Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MotorBoy79

    tag

    Nekem megfogta a vám a GearBest-től Europe Registered szállítással rendelt telefonomat:

    Mit tanácsoltok?
    Esetleg megvan valakinek le-screenshot-olva az az oldal, ahol Customs, VAT és TAX mentesnek írták ezt a szállítást, hogy hivatkozhassak rá és megreklamálhassam a GB-nél?
    Előre is köszi!

  • MotorBoy79

    tag

    Sziasztok!

    Gearbesttől rendeltem Októberben EU express nagyon jó áron flash sale-ben egy csomagot
    (Tracking no: CF511464706DE, shipment no: EU15392913271376, shipping methods: EUEXPHQDHKP)
    , majd Október 25-én még egy ugyanolyat
    (Tracking no: CY140058165DE, shipment no: EU15411347649719, shipping methods: EUEXPHQDHKP, EUEXPHQRDHK)

    egyiket sem kaptam még meg. Már egy ideje irogatok a GearBest-nek, nyitottam is ticketet, amire ők azt válaszolták, hogy "Your package has arrived and is awaiting collection, please contact your local post office or shipping company to pick up your package.", míg a magyar posta nem tud semmit a csomagról, a TrackingNo számukra ismeretlen.

    Már megfenyegettem a GearBest-et, hogy Paypal dispute lesz belőle, mert azért rendeltem Októberben, hogy biztosan Karácsony előtt megkapjam.
    A két csomag össz értéke 360 USD, tehát nem kis pénzről van szó, direkt azért rendeltem tőlük és EU express, mert 5-7 business day szállítást ígértek.

    Szerintetek mit tegyek?

  • MotorBoy79

    tag

    Hehe, nekem is ugyanez volt most 2 csomagommal is a Magyar Postánál.
    2 Adresse unreachable bejegyzés a trackingben és vissza lett küldve németországba a csomag, pedig:
    - hetente, akár több csomagot is kapok hónapok óta rendszeresen, mindig ugyenerre a postacímre
    - állandóan otthon vagyunk, tehát át tudnánk venni, ha kihoznák
    - se egy értesítő nem lett bedobva
    - se a megígért, visszaküldés előtti telefonos értesítés a Posta részéről
    - amikor bementem számonkérni őket a két csomag trackingjével, akkor csak hümmögni tudtak a 17. ker. Ferihegyi úti központi postán és azt mondták tegyek panaszt.

    Tényleg ezt lehet manapság várni a Magyar Postától?
    Csak, mert akkor nyílt piaci versenyt kéne csinálni a postaszolgáltatások terén és miután megjelenik egy "bármilyen" konkurencia, ennél csak jobb lehet, tehát a Magyar Posta kihalna.

    Nagyon mérges vagyok, mert direkt jó időben (Október közepén) rendeltem dolgokat Karácsonyi ajándéknak és végül emiatt buktam most őket, már nem ér ide, ha újra megrendelem.
    Persze a Gearbest-ről a pénzvisszafizetést megítélték, de még nem utalták, pedig már több, mint 1 hete, türelmet kértek a szabadságolások miatt. LOL.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák