Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • OldMike

    őstag

    válasz ZPKing #17239 üzenetére

    Szia!
    Lehet, hogy ugyanabba a problémába ütköztél, mint én. Webshop-ból vettem egy LM620S-t, és nem volt benne Magyarország. A hozzá kapott garancialevél és a kereskedő szerint az LG Electronics Magyar Kft. a szervize, azt mondták, hogy ők majd átállítják. Nos az LG kiderítette, hogy ezt a készüléket nem ők forgalmazták, tehát garanciális javításról szó sem lehet. Kiderült az is, hogy az LG garanciapapír egyszerű hamisítvány, erről én is meggyőződtem, más - valódi - garanciapapírokkal összehasonlítva. Annyit mondtak még, hogy az általuk forgalmazott tévéken összesen 33 országból lehet választani, az enyémben pedig 14 volt. A készülék ment vissza a kereskedőhöz, az árát visszaadták, én pedig vettem egy másikat - igaz drágábban, de promócióval (okostelefon és öt év gondoskodás).
    Tisztáznod kellene a helyzetet a kereskedővel. Igaz, olyat is olvastam, hogy "bolti garanciális" tévét a saját szervizük átállította kelet-európai régióra, és így lett Magyarország.

    42LM660S

Új hozzászólás Aktív témák