- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Vezetékes FEJhallgatók
- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Androidos fejegységek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Melyik tápegységet vegyem?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Hirdetés
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
Aktív témák
-
ByB
addikt
Bővebben: link
Én mindig is fékmániás voltam, de ez a csodálat és hódolat csúcsa!!! Ha minden jól megy talán két hónapon belül meg tudom rendelni, de ahhoz nagyon kell dolgoznom!!! -
ByB
addikt
Ezekszerint más helyeken biciklizünk...
Először volt RST tárcsafékem, nagyim kontrával überelt, ezért gyorsan cseréltem is...
Volt Avidom, a mechanikus fékisten: überül fékezett, de nem volt hozzá nagy tárcsa és nem bírta a bringával együtt 90-95 kilómat...
Aztán lett Shimano XT-m, még a négy dugattyús variáció: az bírt mindent, esőt sarat, súlyt, bár megjegyezném, nem szólt nagyobbat mint az Avid, de 30dik ''padlóféknél'' is fogott. Egy hibája volt: ha átesett, márpedig 203 mm-es tárcsával is sűrűn előfordult, akkor olyan égett szaga volt és betükröződött a felülete...
Most egy új bringa építésére kényszerülök, fék mániás vagyok, elég nagy lejtőkön szoktam csapatni (nem csak itthon, például Garda-tó) szóval kiváncsi vagyok mit tud ez a darab! Nem lesz atomüberelhetetlen bringa: magyarul a fogason nem én leszek a sztár, de jobb is így!!! Amúgy szívesen elfogadok ötleteket, ki mit ajánl: most még csak pénzt gyűjtök, aztán pedig rendelem a cuccot külföldről! Nem azért mert májerkedni akarok, hanem mert megnéztem és 2/3 áron vannak a cuccok!!! Ami eddig fix:
fék: Hope Ti6
váz: Magellan Polar-X (megfestve egyedire)
teló: Rock Shox Pike SL
felni: Mavic
hajtókar: Race Face
láncfeszítő: MRP
...
[Szerkesztve] -
ByB
addikt
Ha joó áron kellene Bell fullface bukó, vagy Dainese térd és sípcsontvédő, kukkants be ide: Bővebben: link
-
ByB
addikt
Hosszú kihagyás után, újra hozzászólhatok a topichoz!!! Második ellopott bringám (Haro Werks DSR) után, megvettem a harmadikat: egy UMF Hardy 1 Team-et!!! Minden este itt alszik mellettem, kegyetlen egy jószág: 150mm-es első rugóút, elöl hátul 203mm-es tárcsák, vigyorgok ha csak ránézek!!! Bővebben: link
-
ByB
addikt
A véletlenek szerencsés összejátszásának hála 210k-ért sikerült beszereznem!!! Természetesen vacsi új, fullos garival, össz-vissz a BikeMag próbálta ki előttem, ha jól tudom benne is lesz a júniusi számba!
Ami az előző bringámat illeti: betörtek a lépcsőházba, a közösségi ajtót is felfeszítették, plusz leverték a lakatot a pinceajtónkról és elvitték... Tudom, hogy kik voltak, de nem tudom rájuk bizonyítani legális eszközökkel! Ezért szunnyad bennem a bosszú, s majd egyszer felszínre tör!
De most örömködés van és hepinessz!!!
[Szerkesztve] -
ByB
addikt
válasz TexT-BoY #3229 üzenetére
Légyszi írj már teljes nevet vagy linket a P3-ról és a Cowan-ról, hogy meg tudjam lesni őket!!! Kiváncsi lettem!
Amúgy a sztori lényege annyi, hogy nézelődtem bringa ügyben mert összejött egy kis pénzmag és kezembe került egy LÁNC '05 katalógus amiben összenyomtatták a Hardy 1 Disc és Team adatait és képét!!! Én beleszerettem az utóbbiba, írtam is gyorsan a Velotrade-nak! Ami a durva, hogy másnak reggel véletlenül pont az a srác olvasta a leveleket, aki behozott egy tesztpéldányt és kölcsönadta a BikeMag-nak... Nem volt rest továbbküldeni a Wilker biciklis boltnak, akik megveszik a BikeMag ''használt'' cuccait! Ők írtak nekem én lementem a boltba és a több, mint 300k-s ár helyett elhoztam 210k-ért... Ja ebből a bringából csak 3db van itthon és a legközelebbi dózis július végén jön!!! Segítettek fentről... -
ByB
addikt
Átütőtengelyes és nem csavarodik... Ha nem hiszed, próbáld ki! (Manitou-ék annyira nem hülyék, tudják miként kell villát építeni: én nem gondoltam volna, hogy a merevítő hátul való elvezetése ennyire sokat számít, ráadásul 32mm-esek a becsúszószárak! Nem kell félteni...)
-
ByB
addikt
válasz TexT-BoY #3227 üzenetére
Ahhh Ugye most viccelsz ezzel a Cowan-nal? Bő 100k-val több és semmilyen paraméterében sem jobb, sőt sokkal rosszabb!!! Ráadásul kimondottan utálom a Kona-t, nagyon elszálltak a semmitől!!!
KONA Cowan - Bővebben: link
NEVETNEM KELL!!!
UMF Hardy 1 Team Bővebben: link
Hajtókar, villa, fék, váz, váltó kiegészítők... Hol van a Kona? Sehol... -
ByB
addikt
válasz Manitou #3237 üzenetére
Pofátlanul magas áron árulják a bringáikat!!! A Kona Cowan kb. Hardy 2 szintjén van, bár ez utóbbi szerintem még mindig kicsit jobb, az árak pedig: 329k kontra 200k!!! Egyszerűen nevetséges, hogy plusz 129k-t kérnek a Kona logó miatt! Ezekután még büszkébben hírdetem az UMF megérkeztét!!!
-
ByB
addikt
válasz TexT-BoY #3243 üzenetére
Újonnan:
Kona Cowan - 329.000
Specialized P3 - 429.000
Hardy 1 Team - 299.000
Minden alkatrészben a Hardy a legjobb, ha összehasonlítom, az árról nem is beszélve!!! Ami meg a vázat, hát elég közel ülhetsz a tűzhöz, hogyha tapasztalatod van mind a 3 vázról... Mindenesetre akiknek tényleg van, ők ''megnyugtattak'' hogy nincs számottevő különbség a színükön kívül... De moncca, hogyha tudsz valamit! Peace!!! -
ByB
addikt
válasz 50 CENT #3256 üzenetére
Hardy 2 Disc Bővebben: link És még marad 10Ft-od is!
-
ByB
addikt
Ha valaki tanácsot kér, hogy milyen bringát vegyen, akkor adjunk neki és ne azon tépelődjünk, hogy miért ennyiből vesz bringát!
Az biztos, hogy egy PolarX-xel jól jár egy telócsere után és kötelező a jó minőségű bukó, kesztyű és térd-sípcsont védő!!! Ami azt illeti, saját tapasztalat szerint, az ember hamarabb amortizálja le magát, mint a bicaját! Ami veszélynek van kitéve: felni, gumi, hátsó váltó és a villa (csőrös megaLOL)! -
ByB
addikt
válasz sharker #3286 üzenetére
Nekem volt Caprine Dual-om, egy igazi varacskos disznó!!! Atom súlyos, elpusztíthatatlan darab, de ellopták! Én rámszavaznék, retrohangulatom miatt! De ha tényleg szép állapotú az a PolarX '01-es és joó áron meg tudod venni, akkor ne habozz!!! Ráadásul az már ''retrováz'', villantásra is alkalmas!!! Komolyra fordítva, PolarX a joó választás!!!
-
ByB
addikt
válasz sharker #3302 üzenetére
Nem figyeltem sorry!!! Ha a villanyak cserélhető, akkor elvileg no problem, DE: akinek elrepedt a villanyaka, az valszeg tolt egy bájos kis csőröst, aminek csak a felszíni kimtatkozása a repedés, kérdéses, hogy belül milyen károk keletkeztek: becsúszószár, rugók, tömítések... Ha elgondolkozol a vásárláson, feltétlenül szedesd szét vásárlás előtt egy általad hiteles szervízbe és kérj árajánlatot a javításra!!! Szentem túl macerás...
-
ByB
addikt
válasz Ranger^41 #3308 üzenetére
Asszem az idő megadja majd a választ, hogy mit bír a váz!!! Durvulós felhasználás mellett, minden leamortizálódik egy idő után, ezért kell megtanulni kerekezni, mert akkor az ugrásból adódó terhelésnél, csak a nagyság miatt érheti túlterhelés, a pancserkedés miatt nem!!!
Caprine Dual nyami, elképesztő az a váz!!! Szép és joó bringa, gratula, kb ilyen volt az enyém is mielőtt ellopták... -
-
ByB
addikt
válasz 50 CENT #3318 üzenetére
Ne légy lökött... Nekem két bringámat lopták el: elvből ütöm meg azt aki lop, nem hogy én tegyem ezt!!! Csak annyit akartam írni, hogy eléggé kinézik azokat akik nulla tudással odajönnek vagizni a vagesz kis Kona-jukkal... Ha viszont méltó vagy a bringádhoz, vagy legalább próbálkozol, akkor nyert ügyed van!!!
A fogasos banda összetartó, nincs köztük tolvaj... Majd jer, ha meglesz a gép!!! -
ByB
addikt
válasz pampika #3390 üzenetére
Próbáljunk csak a tényekre támaszkodni: V-fék, Magura felnifék, Tárcsafék! Szerintem igaza van annak az embernek aki elmarasztalja a Magura felnifékeit: a V-féknél alig erősebb! Akinek a V-fék ereje és terhelhetősége kevés annak a Magura se lesz jó! Csak ez utóbbi nehezen szerelhető, elég sokáig konstrukciós hibából adódóan szivárogtak és hihetetlen jó felni kell hozzá, hogy ki tudja adni a maximumot! Amiért igaza volt a boltosnak: ez a fék pokolian fog, de adagolhatatlan (relatív), ezért arra jó (triál), hogy kis sebességről blokkoljon!!! CC-re abszolút nem alkalmas, az egy dolog, hogy valaki használja rá, leginkább kényszerből adódóan! A V-fék könyebb és egy Avid vagy XTR bőven elég is nekik... Ami a tárcsaféket illeti, valósan sok a befektetés és egy jó V-fék után hirtelen nem is fog annyival jobban ahány tizezret kipengetett érte az ember, de: jöjjön egy kiadós eső, vagy egy hosszabb lejtő és máris érthető a dolog! Én Bánkút - Ómassa szakaszon tesztelek: legutolsó próba elöl-hátul Hayes HFX-9 203mm-es tárcsákkal: alig bírtam megizzasztani őket, még a végén is haraptak, elképesztő! Leginkább már csak elvből lehet szeretni Magura felnifékeket, a valós előnyök minimálissá szűkültek!!!
-
ByB
addikt
válasz Bikeman #3391 üzenetére
Mi is a hidraulikus elv előnye? Az, hogy a folyadék összenyomhatatlan, a bowden pedig nyúlik! De mindez csak akkor előny, ha tárcsafékkel ötvözik, ugyanis: a felnifékeknél nagy az erőkar, kicsi az erő, ezért bőven elégséges a bowden és tökéletes az adagolhatóság. A Magura nagyot fog, de mindezt teszi az adagolhatóság rovására és a felni kárára! Ráadásul ugyanúgy gumiműanyag alapú a pofa, ami feleslegessé is teszi a hidraulikát, mert deformálódik... Ugyanúgy zsákutca, mint a bowdenes tárcsafék, illetve: mindkettőnek van létjogosultsága, de a tökéletességre való törekvés miatt a tárcsa előnye a hidraulika, a felniféké pedig a bowden...
-
ByB
addikt
Nekem is volt, makulátlan darab CC-zéshez! De ha súlyt kell cipelnie és hosszú a lejtő, akkor megfárad szegény: nyúlik a bowden és nem bírja elvezetni a meleget se a tárcsa, se a féktest... Amúgy a legjobb tárcsafékek egyike, szerintem!
ui.: mbit-nek igaza van, eléggé húzós árban van bowdenes mivolta ellenére, viszont van is annyira joó, mint egy hasonló árú hidraulikus, csak az a fránya bowden!!!
Apropó, a fékkirály: Gatorbrake 8 Bővebben: link - legalsó!!!
[Szerkesztve] -
ByB
addikt
Ma érdekes dologra lettem figyelmes Sherman Flick becsúszószára a biciklimosás után foltos lett, s úgy tűnik maradandóan! A langyos vízbe csak babasampon szintű tisztító volt, s a felület abszolút nem károsult, mintha egy réteggel a felső alatt történt volna valami... Foglalkozzak vele, vagy egyszerűen, mától a neve legyen tehénke?
-
-
ByB
addikt
SPD cipők eladóak!!! Bővebben: link
-
ByB
addikt
A BMX / Freeride / DH Shimano SHMX70 bokacipő 43-as méretben még eladó!!! Alig használt, kiváló állapotú és csak 5000 Ft!!!
-
ByB
addikt
válasz Ranger^41 #3558 üzenetére
A brigéciol egy VESZÉLYES anyag! Csak felszíni szennytisztításhoz szabad használni (ecsettel például), áztatni semmikép sem!!! És vigyázni kell, hogy a bicikli többi alkatrészére se kerüljön... Utána tényleg egyből langyos szappanos víz és szárítás, majd zsírzás kedv szerint!!! (Ez nem kötekedés, csak a saját tapasztalataim próbálom átadni, hogy más ne szívjon vele!)
[Szerkesztve] -
ByB
addikt
Sziasztok!
Gyors kérdés: Sherman FlickPlus-ból ''ereszt'' az olaj!!! Nekem még sosem volt olajos telóm, ezért nem tudom, hogy normális jelenség ez? Nem folyik, de az alsó REBOUND állító kupak mindig olajos, ha letörlöm, akkor is egy pár napon belül az lesz... Normális dolog, hogy alul távozik egy minimális mennyiség, vagy ennek teljesen zárt rendszernek kellene lennie?! (Nem hagy maga alatt foltot, nem is csöpög, csak olajos!)
A másik kérdés, hogy a fenti COMPRESSION kupakkal mit állítok? Hiába állítom nincs igazán különbség érzetben...?
Válaszokat köszi...