- Mini-ITX
- Nyárköszöntő hardverszemle
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Milyen notebookot vegyek?
Hirdetés
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz zsocy #210262 üzenetére
Nekem akkor valami extra durván kemény seggem lehet, mert még sose okozott gondot a gyári nyereg.
Pedig van azért pár bringám, meg megyek hosszúakat is.
Pedált mindig vettem az új bringákhoz még ott a boltban, vagy előre megrendeltem neten. Igazából a használtakon is le szoktam cserélni, mert sose olyan, ami tetszene.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz MPowerPH #210280 üzenetére
Illetve a másik oldalról a vevő miért venne meg egy drága pedált, ha ő nem is olyat használ? Azért, ahogy te is írod, egy jó minőségű pedál ára már szabad szemmel látható összeg egy drága bringa esetében is.
Markolat hasonló téma, én az MTB-vel viszonylag keveset megyek, ott jó a gyári, a cross trekkinggel viszont majd megpusztuktam, hogy nem tudom úgy fogni, ahogy kényelmes, arra kellett vennem egy szarvacskás markolatot. Persze spóroltam, és valami kínai fos lett, szóval kénytelen leszek valami normális verzióban megvenni ugyanezt, mert igaz, hogy negyedannyiba került, mint egy ergon, de hozzáérni is kellemetlen. Országútin meg eleve ott a bandázs, abból a gyári mindig jó, azt akkor cseréled, ha elhasznàlódik.
Az ülés szerintem nem ilyen kritikus, egy normális gyári ülés kiszolgálja a felhasználók 90+ %-át. Akinek töri a seggét az ülés, az az estek nagy részében nem az ülés hibája, hanem az edzettség hiánya.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz TomMusic #210284 üzenetére
Én is 2 barra fújom montit (2,0”-s Race King), de egyrészt súlyban most sajnos közelebb vagyok a 80-hoz, mint a 70-hez, másrészt jobban szeretek haladni, mint terepezni, szóval a kompromisszumskálának ez a másik oldala.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz attiati #210307 üzenetére
Azt felejtsd el, minimum 2-3 cm kell (szerintem inkább több). Persze erre te ia rájönnél az első adandó alkalommal, amikor rutinból állsz meg vele, és felakasztod a koronaékszereket.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz MPowerPH #210311 üzenetére
Amire tervezed, arra szerintem így, ahogy van ok. Bár hogy gyerekülést hogy raksz rá, azt nem tudom, de biztos megoldható.
Amúgy nekem mindig fenntartásaim vannak azzal kapcsolatban, hogy veszünk valamit, aztán mindent lecserélünk rajta. Nem lenne jobb inkább rögtön venni egy tiagrás modellt? Tárcsafék meg szerintem ezen a szinten szerintem teljesen fölösleges (egy drága tárcsafék meg egyenesen túllövés egy ilyen bringán), egy jó felnifék is bőven megfogja ezekkel a virsligumikkal, kizárt, hogy a fékerő szűk keresztmetszet legyen. Nem baj persze, ha van, de nagyobb a választék, ha ez nem szempont.
Nem mellesleg felmerül a klasszikus kérdés: erre a felhasználásra miért országúti, miért nem cross trekking? Esetleg fitness?
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz MPowerPH #210316 üzenetére
Országúti, meg mtb alkatrészeket szerintem nem lesz ilyen egyszerű keverni, de nemigen értek hozzá. Amit te akarsz vele csinálni, ahhoz tök fölösleges megvenni ezt a bicajt, kb mindent ledobsz róla, csak a váz/kerék/ülés(?) marad, azért kár kiadni 140k-t.
Amúgy az irány nem rossz, valami gravelesebb, erősebb fitness lenne az ideális. Én asszonynak egy canyon roadlite-ot vettem, azon gyárilag 30-as gumi van, szerintem a 35-ös még beleférne, emellett 2x-es sora (tiagrával elsőrangú lenne). Van ennél jobb bicaj, nyilván, de ennél többet nem akartam erre költeni. Kár, hogy nem használja, mindig csak a hülye trekking. De ha egyszer azon érzi jól magát. Szóval így is lehet, hogy kidobott pénz volt. Tavasszal kap még egy esélyt, vagy a lányomat próbálom rábeszélni, hogy járjon vele, ha egyik sem használja, megy ebayre.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
válasz MPowerPH #210334 üzenetére
22kg az nem fitness. Egy fitness bike az elvileg egy egyenes kormányos országúti. Ami neked kéne, az kb egy egyenes kormányos gravel. Vagy egy könnyű cross trekking, mint amilyen a cube nature, vagy amilyen a cube cross (pro) volt, amíg létezett ez az ág. Aztán le lehet dobni róla a telót mondjuk egy karbon villáért, egy könnyű, gyors gumit rá, és máris épp csak 10 kg fölött van.
Árban meg: csodák nincsenek. Ha jó felszereltséggel akarod, akkor 1000 eur körül kezdődik bármi. Alkatrészenként összerakni meg tuti még drágább, mint egyben venni, főleg, ha találsz használtat. Értem, hogy van otthon hozzá sok minden, de azokat is egyszer már kifizetted, plusz számold bele az időt, energiát, ami elmegy, mire összerakod. Nyilván van olyan, akinek ez is kikapcsolódás, nekem ez csak fölösleges stressz, mindig csak idegeskedés, meg szopás van vele, ha valamihez hozzá kell nyúlni. Utálok szerelni, de alap dolgokat megcsinál magának az ember, mert sokat kehet vele spórolni (defekt, váltóbeállítás, kenés, pedál, kormány, vagy üléscsere, esetleg kopott sor, lánc cseréje, ilyen alap dolgok mennek). Fékhez, telóhoz, bovdenezéshez én biztosan nem nyúlnék, ahogy csapágyakhoz, hajtáshoz sem. De nyilván mind mások vagyunk.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz MPowerPH #210341 üzenetére
Építkezni belőle semmilyen bringa nem éri meg. Pont ezt mondom. Jó, nálad most pont összegyűlt egy csomó minden, de a levetett alkatrészekkel megint mi lesz? Kidobod? Eladni azt sem lehet majd, sőt, alsó kategóriás cuccokat pláne nem.
Szóval akkor már inkább tényleg várni kéne egy vázra. Kerékszett talán még gyakrabban van is akcióban.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz TomMusic #210368 üzenetére
“Mondjuk én sose villogón használom, mert vezetek is, és borzasztó zavaró/idegesítő, amikor valaki villogóra állítva használja ezeket.”
Én is rengeteget vezetek, pont ezért használok elöl-hátul villogót (pont ilyen knogom van elöl, nekem 4-6 órát elmegy villogva). Persze nem éjjel, szigorúan csak nappal. Sötétben csak hivatalosan közúti közlekedésre alkalmas plecsnivel ellátott (stvzo zertifiziert) lámpát használok. Na, az a veleizé pl nem ilyen.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz TomMusic #210378 üzenetére
Félreértesz, nappal erősebb fényre van szükség, mint éjszaka (ha csak látszani akarsz). Pont ezért használom a knogot csak nappal. Éjjel egy sigma lámpám van elöl. Hátul egy lezyne strip alertet használok, éjjel kisebb fényerőn, mint nappal (ez csaK akkor villog, ha fékezek, vagy hirtelen irányt váltok).
Németotszágban élek, itt (elvileg) büntetnek, ha nem minősített lámpát használsz, illetve üzletek is csak ilyet forgalmazhatnak. Persze interneten azért itt is lehet mindenféle vackot rendelni kínából, de hivatalos német webshopok is csak minősített lámpákat árulhatnak.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz woodworm #210387 üzenetére
Jaja, sötétben is használt bicajra én is reflektív csíkos gumit vettem. Igen durván jó dolog. Küllőprizma így egyik bicajomon sincs. Konkrétan életveszély, süvített már el mellettem menet közben lerepülő küllőprizma. Elvileg amúgy a pedálon is kötelező lenne a prizma, az is jó poén. Első-hátsó fehér-piros prizma is kötelező, bevallom, nekem az sincs fent, de az esti bicajra lehet, azt felteszem, bár a ruhámon, hátizsákon mindig van valami reflektív csík, illetve a lámpák égnek. Arra meg mindig kínosan ügyelek, hogy az MTB-vel, illetve az országútival sötétedés előtt eltűnjek a forgalomból. Ezzel együtt első-hátsó villogó (ami folyamatos világítást is tud) mindig van nálam.
Abban igaza van Ringman kollégának, hogy kevés gumin van sajnos, pedig tényleg igen jó dolog, igazán elterjedhetne.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
válasz Hasaggymeg #210486 üzenetére
Nem is az, hogy mennyire vagy erős, inkább hogy mire használod. Ha valaki nem mászik vele 5%-os emelkedőnél nagyobbat, és azt is úton (itt mindegy is, hogy földút, gravel, vagy ilyen-olyan aszfalt), és azt is csak a tekerés töredéke alatt, akkor arra bőven elég a 11-12x hátsó sor egy nagyobb tányérral is elöl, cserébe nem fogy el síkon 30 fölött sem. Azért egy ingázós bringát tipikusan nem terepen mászni használ a többség, ellenben néha nem árt, ha oda tud lépni neki.
Tényleg azon múlik, hogy mindenki nemcsak az erejének, hanem a felhasználásnak is megfelelő áttételeket találjon.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz zsocy #210634 üzenetére
Pont a direkt sales miatt keletre nem nagyon forgalmaznak. Ezzel együtt szállítanak azért Mo-ra is, ott az ár is a honlapjukon (korábban linkeltem, most nagyon korán van még, meg rohanok melóba).
bulikavagyok: Érdemes a canyon outletjét is figyelni, naponta változik a kínálat, és az mind konkrét készlet (igaz, mindig csak 1-2 darab).
Szerk.: Ja, már megvetted, akkor mindegy is. Melyik modell kett végül?
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
válasz jjeahh #210928 üzenetére
Nem mertem hazabeszélni, csak mert nekem (nejemnek) is ilyen van, de egyértelműen az Alma! Ezeknek a Rockridereknek nem tudom, milyen részeg gall team tervezi a geóját, de valahogy sose áll össze esztétikailag sem. Itt a méretben is tudok segíteni, szinte biztosan L-es kell belőle. Páromnak S-es van, ő 165 centi (reggelente, kipihenten, szebb napokon), én 175 vagyok, 81-es átlépővel, nekem az éppencsak kicsi, gyakorlatilag kicsit állítva tudnám használni, az M-est viszont a Ghostból (ami nagyon hasonló geo) kicsit nagynak érzem néha.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz flash- #210943 üzenetére
Rosszul van beállítva a görgőd.
Elvileg a “buta” görgőket is be lehet nagyjából pontosan lőni, de az igazi az “okos”.Gyorsabban menni meg azért lehet rajta, mert itt nincs szembeszél, meg forgalom, ami zavarna, illetve hiányzik még a gurulás-érzet, ezért gyakorlatilag egy pillanatra sem hagyod abba a tekerést, mert az olyan érzés, mintha megállnál. Amúgy meg beépített watt-mérője van, az meg nem hazudik.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
válasz RexpecT #210961 üzenetére
500.000 / 15 (év) / 12 (hónap) az 2778m lenne egy hónapban. Én vagyok most 3200-nál eddig az évben (azaz a hónapban), aztán alig bicajoztam még idén. Most nem találom, hol láttam az adatot, de tavalyra valami 69k m mászás rémlik egész évre. Szóval neki valóban inkább egy év alatt lesz az 500k m. De azért az elég beteg.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz 123xyz #210999 üzenetére
Jó ez a merida, igazi sportos mindenes, és felszereltségben is ez a minimum. Nem tudom, mi van a 100-ason, de én ennél lejjebb nem adnám. Azt a stucnit rá ne merd tenni egy fitnessre, pfuj. Gumi ól jó lesz a 32-es, legfeljebb kicsit puhábbra fújod. Meg talán egy 35-ös még talán belefér. Minőségre elég lesz az az elején, ha kopik, majd tudod, hogy milyenre érdemes cserélni.
Remélem, kapható is, rendeld be, aztán jó tekerést!
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
válasz MPowerPH #211068 üzenetére
Nyáron lesz jó, amikor lehet bringával melóba menni. 9 km oda, keresztül az erdőn, reggel fél négykor… Hazafelé meg szoktam egy kerülőt tenni, úgy megvan a 20-30 km, meg van venne párszáz m szint is. Csak tavaly kimaradt a nyár, mert sikerült az elején mindjárt eltörnöm a könyökem.
Télen meg mindenképpen marad a görgő, rendes edzést nem lehet ilyenkor kint csinálni, mert tönkreteszed magad.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz MPowerPH #211081 üzenetére
“Outisokat megertem, amiert nem tekernek telen. Tegnap is akkorat esett egy srac a korforgoban, hogy azt csodalom, felkelt.”
Ott a pont. Amúgy nem tudom, nektek ki az “edzés”, nekem ha nekifekszem, akkor minimum közepes intenzitásról van szó napi min 90 percben, vagy alacsonyabb intenzitáson 120-180 percben, intervallumozni meg sprinteket nyomni meg télen konkrétan őrültség. Azért ha komolyan veszed a sportolást, az bicajon minimum 12 óra hetente, sötétben, hóban, fagyban, szitáló ködben, állandóan nedves úton az nagyon pfuj. Kirándulgatni, meg néha tekerni egyet lehet, persze. Sőt, biztos van olyan is, aki a rendes edzéseket is letolja, de szerintem ez perverz dolog.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz bardi #211099 üzenetére
Lehet, persze, nincs azzal baj, de itt most kimondottan az edzés került szóba. Kirándulni, menni egyet télen, hóban nemcsak hogy lehet, de érdemes is, az is egy élmény.
Felénk az a gond, hogy a tél az kvázi esős évszakká degradálódott. Hó nincs, meg száraz hideg sem, sőt, napot sem látunk, csak állandó szürkeség, félhomály, napi csapadék, köd, szitálás, meg nulla fok körüli hőmérsékletek. Ilyen időben meg élni nincs kedvem, nemhogy tekerni. Úgyhogy marad a görgő, meg futni azért kijárok heti 2-3-4 alkalommal.
Nem tudom, ti hogy vagytok vele, én a legjobban a beöltözéseket gyűlölöm, mire az ember kitalálja, pontosan mit kell felvenni, felszerelkezik, beöltözik, felmálházza a bicajt, közben meleg van a termós cuccokban, kimész fázol, kesztyű, sál, sapka, kamásli, ha orrot kell már fújni, akkor kesztyű, sál le, közben már a nyakamba folyt a takony, utálom az egészet. Aztán akkor kisüt a nap, elmegy a nap, beérsz az árnyékba, mászásnál szarrá izzadsz, ereszkedésnél kockásra fagysz, borzalmas. Futáshoz elég alul-fölül egy aláöltöző, arra egy rövidnaci, egy vastagabb technikai felső, cipő, aztán hajrá. Minusz 1-2 fokig így kényelmesen elvagyok, de a bringáról állandóan lefagynék. Görgő meg ugye eleve laza: ventilátor be, egy betétes kisgatya kivételével mindent ledobni, aztán lehet tekerni, annyi az extra, hogy a pulzusövet még felcsattintja az ember, meg belelép a cipőbe.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Ringman #211107 üzenetére
Én is szeretem csinálni, de ha csak annyit tennék, ami jólesik, az lófütty mozgás. Sajnos akármennyire próbálok figyelni az étrendemre, nekem ha kimarad egy hét edzés, az plusz egy kiló, az elcseszett tavalyi évben a sérülésekkel küzdve 7-8 kilót szedtem fel, pedig próbáltam aktív maradni, amennyire lehetett, illetve a melóm is mászkálós. Ez nagyon egyéni, illetve anyagcsere-, meg korfüggő. Örülj neki, ha téged nem érint. Az általános állóképességről meg nem is beszélve, amiből az igazit csak rendes edzéssel lehet összeszedni. Csodák nincsenek, illetve semmit nem adnak ingyen.
Zoliwrc: Jó, én is szarul nézek most ki, voltam ennél 8 kilóval kevesebb is, és akkor sem voltam különösebben jó abban, amit csináltam, szóval nekem is ég a pofám most a karbon országútin (illetve égne, mert ki nem viszem télen). Igyekszem azért tavaszra valamennyire megalapozni a formámat, legalább annyira, hogy elkezdhessem rendesen az edzést. Novemberben kezdtem megint újra egy friss sérülés után, de nem érzem úgy, hogy bárhol is tartanék vele.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Hasaggymeg #211131 üzenetére
Amúgy ez is fura nekem, hogy felhozzátok a hőségben tekerést, nekem az érdekes módon sosem esett nehezemre, pedig volt pár alkalommal közelebb a 40-hez a hőmerő, mint a 30-hoz. Futni is kimegyek tűző napon, délben egy órácskára olyankor.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Hasaggymeg #211158 üzenetére
Mer’ azon nem vissza kell menni, hanem előre!
Amúgy nekem 8 éve nem hiányzott még sose.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
válasz 6030D #211247 üzenetére
Elmebetegek mindenhol vannak, csak nem mindegy mennyi. Mo-n én autót vezetni is utálok, annyi az agresszív paraszt, hogy az hihetetlen. Itt is akad mutatóba pár, de szerencsére alig, meg azok sem engednek meg azért maguknak olyanokat, ami Mo-n tejesen mindennapos.
Amúgy meg pont nemrég volt Győr környékén egy ugyanilyen eset, ott két halott kerékpáros volt a történet vége.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Lacerta #211265 üzenetére
Tényleg, akinek már volt mentős/rendőrös balesete, egy banális kérdés: ilyenkor a bicajjal (egyéb szanaszét szóródó cuccokkal, mint sisak, mobil, biciklis komputer, vagy akár cipő) mi van? Azt a rendőrök/mentők viszik magukkal, és később átvehető? Tényleg fogalmam sincs, hogyan van ez, de ugye nem két filléres cuccokról van szó… Persze nyilván törött karral / lábbal / bordákkal / gerinccel / fejjel, vagy kómában nyilván nem prioritás, de csak érdekelne, na.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
-
válasz XZoli #211320 üzenetére
Nekem sima 1030 van, nem a Plus. Itt meg a 130Plust ajánlottam. 1030Plus az nagyon nem belépő szint, szerintem amúgy fölösleges is. Nekem is az, csak nagyon jó akcióban volt a 1030, meg jó áron el tudtam adni az akkori Edge Explore-t. Amúgy olvastam én is, hogy 1030Plusnál vannak gondok a processzorral (?).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz MPowerPH #211314 üzenetére
“Joforman csak feher, fekete, szurke, es ezek kombinaciojat latom az uj bringakon. Pont, mint az autok...”
Nekem főleg országútis ismerőseim vannak straván, de épp a minap nézegettem, hogy mifene, most mindenki piros bicajt vesz?
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
válasz Napfénysüti #211388 üzenetére
Teljesen más világ a boa, mindenképpen olyat vegyél, ha telik rá. Nekem a Northwave nagyon bejött (van kettő, egy spd, és egy spd-sl, de mindkettő ‘outis’ cipő, karbon talp, meg minden), de ki kell fogni akciókat rá, mert alapból drága. Az spd-sl-t én bike24-ről rendeltem akcióban, úgy is valami 120 eur volt.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz parandroid #211392 üzenetére
Hm, azóta van storm2, szóval még akciósabb a sima storm, ennyiért igen jó vétel: [link] . Persze árfolyam, szállítás (áfa-különbözet?), nem biztos, hogy utána is vidám dolog, de ha amúgy is rendelnél valamit, akkor megéri…
Méretben nekem rendes utcai cipő méret, igaz, nekem mindenem 42-es (utcai cipők, bakancsok, futócipők, biciklis cipők).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz vallas #211402 üzenetére
Szerintem neked arra van szükséged, hogy amikor ilyesmi eszedbe jut, akkor felülj a bicajra, és tekerj egy-másfél órát. Közben gondolkozhatsz róla. Ha utána még mindig jó ötletnek tűnik, akkor hajrá. Van egy olyan érzésem, hogy tekeréssel kevesebb időt töltesz, mint szereléssel (vagy annak a tervezgetésével).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz vallas #211449 üzenetére
Kicsit irigyelek érte (meg a többi barkácsmestert is), én csak akkor nyúlok a szerelnivalóhoz, amikor már nagyon muszáj, akkor is csak nagyon nyűglődve.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Dark Archon #211467 üzenetére
Nekem az xc-n van 60-as, de nagyon utálom, mintha egy ideges pitbullt akarnál terelgetni, ami folyamatosan kapkodja a fejét oldalra. Igaz, azon a kormány is 720 mm-es, az sem tesz jót a dolognak. Ha nem lennék lusta, és utálnék szerelni, már rég lecseréltem volna. Első körben a stucnit biztosan, aztán meglátjuk, de szerintem a kormányból is minimum 2-2 centit vágni kéne.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz 123xyz #211549 üzenetére
Igen, sokkal jobb a 105. Kb a Tiagránál kezdődik az a szint, amit kompromisszummentesen élvezni lehet. Persze ez egyéni dolog is, nyilván van, aki erre nem érzékeny, nekem a Sora durva kicsit, egyszerűen nem működik olyan finoman (amúgy a tiagra-105 között is érzem a különbséget).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz vallas #211675 üzenetére
Egy kefe azért jól jön néha. Megszárad, párszor megpattintgatod a biciklit a kerekeken, a nagyja lepotyog, a többit meg kefével finoman leszeded. Az asszony mániája, hogy mosogatós vízzel mosni kell, nekem ilyen igényem nincs. Na jó, az olajfoltokat nem szeretem, azt le szoktam törölni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
-
-
válasz Hasaggymeg #211751 üzenetére
Jaja, full writeonly, csak a videókat promózni jár ide. Mondjuk a videói pont nem érdekelnek, akkut kétoldali jútúbundorom van, de a blogja fasza, bírom, ahogy, meg amiket ír, gondolom videón is ugyanez a stílus. És tényleg fasza helyeken teker(nek).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz vallas #211768 üzenetére
“Én méretben az ilyen 37-40 mm körüli
átmérőt* mondanám, a mostani 57 mm helyett azzal jóval haladósabb lenne...”* szélességet
Még annyi, mert értelemzavaró, hogy a 28-as, és 29-es kerekek valójában ugyanúgy 622 mm-es átmérőjűek (azaz ertro 622-esek), csak a gyártók trollkodnak ezzel.
Amúgy én maximum1-gyel értek egyet, az a hajtásrendszer aszfalton sosem lesz kényelmes (pláne nem haladós), nagyon terepes az áttételezése.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz vallas #211772 üzenetére
Lehet, persze, csak nem arra való. Ahogy a Race King is egy kimondottan fos gumi aszfalton. Meg ahogy Tiagrával is lehet terepen mászni, csak szar, vagy GP5000-rel is lehet offroad terepezni, csak haladni nem egyszerű.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen