Hirdetés
-
Volt olyan piac, ahol mindezidáig egyetlen IP69 minősítésű telefon sem volt
ma Ez a piac pedig India. Volt, amíg az Oppo be nem dobta az F27 Pro+-t.
-
A Google segített az Apple AI-modelleket betanítani
it Az Apple a Google segítségét is felhasználta, amikor a saját AI-modelljeit tréningezte.
-
A TCL minden korábbinál nagyobb LCD tévéket akar gyártani
ph A vállalat 148 hüvelykes modellel is előállhat a jövőben, és a meglátásuk szerint van erre igény.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ivana
Ármester
válasz itouchfan #228920 üzenetére
Szia!
Alapvetően angol menetes középrészből is van 68mm és 73mm széles. Ez valószínűleg 68mm-es lesz. Szerencsére a montis hajtókar mindennel kompatibilis, szóval nem lesz gond.
Ilyen gagyi kereket biztos nem vennék, kell szerezni egy pár outi agyat használtan aztán abból fűzetni. Vagy alapból valami normális kerék használtan. (Normális kerék -> vagy legalább shimano deore/tiagra szintű agyak vagy valami normális iparis nem ilyen kínai retkek)
-
ivana
Ármester
-
ivana
Ármester
válasz Fall-N #229172 üzenetére
3x7 esetén a láncvonal nem igazán számít (mármint, ha nagyon elcseszed akkor probléma, de +-2-3mm teljesen ok). Ha tárcsás akkor gondolom 135mm a papucstáv. Elvileg "drop-in replacement", gyakorlatilag is. A papucstávra viszont figyelj, van 126mm-es 7 sebi is (outi) és láttam már olyat trekkingben is De a tárcsás az valszeg 135mm lesz.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz ZavaBalazs #229497 üzenetére
Cseréld szerintem inkább. Amúgy is fényesre van kopva.
-
-
ivana
Ármester
válasz Ringman #231633 üzenetére
Tudsz ra modern nyerget rakni, csak a nyeregcso tetejen levo bizbaszt kell atrakni. Ez amugy sem a nyereg resze. Szerk.: ja latom, neked a modern nyereghez valo bizbasz kell, pl. a regi csepeleken gyarilag az van. De kapni a boltban. A papucstav nem gond, siman enged 4mm-et Ez a freedom gumi nem hangzik jol
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz ZavaBalazs #232035 üzenetére
Ilyenem volt Nyugodtan rakj bele gyorszáras kereket. Amire figyelj, hogy a papucstávja az jó kérdés.
-
ivana
Ármester
válasz Dark Archon #232042 üzenetére
Számít, mert outin nagyon kicsin múlhat, hogy befér-e. A másik, hogy a súlyát az alapján hasonlítod össze, hogy milyen széles.
-
ivana
Ármester
válasz fulton #233050 üzenetére
Ne ilyeneket méregess, milyen magas vagy? Az a lényeg. Alapvetően koshoz 2-3 centivel rövidebb váz kell, inkább 3. Én 175 centi vagyok és 56 hosszú kell egyenes kormányosból, de 53 outiból. Outira nem jó rövidebb stucnit rakni, mert borzalmasan ideges lesz. Hosszabb mehet, pl. van egy 51 hosszú outim, de 130-as stucnival az is elmegy.
(#233091) Ringman Ennyi pénzért ne legyen már kérdéses minőségű. Ez drágább mint a campa.
(#233081) fulton Jó de ez ilyen libakergető, klasszik csepelnél nullás a stucni és még jön hátra a kormány. Az outi nem ilyen játék, jóval kisebb a fejcsőszög és az utánfutás is.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
Sziasztok!
A 7. kerületben tudtok esetleg olyan boltot ahol lehet kisebb alkatrészeket venni? (Kéne 1/4"-es és 3/16"-os golyó, egy váltótartó régi váltóhoz, egy 3/32"-es lánc stb., régi első tengelyhez kónusz stb.) -
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #234318 üzenetére
Nekem ilyen imbuszos van, mi volt vele a gond? Nálam működött rendesen.
-
ivana
Ármester
válasz parandroid #236966 üzenetére
-
ivana
Ármester
válasz andrisbandi #236982 üzenetére
Az mondjuk teljesen jogos, hogy ez mi a fene. Kb. minden járművön annyi a dolog, hogy kitekered a csavart, pumpálás, zárod, visszaenged. Ez valami egészen más
-
ivana
Ármester
válasz Ringman #237196 üzenetére
Amit linkeltél bar end az nem tiagra, szóval az sima 10 sebi. Az olyan váltó olcsó. Veszel használtan valami jobb shimano agyat aztán arra fűzetsz, egy sima 8 sebi tricolor 600 bőven elég erre. És az baromi jó (és szép agy). Vagy igazából bármi jó gyakorlatilag, lehet iparis irányba kéne menni.
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #237235 üzenetére
Meg kéne nézni a váltót, mert az SS az road double hajtáshoz való, nem kompakthoz. Ha tényleg az van rajta az gyárilag szar Bele szokott lenni ütve a váltó kanalába shimano esetén.
SS -> 52-39
GS -> 52-34
SGS -> triple -
ivana
Ármester
válasz andrisbandi #237523 üzenetére
Alapvetően szabadon futót olajjal kéne kenni, a zsír letapadhat. Ja igen, bőven elég a legócskább 600Ft-os műszerolaj ilyen célra.
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #237583 üzenetére
Dede, azt mindig méretre kell vágni. A probléma nem a menet, mert végig tolod rajta a menetmetszőt aztán kész (bár olyan hely kell akinek van, mert ekkora méretben már jó drága dolog). A körmös anya nútját viszont ki kell reszelni, fúrni az elég szívás tud lenni.
(#237585) Speedy007 Rohadt nagy az a menet, nem szokott elkopni. Még a legócskább vázanyag is elég kemény szénacél. Szerintem a következők lehetnek:
- A csapágyban ment el a menet (ez alu vagy biliacél)
- A körmös anya nem jó
- Nem volt rendesen beállítva és szétverteHa meg cserélsz akkor már colos AHEAD legyen, ez a menetes dolog elég gagyi. Normális csapágyat nem
lehet kapni. Egy campa vagy shimano nem lazul le. Szerk.: közben nézem record van még, csak ilyen $70 körül. -
ivana
Ármester
válasz szimpláncsak #238885 üzenetére
Nem kell ennyi az outizáshoz. Kb. mindenki alsócsöves váltós acél gépen kezdi, nem rossz az lehet vele menni tempót, jobbat mint a sok 50-es forma a millás karbon gépen Egy sima oria vagy tange csöves váz, mondjuk 2x7-es pezsgő 105-el. De mondjuk ilyen 150-ből meg megvan egy rendes fékváltós campa.
(#238886) flash- Ha esetleg eladó írj, nekem a kedvenc nyergem
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz MPowerPH #238899 üzenetére
De amúgy ez is minek kategória egy kezdőnek. Nekem is alu karbon wilierem van 10 sebi chorus-al, az bőven elég mindenre. Sőt még a másik bringám is, ami sima alu, 8 sebi mirage.
(#238896) peetie1 Ha már országúti, akkor campa Tartósabb, jobb, szebb
(#238892) Hasaggymeg Azt a részt férfiaknál is gátnak hívják.
-
ivana
Ármester
válasz Ringman #239079 üzenetére
Az van, hogy ha már szar akkor nehéz. Ha jó cucc akkor szépen és könnyen meg lehet találni a megfelelő pontot. Először tisztára törlöd a kónuszt és megvizsgálod a felszínét, ha van rendellenes kopás akkor kuka. A golyókat érdemes minden zsírzás során cserélni.
Ennyi zsír kevés lesz, jó alaposan be kell kenni, utána kézzel betekered, hogy szoruljon. Ekkor picit vissza és mmegpróbálod megkontrázni, ez általában nem sikerül elsőre jól.
-
ivana
Ármester
válasz andrisbandi #239346 üzenetére
Nem kell hozzá külön szerszám, elég egy klasszikus tömör tengelyes hátsó kerék.
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #239519 üzenetére
Veterán bringáknál meg olyan van, hogy a kónusz záróanyáján van egy kör alakú perem, illetve a villán is ki van alakítva. Picit szét kell feszíteni a villát hogy belemenjen. Nagyon régi bringáknál olyan is van, hogy csak lyuk van és széfeszítve lehet berakni.
-
ivana
Ármester
válasz parandroid #239629 üzenetére
Próbáltam, nem érzem. Bringán is lehet megdöglősen menni Ha fele annyi energiát égetsz akkor nem hasonló az intenzitás.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz andrisbandi #239829 üzenetére
Ezt megcsinálni a bahco kulcsommal tuti azzal verném agyon
Új hozzászólás Aktív témák
- Diabetes - Cukorbetegség
- Politika
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Elektromos cigaretta 🔞
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gitáros topic
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Renault, Dacia topik
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- További aktív témák...
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
- IGAZI RITKASÁG: Számozott, limitált kiadású Assassin's Creed Valhalla Orlog Deluxe Edition
- Zero 9 (Techlife X6) elektromos roller (35km táv, 45km/h sebesség)
- Kugoo KuKirin G2 Master
- XL vázas, újszerű Cannondale Kineto Men pedelec e-bike 170-190 cm/140 kg-ig (beszámítás)