Hirdetés
Hirdetés
-
A gépház modding sötét oldala.
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban? Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
gp Az open béta rajtjával együtt a készítők egy hosszabb gameplay videóban magyarázzák el, hogy mire számíthatunk a játéktól.
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Manitou
addikt
válasz lsebestyen #14100 üzenetére
Mennyi pénzt akarsz rászánni erre a fék fejlesztésre?
Először is tárcsafékesítéshez kellene tárcsás hátsó agy, amit ha a meglévő kerékbe akarsz befűzni, az nem olcsó, ki kell fűzni a régi agyat, valószínüleg új küllők is kellenek, mert az új agyhoz más küllő kell majd. Elég sokba kerülne és a féhatás meg annyit nem javulna, mint amit várna az ember ennyi pénz beleölése után.
Én azt mondom első körben vennék előre és háta is új fékpofákat, kérdés milyen a fékpofarögzítés a féken , pálcás vagy csavaros?Fékpofából én a Corratec -et javaslom, olcsó és nagyon jól fog.
Vagy Bikepositivenak is vannak olcsó és jó fékpofái.
Vagy Cool -Stop, Ritchey pofák, ezek mind nagyon jó fékpofák. Lehetőleg pirosat keressél, azok az átlagostól jobban fognak.Most mennem kell, majd este keresek neked olyanokat amik tapasztalatom szerint jók.
[ Szerkesztve ]
-
hoffman_
veterán
válasz lsebestyen #14100 üzenetére
Nekem a régi bicómon egy öreg Deore V-fék volt, normális pofákkal, viszont a fékkar STX volt, ami olyan öreg, hogy még nem is V-fékre volt fejlesztve, ha jól emlékszem. És még így is volt olyan jó a fék, hogy esőben, hóban, sárban megálltam vele bárhol. Akkor is voltam már olyan 70 kiló, azóta még 20 feljött, erről sajna már nincs tapasztalatom.
Erről a fékről van szó [első], [hátsó], csak sokkal régebbi évjárattal, illetve nem volt hozzá passzoló fékkarom. Árban így is egy alap tárcsa alatt jössz ki lazán.
mod:
Megelőztek Az agyak és egyéb velejárók cserélésről nem is beszélve, ahogy fentebb írták.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
lecsokolbi
aktív tag
válasz lsebestyen #14100 üzenetére
Szerintem is bőven elég, ha veszel egy normális V-féket. Ez teljesen korrekt cucc, esetleg vehetsz hozzá egy cserélhető fékbetétes fékpofát. Ezt azért ajánlom mert télre elég valami egyszerűbb nyáron meg valami puhább esetleg de ez már ízlés kérdése.
Hátsó tárcsának csak elsővel lenne értelme mint ahogy már írták, hátsónak meg ha lehetőséged is lenne max. 160 as mert fölötte úgy elcsavarná a vázat mint a pinty ha valami jobb fajtát veszel.
- Mindenki hazudik! -
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Playstation 5 Slim digital version(számlával és több mint 1,5 év garival)
- Eladó XBox Series X 1TB SSD + 2 kontroller + tartozékok + játékok + Game Pass Ultimate
- LG C3 OLED 42 col számlával és több mint 2,5 év garival
- Sony Noise Cancelling WH-1000XM5, kék
- AMD RX 6700 XT 12GB GDDR6 Reference Eladó! 92.000.-
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen