Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zola007

    veterán

    válasz D.Orion #12559 üzenetére

    sajnos azért nem bruttó baromság mert amilyen boltbajárós bringákat bevisznek általában a szervizbe, azokon már nem hajtást hanem tulajt kellene cserélni (irány a méhtelep)
    szoktam nézni a bringákat amikkel megállna mellettem lámpánál és bizony ritka az olyan ránézésre is, hogy a lánc és fogsor kopott, de még a hajtómű menthető.

    Ez inkább azok közül szokott kikerülni, akik egyébként próbálnak figyelni a bringára és hordják szervizbe időnként, de nem értenek mélyebben hozzá vagy nem igazán tájékoztatják őket egy tavaszi átnézéskor hogy ideje lenne láncot cserélni.

    Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz D.Orion #12559 üzenetére

    Jaj bocsánat, racsni. :) Ezzel csak az a baj, ha az átlag embernek ezt mondom kb. fingja nem lesz arról, hogy miről beszélek tudod. Ezért szoktam a fogaskeréksor nevet használni, mert így nagyjából még a nagymama is tudja, kb. miről beszélhetek. Ezért ez így megmaradt bennem.
    Mivel a Magyarországon (lehet máshol is) kerékpározó emberek kb 90%-a nem, hogy nem fog 2 láncot cserélgetni, még olajat sem ad neki, illetve sokan állandóan keresztbe váltva használják a kerékpárt, így szarrá nyúlt láncnál már nem igazán érdemes csak lánccserével próbálkozni. Párban cserélve a tuti, ne magadból indulj ki, meg olyanokból akik állandóan karbantartják a kerékpárjukat, meg akár pár száz km-ként cserélgetik a láncokat. De most is azt mondom, láncot és fogaskeréksort bizony együtt szokás cserélni, hacsak nem cserélgetsz pár száz km-ként láncot. Vagy megteheted azt is, hogy sűrűbben cserélsz láncot, nem várod meg amíg teljesen megnyúlik és akkor van esélyed rá, hogy az új lánc nem fog ugrani a legtöbbet használt fokozatokban.

Új hozzászólás Aktív témák