- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
joghurt
addikt
Valamivel több mint egy év telt el a válasszal. Én alig egy hónap múlva reagálok.
Ha figyeltél, volt ott M és N, mindkettő nagyobb egynél, és az új útvonal szélesebb, mint ahonnan kikanyarodsz balra. Ha egyszerre mondjuk két sáv kanyarodik, a belsőből a legkülsőbe kivágódni eléggé gyilkos. (Konkrét példa: Lehel útról a Kikánál két sáv kanyarodik balra az ott négy sávos Róbert Károly körútra. műhód)
És nem a kanyarodó sáv hiányáról volt szó, hanem arról, hogy a kanyarodás íve nincs felfestve, tehát nem segítenek a júzereknek, hogy honnan hová.A tej élet, erő, egészség.
-
SaNyEe
aktív tag
naja, csak az a baj sokszor, hogy leledzik kanyarodósáv is, ott meg záróvonal is vanik, onnantól fogva meg hiába van neked elsőbbséged az útkereszteződésben, nem előzhetsz. Amilyen esetekben erre a szabály lehetőséget ad, az kábé a földút becsatlakozása a főútvonalra kategória...
-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
oké, lehet kicsit túloztam
Mondjuk amerre én szoktam közlekedni (Kaposvár -> 67 -> Szigetvár -> 6 -> Pécs) azon a szakaszon tényleg túlnyomó többségében kanyarodósávas mutatvány van, persze nem mondom azt, hogy nincs olyan ahol nincs mert van azon a szakaszon is
Mondjuk az már megint más kérdés, hogy a drájverek (donorok) többsége figyelembe sem veszi, nem véletlen van olyan híre a 6-osnak amilyen folyamatosan a menekülőútvonalakat kell fürkészni mert ott aztán tényleg akármikor jöhet egy kamikaze.
nade ez már naon off, be is állítom az üzenetet[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
Dufresne
addikt
Nekem is úgy tanították, hogy kanyarodó főútra való felhajtáskor jeleznem kell a "rákanyarodási" szándékomat, még ha egyenesen is megyek tovább. Bár ha mellette van még egy alsóbb rendű út, ahová jobbra lekanyarodhatok, akkor már kicsit becsapós a dolog.
Mondjuk ez csak maga a jelezzünk/ne jelezzünk probléma.
Ettől még a főút egyenesnek számít, így ha alsóbb rendű útról ráhajtasz, akkor kanyarodást követsz el, ami után a gyalogost el kell engedni.
Amúgy meg tényleg, ha kijön az új KRESZ szabályzat, akkor a gyalogosé lesz az elsőbbség, bár ezzel a szabállyal vannak fenntartásaim és gondolom ettől még nagyon változni nem fog a közlekedés. -