Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • maximilian4

    addikt

    válasz joysefke #78376 üzenetére

    Ha jól emlékszem tesztbringa volt talán, és leírta hogy nem meglepő, hiszen az 1000 km-ben gyakorlatilag nem volt szervizelve. Annyira nem hogy a láncon is és a hajtóművön is állt az olajsár, mert azon kívül hogy újra olajzták tisztítást nem látott a hajtás. Egyébként 10-20x ennyit futott kerékpárok lehetbek jobb állapotban, ha foglalkoznak vele, és megkapja a gondoskodást.
    Egyébként azért mégsem akkora a baj. Mert a legdrágább alkatrészek mind rendben vannak.

    -Hátsó csapágyozáson már érezhető kopások?

    Ezt hol olvastad? "érezhető volt, hogy van egy ponton egy kis szorulás valamelyik forgáspontnál. Nem véletlen, hiszen a csapágyak alig pár fokot fordulnak rugózás közben, így mindig ugyanaz a pár milliméter van terhelve. Ahhoz, hogy kiderüljön melyik csapágy(ak) a ludas(ok), szét kell szedni majd a komplett lengőkart" Ebből nem lehet kopást megállapítani. Valószínűleg nem is az lesz.

    -Hátsó kereket már bontani kellett

    Mint olvasható a tesztben, a kerekeket kivették, lecsekkolták (mivel egy nagygenerálon volt a bicaj) és minden okés volt velük.

    [ Szerkesztve ]

    Maxi

  • 6030D

    Ármester

    válasz joysefke #78376 üzenetére

    maximilian4 egy részét leírta, keress rá a fb-on a szerzőre Thommey néven, ott van még morzsa.
    Amit én nem értek, hogy tesztbringa volt, és 1,5 éves. Vagy fél év után elkerült valakihez, aki leszarta, vagy a boltból jött ki így, amit nem hiszek. Mégis egy reklám, bárkié is. Főleg egy csili-vili átadás a minimum, az egy boltnak nem összeg a mosás, kenés. Még ha kirakat bringa is, akkor se így néz ki.

    Amiért beraktam, az a nagy felhajtás, ami nyár óta megy a vegyünk használt fully-t amatőrként, mert az jó. Hát nagyon nem. És itt leírja, hogy miért. Tegyük fel, hogy ért hozzá, mert több bringa volt a segge alatt, mint bármelyikőnknek, tehát tudja mi merre. Ebből kifolyólag azt is, hogy hogy kéne működnie, ha jó. Ha nem, akkor gyanakszik. Na ő vett ilyen bringát, feltehetőleg azonos áron, amiért StLui nézett korábban. Tehát téma volt.És "beszopta". Illetve nem, mert állítólag tudta, hogy 70-80e még belecsúszhat, de mindenki így van vele? Szerintem nem. (StLui nagyon jól járt az új Focus-szal.)

    Amiket írsz: megnyúlt lánc: simán, ha nem volt takarítva, és csak tépték, pörgetés nélkül. Ha mondjuk az is XTR, akkor meg nem 3000 km-re tervezték. Az egyik szerelőm/versenyző mondta, hogy ha már mindened XTR, inkább cserélsz 1000-ként láncot, mint bármi más kopjon. Csapágy kopás: sár pont oda megy, tisztítani kéne, lehet, hogy magasnyomásút is kapott. Bovden: 1,5 év, víz, sár, nem összeg amúgy. Dropper: ott írja, hogy kényes, de mégis a legjobb. Új technológia, biztos van betegsége, de több a haszna, mindenki döntse el megéri-e.

    Bazz nyáron két erős hónapban tuti beraktam a merevfarú bringámba 1000+ terepkilómétert. láttam, hogy mindenhol ezt kérdezed. Szerintem rohadt szubjektív dolog. Senki nem tudja mennyit áldozol rá, ezután a szervizelésre mennyit fogsz. És bárki bármit mond, te fogod fizetni. Én "sajnos" ezért nem megyek 100-at mozgó carbon fullyval, pedig az kéne, tudom én. :) Csak van a pro-kontra. És sajnos jelenleg a kontra a pénz.

    Amúgy meg utálok futni, de állítólag jó keresztedzésnek. :N

    (bocs az esti regényért)

    Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

Új hozzászólás Aktív témák