-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz macilaci78 #235754 üzenetére
Uristen, az arat nem is neztem. Ki az az allat, aki egy ilyenre kiad ennyit?
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
válasz CactuS #235790 üzenetére
Úgy úgy. Teljes erőből, csukott szemmel, tátott szájjal futás a f@szerdőben.
És az élménycsomag mindössze 10 millióba kerül."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
válasz radi8tor #235870 üzenetére
Nekem olyan multiméterem van, amihez van sima hegyes meg ilyen kicsi csipeszes kábel is, sima ügy.
Pedig egy olcsó kínai szar."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
válasz Szoszo94 #236323 üzenetére
Biztos, hogy nem nyomtad át engedékeny módba? Én néha szoktam (tényleg nagyon nagyon néha), nagyon fun.
Alapból is hagy szórakozni kicsit, mondjuk egy olyan helyzetben, ahol álló helyzetből kell 90 fokot szűken kikanyarodni és asap jelleggel minimum 50-re gyorsulni (ami 1-esben még sima ügy, bőven a piros/tiltás előtt ), pont annyit enged, hogy a kanyarban seggét becsúsztasd a sáv közepére, aztán szépen kilőjél, de ha kinyomod, akkor kapsz még 1-2 extra másodpercet, amíg tudod csóválni a seggét, ha elég elszánt vagy. Sajnos teljesen kinyomni nem lehet, mint az is200-ban, de igazából amíg közúton vagy, még ez is tud sok lenni, nem is szoktam szórakozni vele (csak nagyon ritkán, de mindig megvan a 100 dolláros címlapvigyor).Szóval simán lehet, hogy tényleg gyorsabb voltál, mint az elektronika, mert elég engedékeny, egy ilyen forszírozott helyzetben mire beavatkozna, lehet már össze is szedted, ha jók a reflexeid meg ügyes vagy (és ez alapján, amit írsz, ez mindkettő igaz). Meg az is, hogy brutálisan stabil a gép, fék, gáz, kormányrángatás, hirtelen egy pillanatra futómű alól eltűnő út is nehezen hozza zavarba, ilyen téren (is) imádom én is. Driftelni mondjuk nem ilyet vennék, annyit kell hozzá melózni, hogy eldobja magát, hogy esélytelen lenne a dolog.
Vezetési tréninget kicsit irigyelem, az nekem is tervben van, nagyon jó és hasznos mókának hangzik.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
-
válasz Szoszo94 #236341 üzenetére
Ez gyari mindennel? Oszinten nem gondoltam volna, hogy eleg eros hozza a gep, hogy ilyet tudjon csinalni. Amit nem ertek, hogy hol a hangja? Ahhoz, hogy igy kaparjon, szvsz 6000 felett kell porgetni, olyankor meg azert mar reg nem ennyire csendes.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
Tegnap este sikerült abszolválni a road tripet, és lenyomni a London - > Csalagút - > Budapestet. Eredeti terv az volt, hogy egyszer megállunk aludni egyet Calaisban, de végül egyben lenyomtuk.
Egyedüli sofőr voltam, és ugyan nagyon fun volt, meg mindenképpen egy élmény, azért a végén már nem volt őszinte a mosolyom.
Szumma: 27 óra, kb 2000km (kitérőkkel együtt), és egy teljesen tönkrevágott gyomor (ki gondolta volna, de ha 27 órád úgy néz ki, hogy egyik nap reggel 6kor tolsz egy kis mekis reggelit, aztán megiszol a következő bő 16 órában 5 energiaitalt, aztán rázabálsz erre az egészre zárásként egy jó kis yalapenos pizzát, annak vannak következményei ), de összességében mindenképpen egy élmény, ráadásul nagyrészt pozitív.Amelyik része negatív az az, hogy eddig nekem azt állították népek, hogy máshol jobb a vezetési kultúra, tudják a népek használni az autópályákat... Tudják a framcokat. Mindenhol tele van a belső sáv egész éves bérletet kiváltó majmokkal, akik akkor se takarodnának arrébb onnan, ha az életük múlna rajta. Különösen jó ez az autobahnon, ahol ott az áhított "csövön kiér" tábla Hans meg a belsőben poroszkál 60-90km/h-val... De nem kell aggódni, szegény Hans hiába ilyen nyomorék, nincs nagyon egyedül, vannak barátai, akik ugyanennyivel mennek mellette a többi sávban.
Szóval ezt kivéve amúgy egy nagyon jó kis túra volt, gyönyörű napfelkeltével, tájakkal, kocsi is nagyon jól vizsgázott, senkinek nem fájt semmilye, mikor kiszállt, kivéve nekem a jobb csuklóm meg bal vállam, de ez a 27 órányi hülye pózokban kormányfogás (sok unalmas autópálya ugye) után érthető. Viszont senkinek nem nyírta ki az ülés a derekát vagy a seggét, ami ami szintén egy elég nagy plusz. És így, hogy tegnap relative emberi időben sikerült megérkezni, aztán aludni egy nagyot, kimerült se vagyok, úgyhogy minden nagyon fasza.
Így ez alapján azt mondanám, hogy ha valaki hosszabb időre jön/megy nyaralni Európán belül, simán megérheti kocsival menni."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Meglepően jól vizsgázott olyan téren is a kocsi, kicsivel 7l alatt alakult a dolog, kb 6.6-6.8 lett a vége. Azért nem tudom abszolút pontosan, mert én barom elfelejtettem benyomni a trip nullázót mikor indultunk, így van a számolásban némi pontatlanság.
Tudom, hogy sokak szerint ez már magas fogyasztás, de ugye itt egy 2,5l-es szívó v6-ról beszélünk, olyan sofőrrel, aki zenére is mindig a jobb lábával pumpál, a v6 hang meg ugye zene...
Soha nem is volt még ezzel a kocsival 10l alatt a fogyasztás, inkább a 12-15l körül szokott lenni. Most kiderült, hogy ha rengeteget mész autopályán, akkor ilyen számokat is tud. Sima e5 95-ös lónyálat kapott a gép. Jól vizsgázott nagyon minden szempontból a kis 2005-ös is250.Jah, a 2000km alatt produkált egy új hibát a gép: az egyik kapocs, ami a bal oldali kipufogót tartja, kicsit kilazult, úgyhogy néha picit zörög most, ha pont eltalálod a megfelelő fordulatszámot. Borzasztó dolog ez, majdnem 600ft lesz az alkatrész, és közel 6 perc a csere! Azért volt ezt fontos megemlíteni, hogy lehessen látni, hogy még a jó öreg japán szívó benzines kocsiknak is lehet baja egy ilyen túrán, nem szabad alulbecsülni, na.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
válasz barnam_ #237977 üzenetére
Teljesen változó. A leghosszabb etap 5 óra körül volt, a legrövidebb 20p körül. Igazából egyik se volt jó, az derült ki, hogy a legjobb az, ha ilyen 2-3 órás csapatás után van 15-30p szünet.
radi8tor: köszi!
tboldi: bedugult a füled? Csalagútban? Fura, pedig asszony relative érzékeny az ilyesmire, de nem tűnt fel neki sem.
Szoszo94: ez szerintem nagyrészt a sok parasztnak köszönhető, akik miatt választásom se volt, hogy szabályt szegek-e vagy nem, mert nem takarodtak ki a külsőbe, mindegy mi van... Úgyhogy nagyon szabályosan közlekedtem végig. De ahol lehetett, ott azonnal nyomtam neki."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
válasz Tsebacsi #238094 üzenetére
Ez a része viszonylag egyszerű, mert a modern tápok már úgy működnek (talán még a full noname fosok is), hogy csak akkor lövi fel a 12v-os ágat, ha amúgy minden fasza.
Szóval ha benyomod és van áram (led világít, venti(k) pörögnek, stb), akkor a táp valszeg jó."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
válasz Tsebacsi #238102 üzenetére
Simán. Mindenről lehúzod, neten megnézed, hogy kell röcidre zárni (ami olyan, mintha benyomtad volna a bekapcsgombot [link] ), aztán lehet mérni a csatikon.
Persze ez lehet becsapós, mert lehet, hogy terhelés nélkül jól adja le, amúgy meg nem, de alap vizsgálatra tökéletes."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Megvan a hosszú út első autós problémája...
Őszintén szólva tudtuk, hogy amikor elindulunk egy bő 6000km-es túrára egy majdnem 18 éves kocsival, vállalunk némi kockázatot, mindegy, hogy japán vagy nem japán, valami lesz. Hát, ehhez képest maga a kocsi amúgy tökéletesen vizsgázott, úgymond magától nem lett semmi baja, kellett némi külső segítség.
Olasz autópályán előttem menő fiat úgy döntött, hogy ledobja a textilt. Fingom nincs, micsodája, de konkrétan egyszercsak darabokra hullott, ment minden mindenfele. A nagyját sikerült kikerülni, de 140 körül azért annyira csak nem jó ötlet mindenfele rángatni a kormányt, úgyhogy a kisebb rosszat választottam, pár kisebbnek tűnő darab felett áthajtottam. Egy dübbenés, aztán jobb hátulról zörgő hang, belőlem meg egy lemondó jellegű nabazmeg jött ki. Első adandó alkalommal (hála égnek ez kb 40mp-el később már jött is) lementünk. A leszakadó-becsapódó valami letörte a jobb hátsó dobot. Mindegy, már úgyis csereérett volt, még a gyári van a kocsi alatt.
Nagy baj nem lett, szerszám nem volt nálam, de találtam az út mellett egy kötelet (hatalmas mázli), amivel felkötöttem, annyira jó volt, hogy a célig elmenjen, aztán egy olasz szerelő 50 euroért leszerelte. Szerintem körülményekhez képest, meg hogy turista vagyok ahhoz képest ez korrekt ár volt.
A kocsi működik tovább faszán, csak kicsit streetraceres hülyegyerekes hangja van neki most, de ennyi végülis belefér. Otthon majd kap új kipufogót oszt kész. Olcsón megúszom, 250 font a kipufogó (teljes "hátsó" rész a két dobbal mindennel), plusz kb 100 pénz hogy feldobja a szerelőm. Aztán ezzel se lesz pár évig baj.
Szeptemberben műszaki, úgyhogy remélem időben megjön az alkatrész, meg lesz időpont a szerelőnél, ebből még lehet szívás, de összességében... Lehetne roszabb is.Majd megpróbálom megtalálni a dashcamen az ominózus darabokra hullást, de nem ígérek semmit, ez volt a legkisebb bajom, hulla fáradt voltam, sok sok órányi unalmas olasz pályás video között van eltemetve a cucc, úgyhogy... Vagy meg lesz, vagy nem. De ebből a kettőből valamelyik biztosan.
Szerk: eredetileg 2500km-es túrát írtam, aztán kevésnek tűnt, megnéztem, inkább 6000 az a 2500, javítottam.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
-
-
válasz AMD Power #239213 üzenetére
Lehet azoknak az a nagyongyors.
Autobahn élményem után legalábbis erősen gyanús a dolog... Végig 80-90 körül poroszkáltak a belsőben Hansék, az összes tököm tele volt velük."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
válasz Vismajor01 #239298 üzenetére
"Checkenginet nem kérdeztem, siettem."
Ebből még nagyon könnyen lehet híres utolsó mondat..."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
válasz Tsebacsi #239674 üzenetére
Figyelj, nagyon egyszerű.
Összeadod, hogy a tej, kenyér, szalámi, hús, stb adott predefiniált kosár egy év alatt mondjuk 12.000 helyett 36.000 forint lett. Ez mondjuk 20 tétel. Rolex ára mondjuk maradt ugyanaz az 500khuf, összeadod, egy éve 512k volt, most 536k, osztod 21-el, azonnal kijön, hogy az infláció 5% alatt van.
Ez konkrétan (nagyon leegyszerűsítve) a hivatalos módszertan. Így lehet annyi az infláció, amennyi, nagyon szép számok, amire lehet büszke lenni, miközben a nép meg konkrétan éhendöglik."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
válasz aero. #240476 üzenetére
Eddig nem lattam leaf-et olyan szogbol/szinben, amiben tetszett, de be kell valljam, ez igy, ebben a piros/fekete kombinacioban baromi jol nez ki.
Sok balesetmenteset vele!"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
válasz cappa72 #240620 üzenetére
Van ismerősöm, akinek az apja mellékállásban kutakat kalibrált. (Nem tudom, hogy még most is, vagy múlt időben csak.)
Két dolgot tudok biztonsan, a többi csak pletyka:
1) Főállásban karbantartó volt
2) A fia (haverom) érettsegire (2005-ben) ajándéknak 3 éves 5-ös BMW-t kapott.A többit mindenkinek a fantáziájára bízom.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
válasz CactuS #240700 üzenetére
Ez konkrétan melyik motor(széria) is? Ugyan nem fenyeget az a veszély, hogy dízel kia-t vegyek, de akkor is, az ilyet mindig jó tudni.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
válasz Vismajor01 #241057 üzenetére
400h-tól ez baromi sok. 180 alatt csak parkoltál, vagy mi?
Amúgy várj pár hónapot, meg kell tanulni hybridet vezetni úgy, hogy ne is fogyasszon és haladjál is, le fog ez menni kb 8l körülre, ha amúgy műszakilag minden rendben a kocsival.[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Ki lett tolva 2040-re? Ezt nem is hallottam! Megyek is guglizni, erre kíváncsi vagyok rendesen.
Szerk: Nem értettél félre valamit?
Ezt találtam, mint utolsó hivatalos infó:
"As governments, we will work towards all sales of new cars and vans being zero emission by 2040 or earlier, or by no later than 2035 in leading markets."Tehát nem változott semmi, pénzes ország 35, nem pénzes ország 40.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
válasz Shadowbull #241465 üzenetére
Ez engem is érdekelne, ha nem gáz.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
válasz Shadowbull #241470 üzenetére
Nem hiszem, de egy probat megert.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
válasz krono. #242689 üzenetére
Hibázni mindenki hibázik néha, ez ilyen, tanulni kell a dologból és kész... Az viszont, hogy konkrétan beismered, hogy hibáztál, és nem ragaszkodsz valami hülye körbemagyarázáshoz, hogy minden mindegy, csak a hibát ne kelljen beismerni, nagyon szimpatikus. Több ilyen ember kéne, le a kalappal!
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
válasz 3L1T3 #242700 üzenetére
Nemrég tettem meg egy nagyon hasonló (csak picit hosszabb) utat, Budapest - Nápoly útvonal.
Amit érdemes tudni:
- Szlovéniában a pálya melletti wc-k fizetősek, ennek ellenére erősen ajánlott azt használni, mielőtt átmegy az ember Olaszba, ott néha olyan állapotok vannak, főleg a határ után bő 1,5 órányi útig, hogy még a magyar pálya meleltti fabudik is szebbek meg tisztábbak. Lányok jobban járnak a bokorral. Szóval szlovénben olasz határ előtt wc, aztán Jesoloig azért már ki lehet bírni.Ezen felül amúgy semmi különös, lehet haladni, én 130-as zónáknál tartottam a szokásos 140 körüli tempót, nem lett csekk.
Az út minősége jó, Szlovénia gyönyörű, tehát érdemes úgy menni, hogy nappal legyen. Benzin nem emlékszem hol volt olcsóbb, de ha jól emlékszem, nem volt hatalmas különbség.Jó utat!
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
válasz tboy93 #243073 üzenetére
Nem kell felni tole. Olyan a kozlekedesi kulturajuk, hogy autopalyan akkor se takarodnak ki a belso savbol, hanem megy tovabb 80-90-el nyugodtan, ha egy egesz Rammstein koncert villog mogotte, ugyhogy nehez gyorshajtani.
ui.: Ha gyonyorut akarsz, ahol nem basztatnak, nincs sok kocsi, eltakarodnak eloled stb, En Szloveniat ajanlom. Igaz mi este mentunk, de masoktol is ezt hallottam vissza.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
válasz tboy93 #243082 üzenetére
Hat, azota mar eltelt bo 20 ev, szoval sanszos, hogy mar megoldottak, de nekem az egyik legelenkebb autos elmenyem a Roman "autopalya" volt:
- Kapu, ahol fizetsz
- Soder... Igen, az ut. Foldut, kb 2*1 szuk savnyi teruleten leszorva soderrel. Mindenki max 20-al docog.
- Vegre tukorsima aszfalt! ...Ami azert van ott, hogy legyen hova felfesteni a zebrat. Osszesen bo 30m-en.
- Soder
- Ez igy megy bo 10km-en
- Kapu, ahol fizetsz (Igen, befele es kifele is)
- Sima fout (rendes aszfalt)Sok embert idegesitett, mi gorcsosre rohogtuk rajta magunkat. Amugy ezt a ~10km-t kiveve teljesen normalis volt, de ez nagyon beegett az agyamba, az egesz csalad kb vegig ugy rohogott, hogy levegot nem kaptunk.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
válasz tboy93 #243082 üzenetére
Svajc is gyonyoru, de arra keszulj, hogy minden arcatlanul, pofatlanul draga, es kb a lelegzes sincs ingyen. Hugom ott el, O ugy fogalmazott, hogy ott harom dolog biztos:
- Halal
- Ado
- Amiert akar csak elmeletben is penzt lehet kerni, azert Svajcban penzt fognak kerniEzen felul a benya is iszonyatosan draga. Ha ez nem gond, illetve szereted a nyugis hangulatot, akkor viszont imadni fogod, mert tenyleg lelegzetelallitoan gyonyoru, a levego tiszta, az emberek udvariasak, stb.
Arra is keszulj, hogy erdekes nyitvatartasok vannak. Pl teljesen normalis dolog, hogy egy etterem kinyit 17:45 korul, aztan bezar 21:00 korul. De tenyleg annyira gyonyoru, hogy arra nincs szo."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
Ugyan nem engem kerdeztel, de eddig a szemelyes toplistam:
- Horvatorszag verhetetlen. Autopalya a hegyekben, ahol egyik oldalon a hegy, a masikon alattad a tengert latod, es kozben folyamatosan valtogatja egymast ez meg az alagut, plusz sok kis fotozkodos/bameszkodos kiallo van. Regen voltam, de megmaradt.
- Spanyol palya, mondjuk egy Gibraltar - Malaga kor. Ez is eszveszejtoen gyonyoru, szinte vegug a part mellett megy, de ugy, hogy kozben van minden. Tenger, hegy, alfold, szinek-szagok, minden. Gyonyoru, es haladni is lehet.
- Szlovenia. Nyugis, hegyes, vezetes kozben nezelodos. Benyomod a tempomatot, aztan lehet taott szajjal nezelodni.
- Eszak-Olaszorszag. Del fele nem erdemes menni, dogunalom, orszag kozepen megy nyilegyenesen a pusztaban a palya, raadasul rohadt hosszu, nagyon agytompito az egesz. Viszont eszakon, esetleg egyik vegen tenger, masik vegen az Alpok, na az ugy nagyon utos. Ebben is van minden, bar itt nem ugy, hogy folyamatosan egymast valtjak, hanem ugy, hogy kb atmesz egyik vilagbol a masikba par ora alatt. Nagyon nagy elmeny ez is. Amiert ennyire lent van, az az, hogy nagyon nagy elmeny a palya melletti wc is... Csak nem a jo iranyba.
- Angol "nyomjad, ha mered, b+" tipusu utak. Dombos szerpentin, folyamatosan kanyarog, fel-le kell menni, ketiranyu, de csak 1,5 sav van (jobb esetben), gyonyoru termeszetben, sokszor lovasokkal meg mindennel... 60mph-s (~95km/h) korlatozassal. Es valahogy tul szokas elni. Pedig mindenki megfeleloen szokta elvezni.
- Franciaorszag, autopalya melletti autout (az ingyenes): Ez azert hatalmas elmeny, mert tiszta Magyarorszag, es ezt soha nem gondoltam volna. A tajak, novenyek, hazak, minden, egy-az-egyben mintha Magyarorszagon lennel. Es ezt pont Franciaorszagban latni, az nagyon durva.Igy hirtelen ennyi.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
válasz Tsebacsi #243091 üzenetére
Azaz! Legjobb, mikor nyomod neki, beveszed a total belathatatlan kanyart, aztan ott pislog rad egy double decker 30m-re.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
válasz Vismajor01 #243119 üzenetére
Na igen, ezek is bakancslistasok, de nem tudom, egyaltalan az evitzedben van-e ra esely, hogy eljussak.
Kocsi hogy tetszik? Mostmar ha jol szamolom, par hete/honapja megvan, mik a tapasztalatok?
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
válasz Vismajor01 #243150 üzenetére
Ez igy nem hangzik rosszul. Fejtamla: Igen, ez ilyen minden hasonlo koru lexusnal. Engem nem zavar, En utalom, ha a fejemhez er a fejtamla sima vezetesnel, de meg tudom erteni, ha mast idegesit. Az ablak fura, de amig a vezeto oldali jo, addig vegulis annyira nem nagy gond (mondjuk engem idegesitene, szvsz addig mennek utana, amig meg nem javul).
A tobbi jol hangzik, hasznald egeszseggel!"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
válasz Vismajor01 #243152 üzenetére
Na jo, ez jogos.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
Errol jut eszembe, par hete voltunk a Mercedes World-ben London mellett.
Namost regen (par eve) ez egy fasza muzeum volt, amit be lehetett jarni ugy, hogy indultal az elso kocsiktol (gyak egy haromkereku szeker motorral, nagyon erdekes eloben latni), aztan szepen lassan eljutsz egyenesen a kora-ketezres evek koncepcioautoihoz (igen, eloben, meg lehetett taperolni oket meg minden - bar beleulni nem volt szabad), aztan volt par napjaink koncepcioautoi kozul, es vegul elertel a szalon reszbe, ahol ki lehetett probalni/bele lehetett ulni a megvasarolhato kocsikba. Valami hihetetlen elmeny volt igy vegigmenni minden benzinveru embernek. Emellett van kis sajat versenypalyajuk, ahol lehetett olyat, hogy jo kis AMG mercikkel hivatasos pilotak melle beulsz, es veretnek veled par kort. Mindenki imadta, ugyhogy mikor kijott latogatoba ket benzinveru haver, nem volt kerdes, hogy ide kimegyunk.Haaaaat, sajnos teljesen elrontottak. Most szinte az egesz csak egy szalon lett.
Ok, cserebe van kint jopar F1 kocsi, meg lehet oket taperolni, ez uj volt, ez tetszett, de... Eltuntek a koncepcioautok, eltuntek a regi vasak, helyettuk mindenhol az uj kocsik vannak, meg az elektromosok, meg a par eves hasznaltak. Nagyon lehangolo volt.
Ok, az mondjuk hatalmas bonusz volt, hogy lehet szimulatorozni rendesen F1 kocsiban (a teljes kocsi, nem csak a cockpit), meg ilyesmi, de akkor is. Nagyon hianyzott az a kezzel foghato tortenelem.
Amugy ettol fuggetlenul is egy jo elmeny, plane ha szereti valaki az F1-et, nameg ingyen van, az is valami.Viszont az ujak nagyon csalodasok voltak. Gyakorlatilag minden E osztaly alatt egy vodor csavar minosegerzetre.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
válasz barnam_ #243485 üzenetére
Tervben van az is, nagyon jókat hallottam róla. Mondjuk ha már Németország, akkor a BMW múzeumot se hagynánk ki, meg még van egy pár... Csak a lányom megölne minket, ha ennyi autóbuzulás lenne egyetlen nyaralás alatt, szóval az a terv, hogy ha nagyobb lesz a kölök, akkor megyünk el egy nyálcsorgatótúrára asszonnyal.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
válasz Snoop-y #243487 üzenetére
Ha már képek. Az itteniből nekem magasan ez a kedvencem, vagy 20 percig csak ezt néztem legutóbb is, meg most is.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
-
válasz t72killer #243695 üzenetére
Esküszöm nem értem. Ott adózol, ahol élsz. Ez teljesen független attól, hogy Anglia eu tag vagy nem.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
válasz brumi1024 #244184 üzenetére
Maradjunk inkább az oldalról, meg a hátulról készült képeknél szerintem. Onnan gyönyörű. Elölről... Hát, na. Senki sem lehet hibátlan.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest