Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cathfaern

    nagyúr

    válasz Tomi_Sci #25060 üzenetére

    Ilyen biciklije van: [link]
    Pontos adatot nem írnak, de ránézésre az inkább 50/34 lesz :) Bár megjegyzem szerintem full kezdőként még az is "sok". Persze így legalább könnyebb fejlődni ;)

    Más:
    Sikerült ma eladnom az outimat, és cipelés meg szállítás közben bizony rá kellett jönnöm hogy sokat számít az a -5kg 2 emelet cipelésnél :) Szóval elmorfondíroztam, hogy a Magellan Corvus trekkingemet megpróbálni kicsit kikönnyíteni... ezzel kapcsolatban kérdések:
    1. Van egyáltalán értelme nekiállni? Nem akarok nagy összeget rászánni, tehát ha mondjuk egy új bicikli felének az árából jönne csak ki, akkor nem állok neki (tehát mondjuk egy maximum 20-30k-t szánok a projektre)
    2. Ha van értelme, akkor melyik alkatrésznél lenne érdemes nekiállni? Mert ugye egy ~300g-os váltón ha meggebedek se tudok értelme súlycsökkenést összehozni (tudom, sok kicsi sokra megy, de lásd első pont)
    3. Van elfekvőben egy ezer éves outi kerékpárom, igazából a váz jó eséllyel ideális SS alany, ami amúgy is régóta terv. Adott esetben elgondolkoznék azon a verzión is, hogy azt kikupálni / átalakítani (értelemszerűen ez esetben a pénzkeret kicsit nagyobb is lehet). Egy ilyen kiindulásból mi az a súly amit értelmesen össze lehet hozni? Másként fogalmazva egy acélvázas SS súlyban mennyire jön ki?
    Köszönöm előre is a válaszokat :R

    Szerk: a bicikli totál alapfelszereltségű, tourney hátsó meg alivio első váltóval. Munkábajárós / edzős bicikli, szóval a teljesítmény egyáltalán nem szempont, csak jó lenne ha kicsit könnyebb lenne, mert napi minimum 2x, de van hogy 4x cipelem második emeletre/ről. Szóval a "vegyél bele XTR váltót meg karbon villát, mert igaz drága, de mennyivel jobb is" nem igazán alternatíva.

    [ Szerkesztve ]

  • Szakbarbár

    aktív tag

    válasz Tomi_Sci #25060 üzenetére

    Mi a baj azzal az áttétellel? Én is ezzel kezdtem, és még mindig élek :D Mondjuk az első évben még gyakran kellett megállnom a hegyeken felfelé, de mára már hozzáerősödtem illetve találtam egy kis állóképességet is. :D
    Szerk: Pontosítok, egy régi acélvázas 6 sebességes 26"-os országútival kezdtem, amin elöl 42-es tányér, hátul 26-14-es racsni volt. Mellé meg 150 mm-es hajtókar.

    [ Szerkesztve ]

    Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.

  • #16729600

    törölt tag

    válasz Tomi_Sci #25060 üzenetére

    50/34 és 11/23 az áttételezés.Mondjuk ebben a témában zöld vagyok, egy full kezdőnek milyennek kellene lennie? ( mármint azon kívül, hogy vontatókötéllel húznak fel a hegyre :) )

    Amúgy most autós 2 bringás tartókat nézegetek,vonóhorog sajna nincs,tetőcsomagtartós olyan gagyinak tűnik,a hátulra felszerelhetőnél meg ez a rendszám,világítás kivezetés a baj.yardok ezért lekaszálják az embert?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák