Hirdetés
-
Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
ph Az új Immortalis dizájn elég jól skálázhatónak tűnik.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz evo87 #214605 üzenetére
Abszolúte nem ismerem a típust, de még a márkával sincs tapasztalatom, szóval meghagyom másnak. Asszonynak amúgy schwalbe van a trekkingen, meg a fitnessen is, utóbbin a g-one kb ugyanaz, mint a conti contact speed, amit magamnak vettem, az sem rossz, de defekttűrésben szrintem gyengébb (egyszer cseréltem neki belsőt egy üvegszilánk miatt).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz TazLeacher #214635 üzenetére
Nemigen fogunk tudni méretben segíteni, ilyenkor teljesen random, hogy milyenek a testarányok, amíg nő. Ki kell próbálni több méretet. Amúgy talán 24” (de lehet, hogy még csak egy 20-as kell). A cserélgetés nem fog menni a méretváltásnál, nézz szét a használtak között. Jó esetben előbb kinövik ezeket, minthogy leamortizálnák.
Amúgy a váltó a nehéz ügy gyerekeknél, a normális drága ezekhez, a szart meg nem egy élmény használni, és lehet kontraproduktív, hogy azért nem tanul meg normálisan váltani, mert frusztrálja, hogy nem működik megbízhatóan a rendszer.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz TazLeacher #214640 üzenetére
Nézz körül, hátha találsz agyváltóst, gyerekeknek az egyszerűbb, biztonságosabban (üzembiztosabban) használható. Én a kisebbik lányomnak találtam egy bulls 26”-os mtb-t agyváltóval, agydinamóval. Bumfordi szerkezet, semmi létjogosultsága, jobban belegondolva, ráadásul nehéz, mint a dög, de imádja, hogy mindenen átmegy. Suliba járni jó, arra, hogy tépjék, szaggassák, borogassák a tárolóban (no meg lopásgátlás is, hogy nem egy kívánatos, drága szerkezet).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
válasz andrisbandi #214830 üzenetére
“The marking was created, as the MTB tires are more voluminous and the outer diameter measures approximately 29 inches.”
A vastagabb/magasabb/ballonosabb mtb gumikkal kiadja kb a 29”-et, ezért lett ez az elnevezés. Maga a kerék (gumi nélkül) ugyanolyan átmérőjű.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz TazLeacher #214949 üzenetére
Nem. Ez egy minden elemében elavult vacak mostanra. Sry a 3x7-es váltók, 2 kilós, fölösleges telók, és 12 kilós alu vázak rajongóitól.
A gond az, hogy a dekás alapgép sem sokkal jobb ezeknél, ami már tényleg jól használható (élmény vele haladni, mászni, ereszkedni, csapatni, váltani, tekerni), az már bőven 100k fölött van. Ezt egyszerűen nem lehet megúszni, a minőséget, meg a normális, midern, mai szemmel is jól használható alkatrészeket meg kell fizetni.
Persze ha mindenképpen biciklizni akar, akkor mindegy, én is tekertem a vázas csepellel a váz alatt átbújva, és imádtam, de manapság máshol van a mérce.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz MPowerPH #214953 üzenetére
Ezen fölöslegesen húzod fel magad. Nem azért tekersz te sem, gondolom, hogy mindenkit megelőzz, hanem hogy te jobban érezd magad, meg fejlődj. Ők meg csak kirándulgattak. Nézd abból a szempontból, hogy felmehettek volna autóval is, piknikeznek egyet, aztán annyi. Ahhoz képest legalább mozogtak, meg nem pöfögték a dízelbűzt. Németeknél is ilyenkor az összes erdőszéli, meg hegy teteji patkoló fullra tele van, össze-vissza parkolnak a mezőn is, mert nehogy már 20 méterrel többet kelljen gyalogolni a természetbe. ¯\_(ツ)_/¯
Szerk.: Ja, meg az is lehet, hogy a motor 250 w-jához épp ők is hozzátettek 250-et, azért voltak olyan gyorsak.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz TazLeacher #214957 üzenetére
Ez ugyanaz, mint amik ddig néztél, csak újan. Valahol itt kezdődnek a gyerek bringák: [link] . Nem véletlen, hogy a tárcsaféket nem erőltetik, az 1x-es hajtás viszont alap. Vagy a decathlonos st900-as sorozatú rockrider: [link] . Ez még tárcsás is. Németeknél van jó világ, ezeket pikk-pakk kinövi a csemete, aztán mennek ebayre féláron. Most is tele van velük az ebay kleinanzeigen, ha rákeresel a 24 kinderfahrradra. 200-250 eur körül már nagyon szép darabokat lehet kifogni. Sajnos a logisztika más kérdés.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Kaci84 #214960 üzenetére
Az a 300 az jó lesz kezdésnek, 100, de manapság inkább 150 alatt konkrétan ipari hulladék van csak újan (nehéz, kényelmetlen, nem gurul jól, jól beállíthatatlan, csörög, zörög, elromlik, megakad, szorul, kopik, törik, csattog, kattog, mi lehet még?). A kettő között meg még sok a kompromisszum.
Merida Speedereket linkelgettek itt a napokban, az neked is elsőrangú lenne. Aszfaltra kb fölösleges a trekking, egy fitness bicajjal jobban jársz. Ha vannak földutas, vagy kavicsos szakaszaid is rendszeresen, vagy legendásan kátyús környéken laksz, az más kérdés, akkor jól jöhet egy szélesebb, komfortosabb gumi, meg egy kisebb, könnyebb teleszkóp. Előbbivel az a baj, hogy aszfalton érezhetően nehezebben halad, utóbbi meg drága, ha jó minőségű, ha meg gagyi, akkor csak fölösleges nehezék, és többet árt, mint használ.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Alu váz, karbon villa, minimum tiagra, de inkább 105 szett. Választék nincs, az is drága, azt vedd, amit találsz, és tetszik a színe. 300k alatt így sem nagyon fogod megúszni újan, használtan a fene tudja, de azokra azért figyelni kell (ilyen alkatrészárak mellett egy sor/hajtás/lánc csere egy kisebb vagyon).
Ha a koskormánytól tartasz, akkor azt a merida speedert nézd meg te is, amit lejjebb is ajánlottam (vagy bármi egyéb fitness bicajt).
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Kaci84 #214971 üzenetére
A fitness az gyakorlatilag egy egyenes kormányos országúti bicaj. Szóval sok helyen az országútik (‘versenybiciklik’) közé lesz kategorizálva. Árban ennél lejjeb nemigen érdemes menni újan, használtan egy 100-ast meg lehet talán fogni, de figyelni kell rá, hogy mi cserés rajta.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz TazLeacher #214972 üzenetére
Ez is elmegy. Ki kell fogni használtan, ezzel a felszereltséggel, és jó is vagy árban. Az vigasztaljon, hogy ha használtan veszed, 2 év múlva kb ugyanennyiért ki is tudsz szállni belőle, ha nem veri azét a gyerek.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Nem egy olcsó sport, és az utóbbi 1-2 évben csak még rosszabb lett a helyzet. Érdemes a használt gépeket is nézni, ha tudod, mit keresel, jókat ki lehet fogni, nem minden eladó követi az ártrendeket.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
válasz RexpecT #215049 üzenetére
De, ezt mondom, hogy a mezzsebbe szoktam beletűzni. Hosszabb úton még egy-két gélt, vagy cerbona szeletet, a mobilt, az irataimat egy mini tárcában, a belső, biztosított zsebbe a lakáskulcsot, egy csomag zsepit, egy maszkot, meg néha még egy banánt is. Elképesztő mennyiségű cuccot fel tud venni. Ha leszállok, vagy valahova bemegyünk, akkor még a garmint is bele szoktam csúsztatni. A nyeregtáskában fixen egy csere belső van, egy multitool, gumileszedő, meg egy-két szem gyógyszer hirtelen jövő migrénre - az sajnos mindig kell legyen nálam, mert ha nem veszem be időben, nem érek haza.
Amúgy az országútin az italtartó alatt van egy alátét, ami egyben pumpatartó (a decás, meg a lezyne pumpához is adtak ilyet), oda szoktam tenni, a fentiek a MTB/trekkingre vonatkoznak.
Így néz ki a bicaj nagyobb túrán + a megpakolt mezzseb.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Hasaggymeg #215055 üzenetére
Analgetica. Meg sok koffein (red bull).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz jano_77 #215057 üzenetére
Hervist hanyagold. Bicajt a bicajboltból. Esetleg még Decathlon.
Amúgy ez a 3x-os váltás csak nekem csípi a szemem? Tudom, hogy 20 évig mindenki elvolt vele, de annyival olcsóbb egy 3x10-es Deore, mint egy 1x11-es, hogy ennyire nyomatják? Vagy csak hegyekben áll mindenhol raktáron? Az 1x-es váltás kb a legjobb dolog ami az útobbi időben a kerékpársporttal történt. Egyedül pont az országút lehet kivétel, ott sokkal jobban tervezhető előre a váltás, nincsenek olyan hirtelen terhelésváltások, mint terepen mászásnál, ahol szerintem kínszenvedés elöl-hátul gépészkedni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz sebgutkopf #215076 üzenetére
Én is a térköves bicikliút pár centis padkájában akadtam meg, amikor a kezem törtem. Ezek a legveszélyesebbek, mert a jó felület, meg a hamis biztonságtudat nullára tudja redukálni a veszélyérzetet.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz jano_77 #215082 üzenetére
Ennyiért ezt én nem venném. De ahogy írtam, a Hervisben főleg semmit. Decathlont nem véletlenül ajánlja mindenki, tényleg jobban jársz azokkal a bicajokkal, ha belépő szint kell.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Kaci84 #215169 üzenetére
Jó leszaz az s/m, vedd nyugodtan. 1-1 centik a különbségek, ha nagyaon gáz mégis, akkor még mindig mehet hosszabb, avgy hátrahajló nyeregcső, vagy kicsit hosszabb stucni. De nem lesz rá szükség. Én is 175 centi vagyok, ez tényleg pont az s-m határa mindenhol. Őszintén szólva én szívesebben választom mindenből a kisebbet, könnyebb adaptálni, az M-et sokszor érzem nagynak, azon sokkal nehezebb javítani.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz flash- #215179 üzenetére
Azért érzed bizonytalannak, mert ritkán használod, nem szoktad meg, nincs berögződve. Nem kell ott semmit videóról tanulni, úgy fogd, hogy elérd a féket több ujjal. Érdemes síkon gyakorolni, hogy rögzüljön. Meg mert erre való, ha már kitalálták… Ezek alapján amúgy az az érzésem, hogy ellenszélben nem sűrűn mész tempót.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Ringman #215185 üzenetére
Jaja, én is mindig utólag fogom a fejem, hogy megtanulhattam volna már ezt.
Ezért is örültem, hogy az Orbea országútit páratlanul számozzák, mert az 52-ekeket kicsit azért mindig kicsinek éreztem, az 54-eseket meg kicsit nagynak, ez az 53-as meg pont jó. De viszonylag ritka az ilyesmi. Gondolom ez az s, s/m, m méretezés is így lett a meridánál, elég nagy ugrás van az s,illetve az m között a számok alapján, szóval amúgy is érthető.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Kaci84 #215244 üzenetére
Az a tourney váltó mindennek az alja. Bottal se piszkáld.
Az a nagy büdös harci helyzet, hogy olcsón jót nem fogsz kapni. Legfeljebb használtan lehet kifogni, de csodák nincsenek, többnyire ott is kiderül, hogy miért kerül kevesebbe, mint a többiek.
Páromnak tavaly ilyenkor vettünk gey fitness bicajt, Canyon RoadLite, outletes cucc, alu, karbon villa sora szett, xs méret. Tavaly outletben ezt 650 euróért meg lehetett csípni (+50 eur szállítás-csomagolás, normál ára akkor 800 eur). Nem jött be neki, összesen ha 50 km-t tekerte, mindenhova csak a hülye trekkinggel hajlandó jönni, ez egy ilyen sport, túltettem magam rajta. Nézem, idén ugyanez 900 euró a Canyonnál (kicsit más groupsettel), persze készlet alig, bizonyos méretekből semmi. Feltettem ebayre 800-ért, az első érdeklődő 3 nap múlva a kocsiból hívott, hogy már úton van, el ne adjuk. Jött, megnézte, leszámolta a pénzt, és örült neki, mert egyszerűen nincs normális bicaj a piacon. Pedig a német piac kicsit nagyobb.
Ahogy nézem az ebayt, kétféle bicaj van fent, 100-200 euróért konkrétroncsok, meg sokezer euróért komoly gépek, amire kicsi a kereslet.
Üzletek pár éve még 20-30%-os akciókat nyomattak, most akciók sehol, az alapárak meg 20-30%-ot felmentek.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Kaci84 #215256 üzenetére
Upgrade akkor érdemes csak, ha amúgy is cserés lenne. Alkatrész árak is az egekben vannak, ugyanaz igaz rá, mint a komplett bringára. Egy rendes váltó/hajtás/lánc, és kifizetted a bicaj árának felét még egyszer + munka(díj).
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz MPowerPH #215276 üzenetére
Azért ehhez kellett finomodnia a technikának. 20 éve nem hiszem, hogy ment volna egy ilyen váltó összerakása, aminek ekkora átfogása van hátul. Gagyibb vackoknál még a 3x7 sem tolerálja a keresztbe váltást.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz andrisbandi #215279 üzenetére
Persze, mert a 2-3x rendszer nem lineáris. Mármint elöl azonos lánckeréken hagyva az, de akkor meg legalább olyan finom szerkezet kell, mint az 1x rendszerhez, különben szélső fokozatok már darálnak. Egy 3x8-10 esetében komoly tapasztalat kell ahhoz, hogy tudd, mikor kell elöl is váltani, főleg terepen, mert nem egyértelmű, hogy ha hátul valamilyen irányban elfogy, akkor az elsőn váltás után melyik a hasonló áttétel. Én 2x10-en is úgy váltok kvázi lineáris terhelést megtartva, hogy ha elöl váltani kell, akkor hátul azonnal két fokozat az ellentétes irányba. De aszfalton ezt egyszerűbb kivitelezni, mint terepen. Hosszútávon amúgy szerintem országútira is jönnek az 1x rendszerek, fitnesseken már látom is őket: most néztem, az új canyon roadlite-ok már 1x-esek.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz jano_77 #215323 üzenetére
Éppen lehet, csak nagyon nem praktikus (gyorsan merül, kinyírja a direkt napfény/hideg, megázik, napsütésben/sötétben nem látszik a kijelző, ha igen, az leszívja az akkut, nagy, nehéz jól rögzíteni, és könnyen sérül, ha történik valami, stb), illetve a telefonok nagy részében konkrétan szar a gps modul ehhez.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz sebgutkopf #215334 üzenetére
Nem terepezek, csak ritkán, mutatóba, de nekem az SX is bőven megfelel, pedig használtam én országútin tourneytől ultegráig mindent, meg shimano oldalon is szinte a teljes palettát. Hétköznapi mtb-sként abszolúte nem érzem rosszabbnak, mint a 12-es Deorét.
Nekem valahol Acera/Alivionál van a határ, meg országúti oldalon Tiagra alatt, amin érzem, hogy gondok vannak a minőséggel.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
válasz Kaci84 #215490 üzenetére
Az egyik mtb, a másik országúti rendszer, teljesen másra valók. Ezzel együtt az acera/alivio nagyon belépő cucc, a 105 meg már amatőr sporthoz is jól használható felszerelés, szóval nehéz egy lapon felhozni a kettőt.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
válasz Kaci84 #215680 üzenetére
Ha telik rá, akkor a Merida/Giantből amelyik tetszik. Az mondjuk durva, hogy egy alap Shimano fék nem fért bele ennyiért. Azok a tektrok nem. tudom, milyenek. Ha kompromisszumot kell kötni az ár miatt, akkor a sorás decás. A linkelt használtakat én elengedném, hiába olcsók (nem annyival olcsóbbak, mint amennyire elavultak, gyengébbek).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz sebgutkopf #215779 üzenetére
Másfél év után árulom az xc-met. Szerencsére viszonylag olcsón vettem, most meg drágák, talán nem bukok rajta sokat. Az országúti biztosan marad, meg mellette a cross-trekking. Legfeljebb utóbbi kap a teljesen aszfaltos helyett egy minimálisan terepes (inkább graveles) gumit.
Az a gyanúm, hogy hozzám hasonlóan lesznek azért, akiknek a bicikli vagy állóképességi sporteszköz (ahol a terhelés kiszámíthatósága miatt az országúti, vagy a tt az ideális), vagy közlekedési eszköz marad (az meg ugye per definicio úton történik). Emellett szeretek kirándulni is vele, viszont egy percre meg sem fordul a fejemben, hogy letérjek az útról, meg rossz időben, sárban sem mennék ki, szóval minek cipeljem a sok telót, meg a vastag, bütykös gumikat?
Személy szerint szívesen elnézegetem ezeket a hegytetős, meg erdei képeket, amiket feltesztek, de abszolúte semmiféle ingerem nincs rá, hogy ezért én járatlan utakon, tökig sárban, vagy sziklás-köves hegyoldalakban biciklizzek.
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy két xc-nk van, a nejem Orbeája marad (méretben is okés nekem is), ha esetleg kedvem szottyan mégis valami fenti perverzióra, arra jó lesz. Ő meg amúgy sem használta ki sose, eleve borzasztó bizonytalan bármilyen kétkerekűn, szóval neki a nagyon lájtos kirándulások, meg a munkába járás marad, ezekhez meg megint a cross trekking a nyerő.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Na, ne csak a szám járjon, kijött a jó idő, meg amúgy is a jófajta magyar pollenektől tüsszögök éppen, kitoltam a Boardmant a magyar közútra. Eleve szarul ment, aztán a szél is feltámadt, délelőtt 3 kmph-s volt, mire el tudtam indulni 16-18, de széllökésekkel. Egész jól lehetett azért haladni, egy hülyével sem találkoztam egy óra alatt, igaz, én is defenzíven mentem. Amikor utolért a kamion a kanyargós faluban, kiálltam előle egy buszmegállóba, meg ilyenek. De nagyon hiányzik a téli görgőzés, igen gyenge szar vagyok.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
-
válasz MPowerPH #215915 üzenetére
Dehátezissport! Nem mindegy, hogy a 300 wattodat a 200 wattos, vagy 500 wattos motorhoz teszed hozzá?!? Ugyanúgy el lehet fáradni, meg ugyanannyit lehet vele fejlődni, csak több lesz a szint, meg a megtett táv! Különben is, mászni csak a lúzerek másznak, meg aki béna downhillezni!!!
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Steady74 #216108 üzenetére
Ehhez tedd hozzá még azt, hogy németországban jár iskolába 6 éves kora óta. Ahhoz képest mondjuk a magyar is egészen jól megy neki, de magyar helyesírása, mint olyan, sose lesz. Cserébe 3 nyelvet beszél anyanyelvi szinten, egyet úgy-ahogy (jobban, mint a magyarok nagy része az egy szem tanult idegen nyelvét), meg ha valamelyik nyelv érdekli, az ragad rá, ha belekap (ja, a japán itt is megy az anime miatt). Bele sem merek gondolni, hogy nézhet ki az agya belülről.
Magyar nyelv amúgy tele van jövevényszavakkal, gyakorlatilag más sincs benne. Amíg az értelmező szótár tele van magyarra ragozott latin, meg magyarosított hangzású német szavakkal (mint az obstruál, és társai), addig a fogalmatlan kifejezés hiánya csak a szakadék valós mélységét mutatja a valós nyelv, és a szótárt szerkesztő fogalmatlan (sic!) boomerek (sic, már megint!) között.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz nemeth989 #216203 üzenetére
A keréken a piros jel miért nem a szelepnél van?
Igazából nem is tudom, hogy ott kéne-e lennie, de ha nem, akkor ez egy ordas nagy kihagyott ziccer.A bicikli gyönyörű, amúgy. Ez, meg a Dogma a szívem csücske nekem is.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz nemeth989 #216219 üzenetére
Félig süketként sajnos megtanultam figyelni rá, hogy nem mindegy, hogy milyen a csengő. A csak magas hangon szólókat én sem hallom, vagy csak nagyon halkan, miközben a mellettem állók hülyét kapnak a hangjától. Sokszor előbb hallom a gumisurrogást, vagy a racsnit, mint a csengőt. Sajnos ez egy ilyen sport. Szóval nem mindig bunkóságból nem állnak félre, Különösen időseknél gyakori a magas frekvenciatartományok elveszítése a hallásból, ők ráadásul sokszor észre sem veszik, mert fokozatosan történik (nálam más a helyzet, én gyerekként is félig süket voltam, szóval én tudom magamról, és próbálok figyelni, de így is meg tudnak lepni néha).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Hasaggymeg #216291 üzenetére
Edge 130Plus, csak nem annyiért, amit a deca mond rá. Amazonon már egész elfogadható ára van, de volt ez már 110 eur is.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz potyi23 #216591 üzenetére
Hosszú távon majd meglátod. Ha kényelmes, használd. Kicsit nyújtózkodós lesz, átlépőmagasság ezzel a vázzal nem gáz, ülést meg lejjebb lehet engedni. Előrenyúlás lesz gond, a stucnit próbálhatod rövidíteni, meg az ülést kicsit előrrébb húzni. Egy méret difi nem a világ, bár tény, hogy nem a határon vagy a két méret között azzal a a 173 centivel. Én is kb ekkora vagyok, de inkább s, és m között szoktam tépelődni
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz MPowerPH #216649 üzenetére
Azzal a 168 centivel óvatosan, az sokszor már bőven S méret. Én sok M-es bicajt éreztem már kényelmetlenül nagynak 175 centivel is. Főleg ha bizonytalanabb a user, akkor pláne jobb a kisebb.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz balintbaba #216711 üzenetére
Az osztrákokat ne hozd ide, a világ bunkói, levezettem az elmúlt két hétben párezer km-t, annak a nagy részét a német pályán, oda-vissza hosszában az osztrákoknál, meg egyszer oda-vissza keresztben, de voltam a cseheknél, és magyarországon is, de ezek közül az osztrák autópálya a legborzalmasabb. Nem volt ez mindig ilyen, nem tudom, mi történt az utóbbi kb 5 évben, de letol, villog, leszorít, beszorít, agreszívóskodik, mutogat, és a többség gyorshajt (kivéve, amikor tudja, hogy trafi jön, olyankor nagy fék, és 10-zel a megengedett alatt megy). Elmebeteg idióták gyülekezete, komolyan. Csehek, meg a magyarok kb ugyanez, csak itt mások az elvárások. Tiszta megkönnyebbülés a sebességkorlátozás nélküli autobahn ezek után, de komolyan.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz fulton #216745 üzenetére
Szar így ez a kép kilockolt térddel, ebből kb semmi nem látszik, de ami igen, az alapján az ülés is, meg a kormány is magasan van. Kérj meg valakit, hogy úgy fényképezzen le, amikor tekersz, mert ez így nonszensz, kb állsz a biciklin.
Amúgy a betétes naci mindig jobb ötlet, mint egy széles, túlpárnázott nyereg.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz andrisbandi #216758 üzenetére
Igen, a magas kormány, egyenes hát, széles ülés az a kombináció, ami arra való, hogy vasárnaponként leugorj a sarki boltba bagettért. Rendszeres használatnál aztán jönnek a rendszeres gerincproblémák, a hátfájás, a combkidörzsölés, meg a bekékült fenék.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
válasz balintbaba #216855 üzenetére
Pedig az a leghasznosabb. Ráadásul wattot anélkül nem is igen fogsz mérni. Inkább épp a watt mérő az, amit egy jól bekalibrált szoftver pulzusból, sebességből, és pedálfordulatból elég jó közelítéssel kiszámol. Edzéshez must have. Nekem van speed, cadence, és HR szenzor is, ebből a speed az, ami kb fölösleges az én szintemen (gps elég lenne), de nem egy nagy összeg, meg elfér ott a keréken. A cadence/hr páros rengeteget hozzá tud tenni az edzéshez, ha hosszabb távon gondolkozik az ember.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz alpihun #216903 üzenetére
Csak az alap válaszok:
- Nem kell 21 sebesség, az új gépeken 11-12 sebesség a divat, az átfogás ugyanaz, ráadásul ezek a váltók jobbak. A 21-es ráadásul 3x7, ezek jellemzően a gagyi váltók MTB-n is, hátul a jobbakon legalább 8-9 fogaskerék van, amikből a szélsőket úgysem gpfogod tudni használni, szóval ott eszi a rossebb a sok sebességet. Az országútis rendszerek jellemzően 2x10-esek (vagy a jobbak hátul 11, a gyengébbek hátul 8-9 fokozatosak), de itt is jönnek be az elöl egy, hátul 11-12 fogaskerekes rendszerek, főleg gravel (terepes versenybicikli), illetve fitness (egyenes kormányos versenybicikli) vonalon.
- 26 collt felejtsd el, elavult, mai szemmel korszerűtlen már minden azokon a bringákon. Ma már minden 28-as (a 29-es MTB-k is), hosszú lenne kifejteni, de hidd el, jobbak ezek.
- Súly rengeteget számít, egy bizonyos szintig. Alap áruházi bringák 14-15 kilósak, vagy még nehezebbek, egy jó alu MTB 11-12 kilóra levihető, egy lecsupaszított trekking, vagy egy fitness bringa szintén alu vázzal is közelítheti a 10 kilót, karbon bicajokat alá is lehet vinni, de az már nagyon zsebbe nyúlós (sokezer euró).
És akkor a javaslat:
Ha jól értem, sokat mászol, de azt csak aszfalton, városban, ellenben az utak nem túl jók, és néha padkázni kell.Ehhez egy XC MTB (hátul merev váz, elöl teleszkóp), egy cross trekking (sportosabb geos, lecsupaszított trekking, elöl egy könnyű teleszkóppal), vagy egy fitness bringa (alu váz, karbon villa, olyat keress, ami fogad kicsit gravelesebb, szélesebb gumikat is) az ideális.
Az első verziót (XC MTB) én eltenném tartalékba, ez a legnehezebb, a telót meg nem használnád ki, ellenben akadályozna mászásnál, ha kilockolod, hogy ne billegjen, akkor is nehéz. A gumi ráadásul aszfalthoz sosem lesz kényelmes, igazán aszfaltos gumi MTB-re nincs.
A harmadik variáció (Fitness Bike) a leggyorsabb, legkisebb súlyú, legkönnyebben tekerhető, de ezzel azért óvatosan kell padkázni. Lehet, de ésszel, illetve a kátyúkat is jobb kerülgetni. A kulcs a szélesebb gumi, lehetőleg legalább 37-40 mm széles. Ezt viszont nem minden fitness bicaj tudja fogadni, kda kell figyelni. A másik megoldás a gravel, ha nem ódzkodsz a koskormánytól, ez gyakorlatilag könnyebb trepre szánt országúti bicaj, pont erre való, amit keresel.
A kompromisszumot a második verzió jelenti (Cross Trekking), ez egy sportos, inkább MTB-re hasonlító geometriájú, könnyített trekking, vékonyabb gumikkal, mint egy MTB, de itt biztosan beférnek a 40 mm körüliek, amikből elérhető aszfaltos változat is. A teleszkóp sok mindent kisimít, mászásnál kilockolható, és kisebb, könnyebb, mint a MTB-okon, az egész szerkezet masszívabb, de még elfogadható súlyú.
Váltásnál az 1x11 (vagy 12) rendszereket keresd, az átfogás ugyanaz, de az élet sokkal könnyebb vele, ráadásul nincs belőlük igazán szar verzió. Fitnessnél valószínűbb az országúti, 2x10 (vagy 11) rendszer, attól sem kell félni. Agyváltót ennyi mászáshoz én hanyagolnám.
Valamiért az az érzésem, hogy külföldön élsz, úgyhogy euróban az árak olyan 800 körül fognak indulni újan, és 400-500 körül használtan, de inkább 1000 euró fölötti összegre készülnék, és ott még mindig lehetnek kompromisszumok. Sajnos az utóbbi időszak nagyon felnyomta őket, és ez jobb még sokáig nem lesz…
Ps.: Halkan jegyzem meg, hogy ehhez a felhasználáshiz ideális lenne az e-trekking, de az nemigen fog megállni 2500-3000 euró alatt)…
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Csokicsibesz #216916 üzenetére
Zona2-ben is lehet szintet menni, csak sokat kell hozzá tekerni, mire eljutsz odáig.
A szint fetisizmus amúgy ugyanaz, mint a tempó fetisizmus. Gyorsan is lehet menni alacsony pulzuson, csak ahhoz is elég edzettnek kell lenni. Meg van a kettő együtt, tempó + szint, na az a király kategória a fetisizmusban.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
- BABOLAT AERO PRO TEAM 280 grammos teniszütő és labdaszedő
- Női városi bringa (Sierra City)
- DJI Mavic 3 Pro Fly More Combo (RC PRO)
- IGAZI RITKASÁG: Számozott, limitált kiadású Assassin's Creed Valhalla Orlog Deluxe Edition
- DJI AVATA Pro-View Combo (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen