- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- GoPro Topic
- Jönnek az eTVB hibás működését korrigáló BIOS-ok
- OLED TV topic
- Milyen egeret válasszak?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- CPU léghűtés kibeszélő
- HTPC (házimozi PC) topik
- Samsung LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Rövid videón a Commandos Origins
gp A játék elvileg idén debütál, első naptól elérhető lesz Game Pass előfizetők számára.
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
trialboj #133600 üzenetére
Ha aszfaltos túrázós bringázás is játszik akkor legfeljebb egy ilyen [link] kis rugóútú jöhetne szóba,de akkor inkább már merevfarú,így kiiktatva a hátsó rugóstag meg a kismillió forgáspont miatti macerát.Ennek az ára egy valamelyest kényelmetlenebb kerékpározás,lassúbb lefele csapatás,talán néhány nagyon technikás sziklás/gyökeres meredek terepen felfele tapadásvesztés,kipörgés,de hát valamit,valamiért.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz
trialboj #133600 üzenetére
Tavaly nyártól úgy kéthetente a haverommal én egyre durvább terepekre megyek, meg újabban a helyi teljesítménytúrákon is részt veszünk, ahol szintén vannak elborult sziklás-köves helyek. Persze valszeg 80%, hogy belsővel sem lenne defektem, ha 1.3 bar-ra engedném sem, mert nem szokásom állatkodni, max eleresztem a féket lefelé néha, ha nem túl rázós a terep. De azért jó lenne bebiztosítani magamat, hogy alacsonyabb nyomáson is teljes biztonsággal használhassam a gumikat paranoja nélkül.
Amúgy senkinek nincs tapasztalata tubeless-el alacsony nyomáson? Mondjuk 1.3 bar-t használnék 66kg testsúllyal. Arra lennék kíváncsi, hogy tényleg eleresztheti könnyen a levegőt? Mert akkor lehet jobb lenne valami olyasmit venni, mint a Vittoria Air-Liner, azzal levegő nélkül is van tartása a guminak és nem esnék el vele egy kanyarban. Mondjuk nem mintha olyan gyorsan venném a kanyarokat, de na...
. Attól nem félek, hogy lefordul a gumi a felniről, picit úgy érzem, mintha ez valami urban legend lenne, egy turista XC-snél nem hiszem előfordul valaha ilyesmi. Emlékeim szerint talán Strezi is írta volt, hogy 0.75 bar-on pályázott enduróval, tubeless-el, 95kg súllyal és még neki sem fordult le a külső.
szerk: amúgy egy kis ízelítő miért is jók ezek: [link] [link]
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Proxmox VE
- Milyen légkondit a lakásba?
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Xbox tulajok OFF topicja
- Kedvenc zene a mai napra
- Okos Otthon / Smart Home
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- További aktív témák...