Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rick4

    félisten

    Sziasztok! Hozzáteszem, részben laikus vagyok a témában, de van némi rálátásom a dolgokra, nem tanultam a dolgot, csak utánaolvasva rájöttem pár dologra. Van két weboldalam a vállalkozásaimhoz kapcsolódóan, működik az adwords kampány is, a weboldalakat is én csináltam, az adwords dolgot is én csináltam, látom az összefüggéseket, vannak hirdetések, futnak a kampányok, keresőszavak kiválogatva, azok a katt arányában visszaellenőrizve, de valami jelen pillanatban nem kerek. A nyári szezonban bőven meghozta az árát a befektetett idő is, viszont most értetlenkedve tapasztalom, hogy a hirdetésem nem jelenik meg, holott a pénz ott van, a kattintások láthatók, a pénzből is fogy, tehát működik. Azt is tudom, hogy ha esetleg a konkurencia többet ajánl az első helyért, ő kapja, de nem hiszem, hogy ez lenne a dologban. Próbáltam másik böngészővel, máik készülékkel (földrajzilag is behatárolt területen érhető el a hirdetés, stb, a napi költségkeret is elég, és mégsincs semmi, ha a böngészőmben az ublock origint kikapcsolom, akkor a goggle keresésre jönnek már hirdetések is, de az én oldalam a 8-9. a sorban, és nem hirdetésként. Amúgy nem titok, az aláírásomban szereplő weboldalról, Szeged és kb 40-50 km-es körzetéről van szó (ill az ide keresőknek is szól a dolog, de ez még friss tanuló módban van. Ha esetleg van ötlet, szívesen veszem, de az alapok megvannak, szerintem 100-150 órát már eltö9ltöttem a dologgal, tehát egy alapképzést már végigcsináltam. :D

    Köszönöm az esetleges ötleteket.

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

  • Rick4

    félisten

    válasz CactuS #467 üzenetére