- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen egeret válasszak?
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- TCL LCD és LED TV-k
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Házimozi haladó szinten
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
it A Tesla egyik részvényese perelte be Elon Muskot, 7,5 milliárd dolláros bennfentes kereskedelemmel vádolja őt.
-
Frissült az IQOO tabletkínálata
ma Az új IQOO Pad2-t és Pad2 Pro-t egyelőre nem láttuk más brand kínálatában, persze ettől még felbukkanhatnak majd Oppo vagy OnePlus címszó alatt.
-
Computex 2024: Itt a Strix Pointra épülő Zenbook S 16
ph Az AMD új, Ryzen AI 300 sorozatára épül a most bemutatott, 16 hüvelykes, rendkívül vékony noteszgép.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
lenko
aktív tag
válasz Declare #30712 üzenetére
Kint azért elég sokan viszik márkaszervízbe még a 10-en eves autókat is, tehát visszakövethető.
Enyém is 125e-ig vezetett sz. könyves. Mentek vele 2évente 18-25e km-t. 138e-el hoztam el.
Már beletettem 11e km-t. Az autónak semmi baja, kijött volna, ha lenne.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
veterán
válasz Declare #30708 üzenetére
"A wazee jelez akkor is, ha csak fut a hatterben vagy csak akkor ha azzal tervezed meg az utvonalad?"
Nem vagyok biztos benne, ezért inkább terveztetek vele útvonalat. A Waze topikban volt szó róla, de ott sem volt nekem egyértelmű, ráadásul az friss (4.0.x) Waze bugos (én 3.9.x-re downgradeltem).
Másik hsz-edre: nem zabál sok netet a Waze, ha már jártál az adott útvonalon. Alternatív: otthon wifin végigfutsz a tervezett útvonalon/térképen, és a Waze letölti magának a területet.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz Declare #30746 üzenetére
Ezért vették meg a Here-t. Gyakorlatilag összedobtak egy saját navigációs megoldásra, ami egységes térképformátumot használ.
Eddig ugye a navigációkat gyártó cégek abból is éltek, hogy csak saját formátumú térképpel működtek a navik. Tehát ha a gyártó rendelt egy navit egy cégtől, akkor szükségképp onnan vette a térképet, amit persze saját formátumra konvertálva és nyilván némi árréssel adtak tovább.
Ez utóbbi most megszűnik.Same rules apply!
-
zack
nagyúr
válasz Declare #30708 üzenetére
Waze is, Traffi Hunter is fut a háttérben. Nekem a Waze van előtérben, Traffi Hunter háttérben. Városon kívül (autópályán) belövöm városi módba 2km észleléssel. Az autópálya mód "5km" kissé sok nekem.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
EQMontoya
veterán
válasz Declare #31039 üzenetére
Ha kicsi a ccm sok a lo, akkor az a baj, mert az nem normalis
Nem feltétlen, csak legyen tartós. Ez utóbbi sokszor nem jön össze.Ha nagy a ccm es keves a lo az a baj, mert röhej
Ebből következik sajnos egy döglött karakter is. Mivel nyomaték szinte biztosan van, ez azt jelenti, hogy teherautós karaktere lesz: 4000-ig forog max, aztán annyi. Márpedig egy v6-ot vagy v8-at lehessen tisztességesen elforgatni, akkor üvölt igazán szépen.a van turbo az a baj, mert az ördögtöl valo (erdekes, szivo dizelt senki nem akar , csak a benzinnel van a baj)
Nem feltétlen. Egyetlen bajom vele, hogy agyonvágja a hangot. Illetve hogy sokszor van benne komoly késleltetés, de az igazából inkább az euro5-6 számlájára írható, mint a turbós konstrukcióra.A Poloban szerintem is tökmindegy, hogy mi van.
De mondjuk egy 3-as BMW-ben legyen egy tisztességes selymes sorhat, ne egy reinkarnált Waresz csettegjen benne.Same rules apply!
-
Integrale
veterán
válasz Declare #31055 üzenetére
Alapból alatt azt értette, hogy amíg nincs felépülve a nyomás, ez az 1.2 TSi-nél 1600 rpm, szóval elég alacsony, de a korábbi kisturbósokra nem ez volt jellemző, lásd Charade, Uno, Delta HF (1.6) stb-re az volt jellemző, hogy viszonylag későn indult meg, addig csak egy 1.0; 1.3; 1.4; 1.6-os szívó.
Mindet ki lehet nyírni, csak valamelyiket könnyebb, a turbo miatt pedig sebezhetőbbek, bemelegítés, hűtés, olajcsere.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
w333
félisten
válasz Declare #31066 üzenetére
Ezeknek az autóknak a 80% mind céges és mindegyiken Casco van és általában tartós bérletbe veszik őket, ismerős akinek a 458 volt csak annyit mondott hogy ha megveszi akkor 3 év alatt többet bukik rajta mint a tartós bérleten csak benzint kell bele rakni és jár vele bármi elromlik meghibásodik, gumicsere stb. mindent a tartós bérlet fizet, szóval ők pont lesz*rják hogy haza kell vinni az autót mellette ott van még neki egy M3, új GTR, 2 db. X6 szóval van mibe válogatni
(#31067) [rvilike]
Miért hajtottam volna meg ? nem vagyok h*lye ... nem kockáztatok ilyen hülyeségeken, de volt már olyan hogy a tulajdonos mellettem ült és mondta hogy nyomd már neki hiszen ez erre való ne foglalkozz a trafipaxal és rendőrökkel
Egy időben a Sport autó újsággal szerződésben voltunk és minden új autót amit leteszteltek nálunk tisztították, voltam 1-2 ilyen teszten pl az Alfa 159 Brera biturbó és Lancia Delta, új A8, új 7-s stb. még sehol nem volt mikor én már rég vezettem!
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
lenko
aktív tag
válasz Declare #31071 üzenetére
W333-nak ment volna, félre ment ezért sorry.
Viszont engem speciel nem érdekel kinek mire miből futja, ezek csak tények.
Tudok olyat is, aki most vett helikoptert.(lambokra ferrarikra ráunt) Aztán róla se lehet elmondani, hogy ma született bárány,[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
w333
félisten
válasz Declare #31075 üzenetére
Ennyi ...
Szerk.
A franc sem tudja már hogy mit kéne lassan nézni, méretben G Astra - Vectra, ha odalépek neki akkor menjen, és ha valami elromlik akkor ne költsem rá a gatyámat, biztosítás ne legyen több mint évi 50k, fogyasztás városban 10-12L, létezik egyáltalán ilyen autó 600-700k -ért vagy felejtsem el az egészet ?
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Qtya123
őstag
válasz Declare #31039 üzenetére
6 henger-8 henger.... Hát igen, eléggé leáldozóban van az új autók között és a majdani 10+ éves autók között tényleg csak a full full felső kategóriákban lesz 4+ henger. Elmúlik az az idő, hogy válogathat az ember a még fenntartható 10+ éves sokhengeresek közül. Most még van elsőkerekesekből is viszonylag több V6, hátsóból már árnyaltabb a kép, de még van megfizethető választék. Térjünk erre vissza mondjuk 2025-ben és sírva fakadunk.
Én úgy gondolom egyrészt az Euro normák, a fogyasztói társadalom még erősebb előtérbe kerülése és nem utolsó sorban az emberek igényei kiölik ezt az egészet. Ha csak az emberi tényezőt nézzük, itt a Z generáció például. A 80-as 90-es évek elején született fiatalokban/fiatal felnőttekben még nagy számban megvan az autóbuzi. Ott még sokaknak számít, hogy hol hajt az autó, milyen a hangja, milyen a vezetési élménye. Családalapítás előtt meg aztán főleg sok esetben szempont ez az autóvásárlásnál.A Z generációnál már nagyobb a technokraták aránya és amúgy sem érdekli őket már annyira ez az autómizéria. Volt is róla több cikk, hogy a mostani 18-24 évesek között a felmérés szerint már sokan az autóvásárlásnál a praktikumot meg fogyasztást meg miegymást nézik. Mi még örültünk, ha volt egy autónk, amit szerelgethettünk huszonévesen, most már erre nincs igény. Fura nekem is hallani, mikor 20-21 éves ismerősök arról beszélnek, hogy jaj praktikus az 5-ajtó, meg kicsi kerék legyen rajta, mert olcsó a gumi, meg úúúrIsten 8 literes fogyasztás????
