Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Atomgeszi

    veterán

    válasz Donki Hóte #19301 üzenetére

    Mindig voltak olyanok, mindenben, akik a kiskapukat kijátszották, a rendszert áthágták..
    Ennyi erővel sok mindent be lehetne szüntetni, csak azért, mert sokan kijátsszák a rendszert.

    Én pl. nagyon jó dolognak tartom ezt a visszaküldést. Akinek nincs lehetősége élőben meglesni, kipróbálni, megfogdosni? Az mit csináljon? Fizessen ki akár 50-100-150 ezer Ft súlyos pénzt olyan dologért, ami, ha nem jön be, akkor ablakon kidobott pénz? :U

    Még a boltban sem segítőkészek, ha az ember akár elutazik 30-90 km -t az adott termékért, hogy kipróbálhassa.. akkor mégis mi marad? De sok termék csak az ország másik felén van, amit csak rendelni tud az ember.

    Múltkor is lámpát akartam venni, lehetett neten, vagy az Obi-ban.. Na most elmentem az Obiba, ki volt állítva a lámpa. Megnéztem, bekapcsoltam kikapcsoltam, gyorsan megnéztem, hogy mi a gyenge pontja.. a búrán a festés. Egy 40 ezres lámpánál.

    Odamentem a vevőszolgálathoz, hogy szeretném kibontatni a lámpát és megnézetni. 10 percet vártam, míg jött egy kolléga, aki "hajlandó" volt segíteni... Kibontotta. Mondom neki, le szeretném venni a búrát, hogy megnézzem hibás-e ez is, mint a kiállított termék. Na akkor azokat a szemeket, amiket vetett az eladó, azt fel kellett volna venni. Ott dünnyögött, húzta a száját. Mondom neki: Ne haragudjon, de ez probléma? - Hát nem probléma.
    Mondom neki: Ha már itt vagyok, meg akarom nézni, mert ha hazaviszem és hibás a lámpabúra, akkor hogy hozom vissza?
    Válasza: Ugyanúgy ahogy most eljött.
    Mondom neki: Ne haragudjon, de nekem egy ilyen túra oda-vissza 40km, nem beszélve az időről, útiköltségről, amit erre az egészre elpazarlok. De mondom, ha most ez ennyire nagy probléma, hogy az ember rászánja az időt, pénzt hagy itt, és ennyire nehezen megy ez az egész?
    Aztán csak dünnyögött.. bekapcsolni be sem kapcsolta, azt mondta majd otthon bekapcsolom..

    Otthon megnéztem, persze anélkül, hogy bekapcsoltam volna nem látszott a búrán a hiba.. de így már nem fogom visszavinni sem, sem semmi, mert több a lé, mint a hús.

    De, ha neten rendeltem volna, lehet, hogy visszaküldtem volna, és még mindig olcsóbbra jöttem volna ki, mint így.

    Na ezért fogok mindent netről rendelni. Mert van 14 napom megnézni a terméket.

    Ja a másik.
    Rendeltem 3 db tápegységet LED szalaghoz.. 55 ezer volt.
    Ciripelt, mint a 3.
    Visszaküldtem 14 napon belül, de felajánlottam nekik, hogy becseréltetném drágábbra.. szartak az emailemre, írtam nekik, hogy jófej akartam lenni, cserélni akartam, nem kaptam választ(ez nem délelőtt- délután volt, hanem eltelt 1 hét, de még ügyeltem, hogy 14 napon belül legyek), úgyhogy simán 14 napos elállással visszaküldöm. Aztán megrendeltem máshonnan.
    Másik, rendeltem 2 postaládát, mindkettő más színű.

    Abból az egyik nem tetszett, a másik meg hibás volt.

    Na most azt a kálváriát, amivel tudtam cserélni a hibásat. Inkább visszaküldöm 14 napos elállással és megveszem újra... Persze csak azért gondoltam, hogy akkor cseréltetem úgy, mint hibásat, mert az ászf-ben azt írták, hogy hibás termék esetén küldenek érte futárt, és a csere terméket... és visszafizetik a postaköltséget.
    Na ez is volt 1 hónapos procedúra, és nyertem 1700 ft visszaküldési díjat. Ha visszaküldtem volna,hogy hibás, talán 1700-al rövidebb lettem volna, de legalább meglett volna 1 emaillel..

Új hozzászólás Aktív témák