ember, aki a donteseket hozza" ugy volt vele, hogy nem kritikus, es berakta a "good to have" oszlopba, nemhogy a legalacsonyabb prioritasu egyeb dolgok koze, hanem konkretan benne sincs a prioritasi listaban, hanem majd foglalkoznak vele, ha lesz ra felesleges ido.
Aztan ezekbol szoktak lenni akkora blamak, ha felkapja a sajto, hogy a mernokok letolnak egy-ket 80 oras munkahetet. A baj az, hogy az esetek 99%-ban hiaba megy a morgas, hogy "evek ota mondogatjuk, hogy ebbol baj lesz", nem valtozik semmi. Jobb esetben a managgat atrakjak mashova, ahol kevesebb kart okoz, roszabb esetben (es ez a gyakoribb) a mernok, aki ezt elore irasban jelezte 50szer kap a nyakaba egy eros haragost a cegen belul, ugyhogy inkabb elobb-utobb munkat valt es megy mashova, ahol remeli, hogy lehet ertelmesebb vezetes lesz.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
opr
veterán
válasz tboy93 #233124 üzenetére
Utolag esetleg nem epitik be? Atveszed ugy, ahogy van, aztan mikor megjon nekik az alkatresz, beszerelik. Vagy ilyen opcio valamiert nem jatszik?
Amugy brutalis story, nem semmi szivas, oszinten nem vagyok benne biztos, hogy atvennem-e az autot ezek utan."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz kisza25 #233140 üzenetére
Ez igaz, de bennem azert felmerult, hogy az a valto, amit 48V hybrid uzemre optimalizaltak/fejlesztettek, hogy fog viselkedni sima benzines uzemben. Konnyen el tudom kepzelni, hogy vagy kelletlen lesz, es/vagy rangatni fog foleg elindulasnal, esetleg hirtelen gazadasnal.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz barnam_ #234746 üzenetére
Angliáról tudok nyilatkozni: Salary sacrifice szokott előfordulni.
Az úgy működik, hogy a bruttódból fizeted a lízinget, aztan arra jön rá a céges adó, ami attól függ mennyi, hogy milyen tiszta a kocsi. Ha 40% tax bracketben vagy (tehát legfelsőbb adósáv) és ev-t hozol ki, akár 38%-al is olcsóbb lehet ez a fajta lízing, mint a magán. (Mármint hogy ha mondjuk normál esetben 1000 pénz lenne havonta a minden egyben, akkor így cdak 600 körül).
Lízing 2-4 év között megy, benne van a biztosítás, karbantartás (kb szélvédőmosó folyadék kivételével minden), csereautó, stb. Lízing végén meg opció, hogy megveszed-e magadnak, vagy nem.Szóval ilyen félutas játék van. Nem igazán céges autó, de ha elektromos kocsit akarsz venni, nagyon meg tudja érni.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Kulfoldi rendszamos autokra vonatkoznak ezek az agyatlan dolgok? Plane ha premium benyat akarok tankolni? Kell f@szsagra szamitanom, vagy siman beallok, belenyomom a gepbe a nagyonmegyunkbabam 100-as benyat barhol, megy bele amennyi megy, fizetek normalis piaci aron, aztan kesz vagyok?
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz barnam_ #234789 üzenetére
Nem. Illetve de, de nem.
Az elonyod az, hogy a bruttodbol vonjak le a kocsi havi lizing arat, a maradekbol adozol, igy ha megfeleloen sokat keresel (savos adozas van), es zold autot veszel, nagyon jol ki tudsz jonni a dologbol."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Puma K #234803 üzenetére
Ezek szerint annal olyan hulyeseg sincs, hogy x liter utan kattan a pisztoly vagy ilyesmi?
Ha igen, az jol hangzik, akkor nem aggodok. Amugy is mindig a finomabb naftaval itatom a pacikat, meghalaljak, szoval akkor minden fasza, ezen nem kell aggodni."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Felvillant hazafele a kocsiban az akku lámpácska. Még pont jókor, egy hónap múlva történt volna, miközben épp fél Európán keresztül hajtom, agybajt kapok.
Szóval...
Most az a tervem, hogy:
Multiméterrel megnézem, nyugiban milyen a feszültség, aztán beindítom ha még beindul, megnézem úgy mennyi a feszkó, aztán meglátjuk.
Ezen felül van valakinek valami ötlete, hogy tudnám kideríteni, illetve pontosítani, hogy mi a kínja szegénynek?Remélem csak az akku döglött meg (kb ideje), nagyon nem akarok most generátort is, meg akkut is, meg akkor már töltésvezérlőt is cseréltetni.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz MasterMark #234841 üzenetére
En ugy tudtam, hogy eleg sok dolgot jelenthet, ezekbol kb barmelyiket: rozsdas csatlakozas, fos akku, toltesvezerlo, generator.
Ezert akarom ugy merni, hogy eloszor csak az akkut, aztan beinditom (ha meg beindul) es megnezem mi jon ki a generatorbol. Aztan meglatjuk.Rosszul tudom?
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz MasterMark #234858 üzenetére
Ok, koszi! Akkor lehet jobban jarok, ha nem baszakodok, beviszem egy szervizbe es kesz. Mert akkut meg siman megoldom magamnak, nem gond, de azert generatort nem tudok a haz elott cserelni, annyira nem vagom a temat/nem merem basztatni.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz molnarpeter #234862 üzenetére
Alap szerszamok vannak, de a szijjal nem akarnek szorakozni, fingom nincs, mennyire szamit, hogy van visszarakva, mennyire kell figyelni ra, hogy mi hogy all, ilyesmi, plusz nem akarom a haz elott az utcan szetboritani a kocsit. Plane, hogy semmilyen szinten nincs hozzaferesem emelohoz vagy aknahoz, tehat ha alulrol kell tamadni, szivas van, a gyari fostalicska kerekcseres emelore meg nem biznam az eletem, ugyhogy inkabb beadom szervizbe es kesz, jobb az ugy.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Szoszo94 #234969 üzenetére
Igen, szintén is250. Köszi, ez jó infó!
Viszont szerintem akkor nem fogok szarozni, kap új geberátort meg akkut is, az a biztos. Egy hónap múlva megyek keresztül egész Európán, nem igazán merek kockáztatni ezzel."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz molnarpeter #234971 üzenetére
Nem valami olcsó szart fogok bele rakni se generátorból, se akkuból. Normál esetben valószínű én is inkább pöcsölnék a felújítással, de most nincs ilyenekre idő. Plusz itt angliában nem is annyira triviális a dolog, nehéz olyat találni, aki megcsinálja, és még ha találsz is ilyet, általában vagy a világ végén van, vagy hónapok múlva ér rá, addig be van táblázva, vagy mindkettő.
Tegyük hozzá, mindegy mi van, nagyon max két évig lesz még megtartva, utána nem lesz gazdaságos üzemben tartani szegényt, mindegy, mennyire szeretjük, úgyhogy maximum annyit kell kibírjon.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz K Norbi #235722 üzenetére
Az autó ott kezdődik, hogy dízel kombi?
Nagyon mások az elképzeléseink arról, hogy hol kezdődik egy jó kocsi."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
Új hozzászólás Aktív témák
- Aliexpress tapasztalatok
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- PlayStation 1 / 2
- Viccrovat
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Fallout 76
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen