- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- OLED TV topic
- Fujifilm X
- Milyen TV-t vegyek?
- Projektor topic
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi belépő szinten
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz G@ben #110887 üzenetére
Ha a váz ferde, akkor annak elég egyértelmű jelei vannak. A kormányt rendesen csavarja valamelyik irányba. Elengedett kormánnyal bringázni nem mindenki tud, meg ha egy alap bicóról van szó, aminek a kerekei szinte biztos, hogy nem tökéletesen egy nyomon futnak, akkor azzal megint csak nem könnyű elengedett kormánnyal menni.
Toobee: Jól nyomtad az XC-vel, lejöttél mindenhol, nem is lassan. Egy jó fully-val keményen fogod tolni!
(#111001) jjeahh: Szerintem te túl dimenzionálod ezt a fully karbantartást. A forgáspontokhoz igen ritkán kell nyúlni, és ha ki is kell cserélni pár év múlva, akkor se egy kifizethetetlen összeg, az én bringámhoz konkrétan 80 euro egy csapágyszett a forgáspontokhoz, pedig a Cannondale nem az olcsó bringák közé tartozik. Egy tag kis szerviz pár ezer ft. Viszont az élmény, amit hozzátesz, az ennél sokkal többet ér. Szóval ha emiatt nem veszel ilyen gépet, hibát követsz el. Ennél több pénzt el lehet költeni külsőkre, fékbetétre, láncra, sorra.
Egy 14 kilós XC egyáltalán nem mászik jól. Nem csak a súlya miatt, hanem a többi alkatrész miatt is, mivel nagyjából minden belépő kategória. Egy kb. ugyan ennyi kiló, de minőségibb alkatrészekből összerakott trail gép, 120-130mm körüli úttal, nem, hogy nem mászik rosszabbul, hanem inkább jobban.
[ Szerkesztve ]