Ez van, elkurvult a világ.
10 év múlva mi meg idegbetegséget fogunk kapni, mert csak a lelketlen autókat tudjuk megvenni használtan.
-
Skillet
addikt
válasz Declare #31039 üzenetére
A nagyon kis köbcentivel szerintem nem fogod tudni teljes mértékben kiváltani a nagyobb lökettérfogatot.
A nagy lökettérfogat, kevés ló nem vicces akkor, ha volt valami verseny, hogy ki tud minél több köbcentiből, minél kevesebb lovat kihozni. Akkor még nyerhetnek is talán.
Mitől lenne baj a turbo? Enyém is turbos. Mindjárt kettő is van benne, olyannyira nem baj!
Benzinnel semmi baj.
Az egész abból indult, hogy TaaT azt írta, lecserélné az 1.6-osát egy literes turbo-sra. Ezt nem értettem, hogy mégis minek. Cserélje le, egy 1.6 turbo-sra akkor van értelme a cserének de leírtam, hogy biztosan csak az én hülyeségem, hogyha már váltok, feljebb váltsak, vagyis erőteljesebb legyen a kontraszt.
Mert ebben az esetben, nem tudom, mitől is érné meg olyan nagyon a csere.
Előbb vennék egy dohc 2 literes szívót az 1.6 helyett, mint a literes turbo-t. De nem vagyunk egyformák.
Több hengereseknek azért nem csak a hangja kellemes, más karakterűek a 4 hengeresekkel szemben, ugyanolyan ccm-nél is.
Szerencsére 3 hengeresről szó sem esett. TaaT is 4 hengeres literes turbo-st linkelt.(#31139) Declare
Az opelt én sem értem, miért szapulják. Előbb kellene opel, mint pl suzuki.
Nekem volt opelem, szerettem. Népautó, de ez van. Nagyon olyan autót kell ahhoz venni, hogy ne jöjjön szemben.
De az azért kétségtelen, hogy sok autó nagyon unalmas tud lenni. Tavaly nyáron egy rövid időre autót cseréltünk unokabátyámmal. Kaptam enyém helyett egy ignis sportot. Majdnem elaludtam benne hosszabb távokon végtelenül unalmas autó. De, hogy pontosan mitől, azt nem tudnám megmondani. Bent ült a család is, szóval társaság is volt, mégis.
Passz[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz Declare #31148 üzenetére
Miért 1.4-essel meg 1.2-essel hasonlítod, amikor ő 1.0-ra akarja cserélni?
És 3 hengerről még mindig nem volt szó! 4 henger, 1000ccm.
És 3 hengeres meg aztán pláne nem kellene(#31147) Melack
Azt sem tudom, mi az a 806/gv[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz Declare #31156 üzenetére
De milyen 3 henger, meg tsi? beszarok rajtad.
Végig erről volt szó KATT mert TaaT ezt linkelte.
Vagy erről levágod az egyik hengert?
Fogyiban is valószínűleg jobban jön ki? Városban biztos megeszik vagy 9 litert.
Sebaj.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz Declare #31169 üzenetére
Gondolom, neked is saját tapasztalat, hogy VALÓSZÍNŰLEG fogyasztásban is jobb lenne.
Amúgy a motorról volt szó, hogy elfogadná a sajátjába. De azt a motort egy szerintem jóval soványabb autóba rakták. A saját autójában nem tudom, mennyivel teljesítene jobban (a mostani szívó 1.6-nál).Nekem nem kellene kiss ccm (2 liter alatti) vas, akkor sem, ha turbo.
4 hengeres sem (3 hengeresről már nem is beszélve)
Fwd sem nem sorolom tovább.
De nem vagyunk egyformák.
Mindegy is. Béke
Nincs vita. Ráadásul, amig végre benzines turbo-s vasakról van szó a traktorok helyett, egy árva szavam sem lehet.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
TaaT
veterán
válasz Declare #31148 üzenetére
"Taat nak van egy 1,6 Golfja ha jol remlik"
Eddig jó, viszont 16V, papíron 105lój, 148Nm és 10.5s
Skillet: "Szerencsére 3 hengeresről szó sem esett. TaaT is 4 hengeres literes turbo-st linkelt."
És bármikor lecserélném egy 3hengeres 1.0TSI-re is, bármikor [link]
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #31471 üzenetére
Pedig annak látnám értelmét ahogy írtam előbb. Nekem is lusta a gázpedál, ott kell tartanom gázon a lábam mert gázfröccsöt egyszerűen nem tudsz adni. Pedig ez még nem is Euro 6, képzelem azok mit tudnak...
SzlobiG: Néztem, ilyen 6-10%-ot tudnak max kihozni a szívókból. Egyik márkatárs elvitte a 2,5 szívóját, +20 ló és +30 Nm-t tudtak kicsiholni a gépből 120 + áfá-ért. Nem győzött meg, hogy én is elrohanjak a chipszeldébe... Bár tényleg akkor már inkább ez mint 80k-ért egy tyuningbox.
mod:
TaaT: Ok, ha neked ez megér 80k-t akkor hajrá.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
lenko
aktív tag
válasz Declare #31560 üzenetére
Nem placebo, jó az értékítéletem, mérnökként szar lenne, ha nem lenne az.
Egyébként a 2.3 v5-ről van video előtte utána állapotról. Estefelé feltöltöm.
1500-s fordulatról padló 2-esbe 70-ig, helyszín ugyanaz...pocokxx: Ha ezeken nem viszik el akkor sehol, tehát felesleges foglalkozni a témával.
[ Módosította: Qru ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
w333
félisten
válasz Declare #31590 üzenetére
Hogy sülne le a pofájukról a bőr ... pénzéhes kutyák !
Inkább az utak minőségét kéne rendbe rakni és a zártvonalakat is újra festeni mert ez így nagyon gáz, haladási irányról pedig nem is beszélve, 1-2 helyen nem is látszik hogy melyik a haladási irány aztán csak jön a csekk, a zártvonalnál ugyan ez, most jól megsz*patják a népet tiszta vicc az egész, hogy rohadjanak meg !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
lenko
aktív tag
válasz Declare #31614 üzenetére
Nem lehet pontosan lemérni így nyilván, de nyomkodtam elég játékot korábban, hogy a lenyomási idő minimális legyen ilyen téren. Még egy példa 1esbe elindulva szépen, majd padlózva kb 1500től, most kivillan 1x a kipörgésgátló, előtte meg soha.
Az embereknek fáj az igazság!
-
zoo8800
veterán
válasz Declare #31614 üzenetére
jött a parancs, kell a penz, mert mar trüközes a statisztikakkal, forint arfolyammal, devizatartalekokkel, már nem megy sokaig....
Azt egyébként sejted, hogy a bírságokból befolyó pénz mekkora részét adja a költségvetésnek? Nem hiszem A bevételi főösszeg olyan 16 ezer milliárd Ft (16 000 000 000 000 Ft) körül van.rip and tear, until it is done
-
lenko
aktív tag
válasz Declare #31618 üzenetére
Mint magán, pénzt nem fogok belefeccölni egyéb kellékekre, vagy mérésre.
Ha a 170 ről kb. 180ra nézed, az ~5,9%. Azért ez reálisan hihetőnek mondható, és ennyit lehet is érezni.
Ami elég ahhoz, hogy mondjuk a gyári 8.2s 100ra legyen kb. 8s.
Nyilván a turbosnál van igazán értelme, egyszer sem állítottam, hogy nem. Pl. 1.8t 150le-ből lesz 180. Az 20%[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #31618 üzenetére
1: Mióta világ a világ a büntetés a központi költségvetésbe folyik be közvetlenül (hogy a rendőrség ne saját zsebre markecoljon).
2: A bevétel növekedés itt nem ok hanem okozat.Tudom, hogy sokkal jobban hangzik az "összeesküvés" elméleted de itt pusztán arról van szó, hogy erre adott pénzt az EU.
#nincsbennetarcsi
-
lenko
aktív tag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #31645 üzenetére
Kapásból azt raktad fel vagy frissítettél? Ha frissítettél akkor szedd le és telepítsd újra. A legutóbbi frissítést elszúrták és csak celan installal lesz tökéletes. Többen panaszkodtak rá a waze topikban.
Vagy lökd át a számod pü-ben és áttolom a viberen a képernyőmentést.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ASUS routerek
- PHP programozás
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen egeret válasszak?
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- E-roller topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs