- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Integrale #56295 üzenetére
Shadow rendszerű váltók mindig jobbak általában. Nem csak annyi a különbség hogy nem lóg annyira ki.
Kompatibilis igen. 9-10 sebességes rendszerek közt van kompatibilitási baj.
Shadow ban felül nincs rugós forgáspont, igazából nem is fordul a felső forgásponton. A paralel követi le a lánckerekek növekedését. Valamint a kanál forgáspontjába van felfüggesztve a felső görgő, ez miatt is teljesen máshogy reagál a váltó. Kicsit agresszívabban vált egy shadow, és jobban állja a rázkódásokat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Politika
- Sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- 3D nyomtatás
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Renault, Dacia topik
- ldave: New Game Blitz - 2024
- További aktív témák...