- Nyárköszöntő hardverszemle
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Milyen notebookot vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz jjeahh #219708 üzenetére
Az olyannyira nem nagy szám, hogy még nekem is megvan, aztán szinte semmit nem csináltam (jó, szintből még hiányzik egy 100-as, 1554/9818). Nézd meg Jestert, vagy a csajos csizma csajos felét, kb annyit tekertek idén eddig egyenként, mint itt az egész topik együtt. Aztán csodálkozunk, hogy miért csak lógó nyelvvel kullognánk a csizma szárába kapaszkodva.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz kavezacc #219713 üzenetére
Gumiban Continental GP5000 a sláger, kb a legjobb kompromisszum defektvédelemben, és hajtáshatékonyságban. 25-ös teljesen jó lesz. Akciósan szokták árulni német webshopok készletben 70-80 euró közötti áron szettben (2 külső + 2 belső), csak viszonyításképpen. Magyar árat nem tudok.
Máshoz egyelőre ne nyúlj, hacsak szervízben azt nem mondják, hogy mindenképpen cserélni kell, de akkor meg úgyis ajánlanak valamit. Ha a lánc cserés, akkor mindenképpen érdemes megnézni az első-hátsó fogaskerekeket is, de ezt bízd szakemberre szerintem, meg akkor a váltót/féket is megnézik, beállítják, esetleg a felnifékeken is cserélnek gumit.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz kavezacc #219729 üzenetére
Szokás szerint ez most is a legjobb vétel: [link] . Adnak hozzá 2 race belsőt is, az mindig jól jön, ha van. Mo-ra is szállítanak amúgy, azt nem tudom, mennyiért. Láncból a kmc jó szokott lenni, nézd meg ugyanebben a boltban, de ehhez nem értek.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz flash- #219747 üzenetére
Ezt a sweet spotot én is itt hallottam először (máshol azóta sem láttam), nekem sem tiszta, hogy mi is ez. Kb az anaerob küszöb lehet amúgy. Amin edzeni nemigen szoktak, az versenyekre, meg felmérőkre van. Interval ennél magasabban megy, normál napi edzés meg alacsonyabban.
Súlyból nyilván a tejes számít, csak az nem mindegy, hogy túlsúlyban cipeled magadon, vagy izomban szedted fel. Szóval - különösen mászásnál, meg sprintnél - nem feltétlenül a legkönnyebb van a legjobb helyzetben. Huzamos terhelésnél egyértelműen igen, ott az izom nem játszik akkora szerepet.
Alapozás meg elengedhetetlen, ha rendesen akarod csinálni a sportot, biciklizni lehet anélkül, de hatékonyságban, meg eredményességben ott eszi a fene az egészet egy jó alap nélkül.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz flash- #219761 üzenetére
Ja, ez az aerob küszöb akkor kb. Ennek edzésnél nem kéne jelentősége legyen, kb itt a legkevésbé hatékony a fejlődés. Ez a versenyekre, felmérőkre vana, minden más edzés lényege, hogy ezt fejleszd.
Akinek meg heti 6 órája nincs tekerni, az szerintem nem edzésként, meg állóképességfejlesztésként tekint a kerékpározásra, annyi idővel fejlődni nemigen lehet, főleg nem bicajon. Futásnál kb az a belépő minimum, biciklin ennek a 1,5-2x-ese, ahol már tényleg edzésről beszélhetünk.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz kavezacc #219751 üzenetére
Ahogy írták a többiek is, túlgondolod...
Főleg, hogy a 25-ös gumi sem pontosan 25 mm széles, a gp5000 pl állítólag pont szélesebb (26 fölött valamivel) - nem tudom, én nem méregettem. Ki akartam próbálni amúgy én is a 28-ast, de aztán megint pont akciós volt a 25ös szett, gyorsan bevásároltam belőle, amúgy meg a mi szintünkön ez olyan rohadt mindegy.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
válasz ZolkoW #219775 üzenetére
Volt egy kolléga, aki egyszer bevallotta, hogy nála mindig ott a csomagtartóban a krokodilemelő, mert ha defektet kap, ő aztán nem fog szopni a kis kézi emelővel, utána évekig ezzel szívtuk a vérét.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz MZsoltee #219861 üzenetére
Tök ugyanolyan, egységsugarú user mindkettővel szervízbe megy. Nem is kell szakadnia annak a bovdennek, elég ha nyúlik, valahol akad, vagy kiszőrösödik, de az esetek nagy részében akkor is szervíz lesz belőle úgyis, ha kilazul, kicsúszik a vége. A userek 90%-a nem nyúl hozzá a biciklihez, kenni is akkor van, ha szervízbe kerül valamiért (jó setben legalább évente, nonplusultra évente 2x).
Aki itt van a topikban az a felső 1-2% technikai szempontból, és még itt is sokan (pl én is) csak a nagyon alap karbantartást csinálják otthon.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Black Smile #219900 üzenetére
175 centihez bármiből L méret, az ki van zárva. Én (szintén 175 centivel) xc mtb-ből vettem M-est, csóka a boltban győzködött, hogy inkább L-es legyen, de ahogy felültem rá, azonnal nyilvánvaló volt, hogy az hülyeség. Gyári táblázat is M-et javasolt, de nekem ez is kicsit fura volt. Be is igazolódott, nagynak is érzem sokszor az M-est is, asszony S-es gépe sokkal jobban kézre áll (igaz, más márka, de sok difi nincs).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz tknof1871 #219986 üzenetére
Röviden: igen. A hosszabbnak is ez lenne a lényege, csak nincs kedvem írni, de gyakorlatilag minden meglátasod helyes. A férfi váztól ne tarts, ülj rá az üzletben, és meglátod, hogy nincs különbség biztonságérzetben, csak arra kell figyelni, hogy ne legyen nagy neked (de arra amúgy is, főleg, ha hátfájós vagy).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz andrisbandi #219988 üzenetére
Az is mért adat, csak egy pontatlanul mért adathalmazból dolgozik rajta egy kicseszett bonyolult algoritmus, ami jó esetben a térképadatoktól kezdve a giroszkópadatokon át a barometrikus adatokig mindent figyelembe vesz, amit bír. Ezért van az, hogy a gps-nek szoftveresen még jobbnak kell lennie, mint hardveresen, és ezt nem fogják tudni soha a kínaiak behozni. Amúgy valszeg a hardveres minőséget sem. Egyszerűen más a felfogás, meg a gyártási kultúra, ha nem liheg a nyakukon a nyugati anyacég minőségbiztosítása. Aztán papíron mindent tud, mint a nagyok, sőt, mindent jobban, csak valahogy mégis egy fos az egész (lásd még kínai mobilok).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
válasz jjeahh #220003 üzenetére
Azt ugye érzed, hogy az igénybevétel erősen befolyásolja az elhasználódást? Szerinted F1-ben, vagy WRC-ben is 15k-s olajcsere-periódusok vannak, vagy 60k km után néznek először féket? Gumiról ne is beszéljünk…
Olyan nincs, hogy valamit csapkodsz-sarazol folyamatosan, és annyit fog bírni, mint amivel aszfalton korzóznak. Illetve kínaiban talán, az mondjuk azért jó, mert még olcsó is.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Hasaggymeg #220034 üzenetére
Egy alap garmin kb dupla áron van egy legolcsóbb brytonhoz képest (kb annyiba kerül, mint az első normálisabb bryton), szóval ha kétfős a család, akkor ja, stimmel az összevetés.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Hasaggymeg #220041 üzenetére
Edge 130 Plus. Csak ki kell fogni akcióban. én akkor vettem, amikor valami 110 eur körül volt. Igaz, akkoriban egy euróért még valami 30 forinttal kevesebbet kértek. Nekem ugyan ez mindegy, de nektek nem. Igaz, a többi is ezzel egyenes arányban drágul úgyis, ugyanezen okból.
Most nézem amúgy, éppen 165 eur, ennél már Edge Explore-t is láttam olcsóbban, bár most épp az is 220, wtf? Én 2+ éve 200-ért vettem, teljes áron ugyanezt a modellt. LOL, amazonon meg nincs is 130 Plus, csak bundleban, 200 eur fölött. 1030 Plus 500 eur, mi van itt, vazze?
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz andrisbandi #220045 üzenetére
Melóba járáshoz mindig ugyanaz a táv. Lehet különbség, hogy pár mp-cel előbb-később nyomom a gombot, ez 10-20 m eltérés max, vagy hogy az elején bizonytalankodik a gps (elég szűk az utca, meg magasak a házak, nekem meg nincs türelmem stabil jelre várni). Mindig indítom a fenix5-öt is, és az edge 1030-at is, azaz csak az idei évre van kb 50 mérésem már, mind 8,88-8,93 km tartományban szórt, ami szerintem bőven mérési hibahatáron belül van. A szenzort itt nem tudom, mert az a trekkingen nincs, csak az országútin, de ott sincs komoly szórás. 30-60 km-en van 100-200 m eltérés időnként a mérések között. Ma pl 34,69 volt a fenix5, és 34,57 az edge 1030 speed sensorral.
Túl van kicsit lihegve ez a gps-pontatlanság. A mi szintünkön ennek rohadtul nincs jelentősége.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz andrisbandi #220051 üzenetére
Jah, kínai computer, kínai szenzor, manuálisan állított kerékmérettel, a fene tudja, ott mi kever be minek.
Én nem állítottam semmit, feltettem az spd sensorr az első kerékagyra, computer megtalálta, azóta is jó. Mondjuk mindkettő garmin. Az órám is látja amúgy.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
válasz ZolkoW #220073 üzenetére
Ez is egyéni lehet, én sporthoz másmilyet nem is vennék. Sokkal jobbak a kontrasztok, élesebben különülnek el a tárgyak, repedések, buckák, huplik, stb.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz fulton #220077 üzenetére
Szántód-Tihanynál a komppal le tudod rövidíteni, ha érzed, hogy necces. Amúgy nem a táv, ami gyilkos, hanem az idő - azaz jobb ha befejezed, mielőtt elfáradsz.
Hogy tiszta legyen: 9-10-12 órát nyeregben tölteni nagyon más, mint 2-3 órát. Én először mennék a helyedben egy 4-5-6 órás túrát valahol a közelben, aztán annak függvényében vágnék bele a tókerülésbe. De ez egyéni, megha úgy érzed, szép kihívás, akkor hajrá. Vonat van körben, ha valami beütne.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Mr. Erikszon #220078 üzenetére
Ezekkel a motoros kérdésekkel nem lehetne valami motoros topikba átfáradni? De ne a pedelecesbe, mert ennek ahhoz sincs köze. Mittudomén, csináljatok valami “Hogyan tuningoljam az illegális kínai csodamotoros kétkerekűmet” topikot, vagy mittudomén.
Topikgazda, nem mehetne ez esetleg az összefoglalóba is, mert ahogy nézem egyre nagyobb divat lesz ebből a kókányolós barkácsmototosdiból.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz vallas #220136 üzenetére
Én 14 évesen kaptam egy ilyet karira, 18 éves koromig használtam, gyakorlatilag bármiféle karbantartás nélkül, mert mit értettünk mi akkoriban hozzá. Pedig aztán szerencsétlen kapta az ívet rendesen, kb gravelként volt használva, télen-nyáron. Na, jjeahh, ez elnyűhetetlennek számít? Akkor (18 évesen) abba is hagytam a bringázást (elköltöztem koleszba 200+ km-re), 3-4 éve kezdtem újra, szóval kimaradt 20+ év. Vagy 15 évvel ezelőtt apósom találta meg a fáskamrában, tette kicsit rendbe, sokat nem használta ő sem. Miután meghalt, pár évre rá ki lett rakva lomtalanításkor, mert csak a rozsda ette, meg kb egy vagyont kellett volna költeni rá, eladhatatlan volt. Akkor (‘91-ben?) a valóra vált álom volt a kemping után, mai szemmel egy borzalom, emlékszem, amikor megvettem 4 éve a karbon villás, tiagrás, alu országútit, az tiszta űrtechnika volt, mert ez volt a viszonyítási alap 20 évvel korábbról. Konkrétan kerestem, hol a váltó, de magamtól meg se találtam.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Dark Archon #220145 üzenetére
Jár a kudos. A Gran Fondo az Gran Fondo, pláne, ha először lett meg.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz chubby2o6 #220248 üzenetére
Pedig a boa rohadt jó dolog.
Re #220254: Lassan tényleg negatívba megy a stucni, konkrétan a kormány elé kerül, ha így folytatják… Én az xc-n már az én 45-ös (?) stucnimtól is tengeribeteg vagyok.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Hasaggymeg #220313 üzenetére
Precíziós kormányzás a rövid stucnival megszűnik. Biztos szokható, meg van, aki ezt szereti, én gyűlölöm, hogy olyan, mintha csak vállból tudnál kormányozni, 15 fokonként fordítva a kormányt.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz fulton #220317 üzenetére
Gumi mintázata, nyomása, szélessége (forgó) súly, ami a legfontosabb. Meg ugye a bringa súlya sem mindegy. Meg ahogy írod, ekkora sebességnél már a légellenállás is sokat számít, felegyenesedve, széttartott kezekkel te magad vagy a fékezővitorla.
Ehh, shit, most maradtam le erről, a szomszéd faluban tette fel valaki, 13:30-kor, de már vitték is: [link] . Tiagra, tárcsa, 2018-as modell…
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz bardi #220321 üzenetére
Azért a keréknyomás, meg a mintázat sem elhanyagolható. Azt nem mondom, hogy a 6, és a 8 bar közötti különbséget megérzem, de 4 bar alatt szenvedek aszfalton, mint a kutya a jégen.
Amúgy egy jól kivitelezett peloton felbecsülhetetlen, de azt tudni kell tartani, az azért gyakorlás kérdése, de 4-5 kmph-kat lehet vele nyerni, ha ügyesen csinálják, akár már 2-3-an.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
válasz jjeahh #220348 üzenetére
Az a vicces, hogy amit te leírsz, hogy ez a jövő (széles kormány, nullás stucni, széles gumi), az pont az, ami miatt én teljesen készen vagyok az xc-től. A profiknak a versenyeken, meg a dh-pályákon biztos kurva jó, de hétköznapi használatra nemhogy szükség nincs rá, de konkrétan fölöslegesen nehezíti a használatot. Ezek mind olyan dolgok, amik egy profinak rohadt jól kihasználhatók, egy átlagos képességű user viszont úgy fog velük közlekedni, mint egy falusi nyugdíjas: ön-, és közveszélyesen.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz -szabi- #220376 üzenetére
Az megvan, hogy ez egy marketinges promócikk volt, ugye? Ezzel együtt hagy vonalakban igaza van, meg az is lehet, hogy ez tényleg elfogadható bicaj, de mérget nem vennék rá. Inkább a decathlon.
jjeahh: MTB-nél a hétköznapi használat alatt is nyilván földutat, ösvényeket értek, aszfaltra az végképp nem való. Amúgy biztos van valami olcsó negatív karbon stucni kínából, szerelni meg szeretsz, szóval hajrá!
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz fulton #220390 üzenetére
Felejtsd el azt a huavejt, vegyél egy rendes sport órát. Maiak maár viszonylag megbízhatóak. Ha fontos a pulzuskontroll, akkor meg egy mellkaspántot.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Hasaggymeg #220490 üzenetére
Nagypapi is a villamossínek mellett lőtte a vaddisznócsaládot, aztán otthagyta őket rángatózva megdögleni az árokparton, és amikor keresték, hogy mégis ki a fasz lövöldözik engedély nélkül lakott területen belül, akkor letagadta?
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz fulton #220562 üzenetére
Víz is kevés lehetett, de főleg a CH ürült le. Vigyél magaddal 1-2 müzliszeletet, kb egy-másfel óránként tolj be egyet belőle. Decathlonban van olyan, ami direkt sporthoz van, nem olvad (annyira). Banán sem rossz, ha tudod hova tenni. Vagy gumicukor. Másik sztenderd megoldás, hogy megállsz egy kávézónál/benzinkútnál, és betolsz egy kapucsinót, meg egy sütit/kroaszont. Nem véletlenül van az, hogy nyugaton a biciklizéssel teljesen összeforrt ez a süti-kávé szünet.
Edzéssel amúgy kitolható, hogy mikorra ürüljön a ch, de elég sok meló, és előbb-utóbb úgyis fog, szóval legyen nálad valami tartalék.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Hasaggymeg #220570 üzenetére
Mert te kirándulgatni jársz, nem küszöbön tekersz végig.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz fulton #220574 üzenetére
Visszatérve arra, amit a topikgazdának csak félig viccesen írtam: erősen intenzitásfüggő a dolog. Ha belemerülsz a tekerésbe, és tartósan közelíted a laktátküszöböt, akkor durván gyorsan le lehet merülni, főleg, ha nem vagy hozzászokva ehhez a terheléshez. Országútin teljesen hétköznapi dolog a monoton, tartós terhelés, ami könnyen elindul a küszöb felé. Őszintén szólva önfegyelem, vagy valami visszatartó erő (pl. forgalmi helyzetek, vagy valakivel együtt tekersz, aki lassabb) kérdése, ha nem akarod, hogy ezt tegye. Ott meg, mikor észreveszed, hogy sok lesz, általában már késő a betöltés is. Ráadásul ilyen monoton edzős szituációkban hajlamos az ember a folyadékbevitelről is elfeledkezni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz fulton #220577 üzenetére
Írtam korábban: felejtsd el a huavejt. Minél előbb váltasz normális platformra, annál kevésbé fog fájni. Mármint utólag, hogy miért nem váltottál korábban...
Nem ismerem amúgy a platformot, de szerintem nem fog menni különböző eszközökkel.
Ha komolyan gondolod a bringázást, vegyél egy bringás komputert, ha általános fitness dolgokat csinálnál főleg (futás, túra, séták), akkor egy órát. Mindkettő tud kiegészítő szenzorokat (hr, cadence, speed sensorok) használni. Sőt, akár smart trainert, vagy futópadot is. Már ha nem huavej, vagy valami egyéb kínai csoda.
Kalóriát pulzusból, testsúlyból, megtett útból, eltelt időből (jó esetben pedálfordulatból, teljesítményből is) számol, valami saját algoritmus szerint. Komolyabb gyártók, ahol rendes r&d, meg sportorvosi háttér is van mögötte, nagyjából megbízhatóak, ebben én annyira nem bíznék, de ettől függetlenül akár lehet reális is az érték, 4+ óra alatt, ha rendesen meghajtod magad, kis plusz súlyt is cipelsz, esetleg nem túl gazdaságosan működik az energiaháztartásod, akkor lehet valós a 2700 kcal.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz fulton #220583 üzenetére
Milyen adatokat akarsz kinyerni az appból? Health? Activity-k? Utóbbit nyilván ki lehet, előbbit nem egykönnyen. Esetleg ha van a googlenek valami beépített health appja, az talán be tudja húzni - nem ismerem a droidot, nem is érdekel, szóval ezt neked kell kideríteni.
Strava alapból nem fizetős, ami fizetős rész, az neked nemigen fog kelleni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz fulton #220622 üzenetére
Nyáron a két kulacs must have. Én ha észreveszem, hogy szomjas vagyok, de kicsit későn kapok észbe, gyakorlatilag egyben le tudom tolni az egyik 750-est. Az egyikben isot viszek, a másikban vizet, már csak azért is, hogy vészhelyzetben tudjak mosakodni (kisebb sérülés, bogár a szemben, szerelésnél gyors kézmosás), vagy ha nagyon megüt a nap, és a semmi közepén vagyok, akkor is kicsit le tudjam locsolni magam. Ha én fel tudom tenni a két 750-est az országútira, akkor valahogy oldd meg te is egy trekkingen.
Nekem egy 80-100 km-es kör ennyi, plusz mezzsebben 2 szem gyógyszer, 2 cerbona szelet, pár zsepi (kb egy fél tizes csomag), telefon, mini tárca (iratok, kártya, 1-2 bankjegy), meg egy ffp maszk:
A nyeregtáskában van belső, multitool, gumileszedő, egy kendő, meg egy darab ragtapasz. Pumpát ott látod az italtartó alatt. És ez egy 53-as váz, szóval ha ebben elfér, akkor kb bármiben.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz arcitec #220651 üzenetére
Ha bicikliutat is visz át az a zebra, akkor nem kell leszállni a bicikliről, és tolni. Kereszteződésnél meg nem véletlenül tervezik a csak lépesben jobbra kanyarodás előírását - teherautókra, buszokra már érvényes nálunk.
Amúgy én biciklisként a körforgalmaknál fosok mindig, inkább mennék az úton az autók között, bár úgyis kihajt elém szinte mindenki, akkor is, ha bőven benne vagyok a körforgalomban, de aki meg kifelé hajt a körforgalomból, az meg szinte soha nem adja meg az elsőbbséget az átkelni akaróknak, lehet ott akármilyen tábla, vagy járdasziget, vagy figyelmeztető felfestés (felénk jellemzően pirosra festett út, kurva nagy ráfestett biciklis táblával). Amúgy védett útra kihajtóknál ugyanez a helyzet: valamiért az a fixa ideájuk, hogy neki csak a többi autónak kell elsőbbséget adnia, a bicikliútnak, meg a gyalogosoknak nem. Sőt, a legjobb, ha a bicikliúton keresztben áll meg, amíg körülnéz, meg elsőbbséget ad.
Ringman, jobbulást, és üdv a klubban.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Hasaggymeg #220655 üzenetére
Nem tudom, mennyire érdemes mentegetni azt a darab szart, aki a
- lakott területen kószáló vadat,
- fényes nappal,
- mindenki szeme láttára,
- hatósági biztosítás nélkülképes kilőni, majd
- azt hagyja rángatózva kiszenvedni,
- a dögöt otthagyja a csatornában, hogy az oda kiérkező újságírók még kényelmesen lefényképezhessék,
- majd napokig nem vállalja senki, hogy ki volt az,
- amikor pedig kiderül, akkor előjönnek a _minden a legnagyobb rendben volt, nincs itt semmi látnivaló_ szöveggel.Seems legit. Ha tényleg lenne ezután rendes eljárás, amiben alaphangon kételkedek, ismerve a mindent híg fosként elöntő korrupciót, akkor is a fenti tényezők közül ha csak az egyik fennmarad, az illető már soha többet nem foghatna puskát a kezébe civilizált országokban.
De az idézett liberális sajtó, és a nagynépnezetikereszténykonzervatívfeudálcsicska propagandagépezet között az a különbség, hogy az egyik beszámolt róla, megpróbált utánajárni, és nemcsak meghallgatta, de direkt kereste, és próbálta megszólaltatni a másik oldalt is, ahogy a dolognak működnie is kéne. Persze gondolom a fenti társaság szerint ennek az az értelmezése, hogy ez a szólásszabadság durva korlátozása, ha nem hagyják lövöldözni, és utána még utána is néznek, hogy vajon biztosan minden rendben ment-e.
Lehet törölni, mert amúgy tényleg tökre nem kapcsolódik ide.
Ja, még annyi, hogy a másik fővadásszal mi lett, ami a gáton kerekező holland turisták kutyáját lőtte ki, merthogy vadat hajtott (nyilván nem), majd dobta fel a platóra, és hajtott el a döggel, majd megszabadult tőle egy dögkútnál, és utólag letagadva az egészet? Gondolom vígan lövöldöz azóta is, a hollandokat meg megbaszták valami piszlicsáré dolog miatt pár tízezerre (tilosban bicikliztek, meg nem volt megkötve a kutya, vagy ilyesmi).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz sherlock82 #220674 üzenetére
Kendő, vagy fejpánt.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz jjeahh #220678 üzenetére
Egy jó kendő nem melegít, hanem hűt. Olyan, mint egy normális technikai póló.
MPowerPH: Az egy szar póló, dobd ki. Normális cuccok ahogy párologtatják el a vizet, közben téged hűtenek. Persze a kínai nejlonmezek valószínűleg nem így működnek. Persze, izzadsz, de abban a mászás meg borzalom, olyankor cippzár le, de abban a pillanatban, ahogy megint van menetszél, pillanatok alatt szárad meg rajtad, és hűt le téged. A vicces az, hogy hidegben meg tök jó melegen tart. Nem tudom pontosan én sem, hogy csinálják. Nekem gore van, fel nem vennék mást, a decás van rysel nagy vonalakban tud hasonlót, de messze nem ugyanaz, az anyagminőségéről meg ne is beszéljünk (össze-vissza vannak benne felszaladva a szálak, pedig alig használtam, mert érintésre sem kellemes).
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz MPowerPH #220684 üzenetére
Van abból is egy decathlonos nekem, de abból is van gore is. Pont akkora a különbség köztük, mint az árukban, de alapvetően működik a decás is. Kicsit lassabban szárad, kicsit hamarabb megtelik, kicsit melegebb. Ha teheted, inkább a gore. Nekem amúgy az egyik gore mezem is full fekete (meg az összes gatyám), ezen a szinten ez nem oszt, nem szoroz.
Amúgy sztárolom itt a gore-t, mert először ebbe akadtam bele, aztán ennél maradtam, de teljesen biztos vagyok benne, hogy santelli, pearl izumi, és társaik ugyanez a szint.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz fulton #220705 üzenetére
Nem igazán értem, milyen nadrágokat vettél, de ha kényelmes, akkor hajrá. Amit írtam korábban, hogy hogyan hűt-fűt, tart szárazon a technikai anyag, ahhoz az kell, hogy a bőrre tapadjon, plusz így a kidörzsölődéstől is véd. Futós cuccok is ugyanígy működnek, illetve ott a bő nadrágokban a hálós belsők mások, de az nem is való biciklizéshez.
Szemüveg nélkül nem ülünk biciklire (nemcsak bogarak, de por, kavicsok, menetszél ellen is véd), de azt ha leveszed, max feltolod a homlokodra, vagy beakasztod a sisakba.
Együtt tekerni valakivel jó, ha találsz olyat, akinek hasonló céljai vannak, és hasonló szinten van. A barátosnőd nagyon mást ért biciklizés alatt, nem hiszem, hogy ő a szomsszéd falunál messzebb menne, azt is 15 kmph max sebességgel. Nem mellesleg a kutyának sem való (mérettől függően) kb 10 km-nél nagyobb terhelés,
láne melegben. Én futni szoktam kutyával, elasztikus pórázzal (vagy póráz nélkül), igaz, ez kistestű, új korában ment neki a tizes kör, de utána 24 órát aludt. Az utóbbi időben ritkán viszem, és max 5 km-re, mert már hétéves, így is kivan, mint a liba. Patakoknál, forrásoknál amúgy is mindig meg szoktunk állni vele, hogy lehűtse magát, fekszik benne pár percet, meg kistál, és extra víz mindenképpen kell neki, iszonyat hamar ki tudnak száradni. Egy vizsla méretű jószág meg olyankor lazán betol fél litert. Ja, és a kutyának is tud izomláza lenni másnap.p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz stickermajom #220710 üzenetére
Először mi is csak néztünk, hogy mi van, amikor másnap nyüszögött, ha megpróbált lábra állni. Szeencsére elég hamar összeraktuk fejben, meg semmi másra nem reagált így, csak amikor pihenésből kellett felkelni, szóval egyszerűen berövidült/elsavasodott. 1-2 alkalommal fordult csak elő, utána figyeltünk rá, hogy ne hajtsa túl magát (több patakos pihenő, meg nem hagytuk annyit sprintelni).
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz fulton #220714 üzenetére
1) Húzd te az utánfutót, kiegyenlítődik az erőnléti különbség.
2) A vele való tekerést ne túrának fogd fel, hanem randinak.Az a gatya akár jó is lehet, bár én biciklis alsót vennék alá, nem futóst. Már ha hosszabb távon is tervezel randizást, úgy értem, hátha még néhány év múlva is jól jönnének a golyók…
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Hasaggymeg #220727 üzenetére
"Ahol nő is van a csapatban ott jó eséllyel pajszerkodni szoktunk."
Be tudlak mutatni itt a környéken pár korban hozzád illő, többgyermekes anyukának, akik aszfalton is, de terepen is csúnyán elkenik a szádat egy ilyen kijelentés után.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz stickermajom #220745 üzenetére
Tudtok élni… Gyors felépülést!
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
- IGAZI RITKASÁG: Számozott, limitált kiadású Assassin's Creed Valhalla Orlog Deluxe Edition
- Braun Series 5 EasyClean 50-W1000s nedves/száraz villanyborotva
- XL vázas, Cannondale Kineto Men pedelec e-bike 170-190 cm/140 kg-ig (beszámítás)
- Női városi bringa (Sierra City)
- Bicikli matrica szinte minden fajta biciklire! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs