- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Google Chromecast topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Gaming notebook topik
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz StLui #108208 üzenetére
Azért azt számítsd hozzá, hogy egy plus-os keréknek is úgy van igazán értelme ha alacsony nyomáson használod. Így meg azért van ellenállása. Normál hajtással, lehet inkább maradnék a 2,35-ös szélesség mellett.
Redneck: Egy cross trekking és egy mai, modern mtb között igen nagy különbség van. A cross trekkinget úgy képzeld el, hogy egy alapvetően jó/rossz minőségű aszfaltra és jó minőségű föld utakra kitalált kerékpár. Az erdei utakkal az a baj, vagy is nem baj, csak a cross trekking szempontjából baj, hogy változatosak. Vannak jobb minőségű szakaszok, aztán hirtelen jön egy nagyon meredek út, a jó minőségű föld útból nagyon köves, gyökeres út lehet. Itt egy cross trekking azonnal elvérzik, és ezek még bőven nem durva, nehéz terepek. Egy cross külső olyan 4 bar körül használható jól. Ezen a nyomáson, egy erdei terepen, kb 0 tapadásod lesz, és ez elég nagy bizonytalanságot ad a bringának. Elkezdheted lejjebb ereszteni a gumit, de akkor meg felütéses defekt, szerencsétlenebb esetben felni sérülés lehet a következmény, és még akkor is egy elég bizonytalan bringa lesz alattad, csak lesz egy kis tapadása. Persze most felhördülhetnek a CX bringások, de azért azt ne felejtsük el, hogy sok esetben tubeless-t használnak, és azért azok jobb minőségű kerekek, más geometria, meg nem kezdő bringások. Bár a CX sem egy életbiztosítás erdei terepen, még gyakorlott terepesnek sem. A mtb, még egy viszonylag alap, 150 ezer körüli gép is, sokkal biztonságosabb terepen. A geometria sokkal jobban kedvez az eredi, változatos terepnek, hátrébb van a súlypont, biztonságosabban lemész a meredekebb utakon. A villa masszívabb, jóval többet rugózik. A gumik ballonosak, szélesebb a kormány. Nagyon nagy a különbség. A cross nagyon gyorsan eléri a határait egy erdőbe. Én azt tanácsolom, ha erdőbe is akarsz bringázni, akkor mindenképpen mtb-ot vegyél, akár 27,5", akár 29", mindegyik sokkal jobb lesz mint a cross trekking. Az odáig rendben van, hogy alapvetően aszfalton használnád inkább, és oda jobb a cross, de pl egy 29"-es hardtail monti és egy cross között nincs akkora hatalmas kontraszt aszfaltos használatnál, mint ami megvan mondjuk az erdőbe.
sanzi89: A vázban vezetett kábelek sem mindig körülményesen cserélhetőek, bringától is függ. Én azt javaslom, ha pl egy váltó bovden házat húzol be a vázba, akkor a bent lévő kábelhez kell szigetelő szalagozni az új kábelt, de úgy, hogy csak egy rétegben és jó hosszan. Így erős lesz a kapcsolat a két vezeték között, de nem vastagítod meg túlságosan. A hidraulikus vezetékeknél pedig ezt a kis bizbaszt használtam. Reverb nyeregcső vezetékhez ajánlják, de igaázóból bármely más, akár fék hidraulikus vezetékekhez kiváló. Ellentétes a menete, így könnyen rá tudod tekerni a két vezetéket, és atom biztosan összekapcsolja a régit az újjal, és már húzhatod is be a vázba. Persze akadnak olyan esetek, amikor ki kell venni egy vezetéket, vagy bent sincs eleve, és akkor bizony játszani kell. Forgatni, kis lámpával világítani, hogy mikor bújik ki az új. Amikor a reverb vezetéket vezettem be, a fejcsőnél indult, majd a a nyeregvázcsőnél fel kellett húzni. Ehhez egy bovden végére csináltam egy hurkot, amit bedugtam a nyeregvázcsőbe és a hurokba kellett bejátszani a reverb vezetékét, majd felhúztam.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mata összteleszkópos kerékpár
- Eladó motoros kajak szett (Aqua Marina Tomahawk AIR-K 440+Epropulsion Vaquita)
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- Turbo Racing 1:76 RC DRIFT C64 Giroszkópos távirányítós autó
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest