- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
Hirdetés
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
Aktív témák
-
(Kolombusz)
veterán
A márkáját meg nem mondom neked, de nekünk van néhány és nem szedte le a fényezést, pedig jópárszor használtuk. Még az amúgy igen könnyen karcolódó, matt fényezésű Mali vázamat se karcolta meg. Stabilan megtartja a bringát, nem lötyög.
A Thule-nél nézz szét, ők csinálnak nagyon minőségi tetőcsomagtartókat és egyéb szállitóeszközöket.
[Szerkesztve] -
gery03
senior tag
Én ilyet használok: [link]
Nem sokszor volt még bevetésen, de eddig jól végezte a dolgát. A festéket nem szedte le, bár matt a festés a vázon, szóval nem tudom, hogy fényes festékkel mit kezd.
A stabilitásról nem nagyon kell semmit sem szólni. Szerintem ezek a gyári cuccok mind stabilan tartják a kerót. Ennél meg sem moccan az tuti. Az elsőkerék tud jobbra-balra fordulni egy picit, mivel az nem annyira fix, de az a max 4cm belefér szerintem. Biztonság kedvéért a váznál megszoktam mozgatni a kerót, az egész autó borulgat vele.. -
rii
nagyúr
reméllem lesz még ... vagy ha nem is .. akkor hoznak neked ... a tagok ott őültek (: vigyázni velük ... (: beszónak' midnené' .. nem komolyan venni (:
engem állandóan osztanak meg szivatnak ... (: de nem is mennék más bótba'
(( az az igazság, hogy egy éve megvan a saőpek, de 3x, ha volt rajtam. Szóval nemtom hogy szellőzik :-/ ))
(( amíg beérek munkahelyre, az eddig 4 perc volt, (meg naponta elmentem még 1-1,5 órára tekerni) szóval arra a 4 percre nem vettem fel a sisakot ... de most már minmum 10-15-20 perces tekeréseim lesznek, míg beérek .... szóval most már hordani kell O.o ... margithíd nem életbiztosítás a kocsik közt. ))piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Ariadne
őstag
Nekem ilyenem van Zöld Pontból [link], csak full szürke, állat jól szellőzik és könnyű, nagyon szeretem. Ja, és szép is, főleg hátulról, olyan ''tüskés''. Viszont kicsit drágább, 14 vagy 16 volt...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
TexT-BoY
addikt
igen, van már egy prelude a ''családban'' és klubbtagok lettünk, ez pedig egy másik klubbtag igencsak fullos masinája. Nem szeretné ha az elmult 5évben rááldozott idő és pénz kárbaveszne ezért csak hondásnak és föként preludosnek adja el, én meg mind2be beleférek. Hasonlot még papiron sem láttam, a létező összes extrát belevette a srác ebayrol bontókbol meg innen onnan, létezik digitális!!! klima is de 120e Ft többlet költség és azért az már sok. Majd dobok arrol is egy fényképet...
ma biciklizem egy laza 40percet, de hazajöttem mert kajás voltam és a konyhakést sikeresen elejtettem bele a lábujjamba, felül be alul ki természetesen. szoval többet nem tekertem ma, este meg randim van, oda még elkéne sántitani.HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
TexT-BoY
addikt
Kialakult egy hálozat alkatrész utánpotlásra, szoval annyira nem kell készülni sőt. Gyári ferodo fékbeetét, vágott brembo tárcsával, nissin féknyerggel mind a 4db összesen 130.000Ft volt most.
[Szerkesztve]HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
nagyúr
Plusz egy 10-es, meg egy kicsi. 18.4 kg. Ellenben 200/190mm-t moccan, ebben a kategóriában meg ugye elég jó súly, mert egy Demo8 + Marzo 888 kombó DH motyókkal simán felülről viszi a 20-at.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Köszönöm! Hátfájás nincs, a teljes értékű nyeregvázcső és a 420-as nyeregcső miatt optimális tekerési pozíció alakítható ki. Mászásra a viszonylag lapos, 66 fokos fejcső szög miatt nem igazán alkalmas. Ez persze csak a durvább emelkedőkön jön elő, mivel ott már simán elemeli az orrát a geo miatt. Eredetileg 1.5-ös Totem ment volna bele, de nem tetszett a mozgása. Így némileg kompromisszumos a DH40, de mondanom se kell, hogy lefelé egy álom.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Ariadne
őstag
Csaj vagyok, és szerintem nem csajos. Tudok több fiúnemű emberkéről szintén fehér bringával, sőt asszem pont ilyennel is, továbbá ismerek egy "elvetemült" pink Specis srácot is. Szóval szerintem ne aggódj. Bár az enyém is fehér véletlenül, csak piros krikszkrakszok vannak rajta.... De sosem akartam csajos színűt.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
becuszabi
aktív tag
Gondolom a hátsó támvilláról van szó (általában ott szokott futni a hátsó váltó bowdenezése). Szép, nagy ívben kell kanyarítani a házat és akkor nem törik meg. Lehet kapni olyan bowdenház kupakot is, ami kb 1,5 cm hosszan tartja a házat, így az olyan helyen kezd el hajolni, ami már kevésbé feszül.
A teló szétszedését szerintem bízd a szervízre ha nem vagy gyakorlott benne (vésővel, kalapáccsal is megoldható, de nem lesz szép az eredmény ). Ha nem mozogja ki az utat (és nincs semmi durva baja, ill. a kenése is rendben), akkor valószínűleg kemény rugó van benne. Cserélni kell, hogy többet moccanjon.
Dirtyz: húúúú...nagyon szép ez a bicó így...mondjuk nekem egyébként is tetszik a Kona "klasszikus" vázfelépítése...a visszafogott kék-polír fényezés meg na
"Aki szívből él, az élből szív"
-
becuszabi
aktív tag
Nekem is vagy ilyen félszerzet (spd + hagyományos). Mindkettő tökéletesen használható a megfelelő cipővel, de természetesen az öszvér megoldásnak vannak hátulütői:
- féloldalas, így nem biztos, hogy egyből sikerül belépni a pedálba az spd-s cipővel, le kell pillantani, fél fordulat a pedálon és akkor katt (ez zavarhatja azt aki hozzászokott a teljesen "automatikus" rögzítéshez)
- ha a stopli erőssen süllyesztett és az spd-s oldalon is kiemelkedik a keret, akkor nehezebb belépni/kioldani, mert a cipő talpa a belépésnél a kereten felfekszik, kioldásnál meg akadozik (én ezt a problémát nagyon elegánsan egy reszelővel oldottam meg )
- spd-s cipővel a keretes oldalon is lehet taposni, csak itt meg akkor van probléma, ha a stopli nem eléggé süllyesztett, vagy nem elég magas a keret, mert ilyenkor az felfekszik a tengely házára. Így egyrészt nem elég biztos a tartás másrészt jól le is gyalulod a burkolatot (a stoplinak semmi baja nem lesz).
- hagyományos cipővel a keretes részen tökéletesen használható (spd-s oldalon viszont nyomni fogja a talpad közepét)Szóval mindkettőre jó, de egyikre sem tökéletes, viszont ha gyakran használod másra is a bringát (pl. melóba is azzal mész, aztán utána, vagy hétvégén nyomás a szabadba), akkor érdemes egy ilyet beszerezni.
Lehet kapni ilyen műanyagból készült vackokat is, amit be lehet az spd pedálba pattintani és akkor egy kvázi platform pedált kapsz, de ez szerintem nagyon gagyi megoldás, ill. nem is tartja normálisan a cipőt.Vannak persze még azok a megoldások is, amikor a kétoldalas spd pedált körbeveszi egy keret: PD-M647, de erről nincs tapasztalatom (de amúgy nekem kevésbé szimpatikus...főleg a súlya miatt)
[ Szerkesztve ]
"Aki szívből él, az élből szív"
-
becuszabi
aktív tag
Mindkettő normál menetes (tehát óramutató járásával ellentétesen kell kifelé csavarni).
Ami miatt gond lehet, hogy rendszerint valamilyen menetrögzítő anyaggal együtt tekerték be és elég macera így kiszedni.
WD-40-nel való befújás szokott neki segíteni.
Ha nagy a gáz, szerintem meg lehetne próbálni, hogy a féktüskét (csak azt!!!) melegíted öngyújtóval, így kellően felmelegítve, a ragasztó talán meglágyul egy kicsit...de ez utóbbi csak tipp, kizárólag saját felelősségre[ Szerkesztve ]
"Aki szívből él, az élből szív"
-
becuszabi
aktív tag
Amikor én próbálkoztam, ugyanígy jártam: egyik azonnal megindult, másik meg nem, de a WD-40 végül segített annyira, hogy engedjen egy kicsit. Aztán finoman adagolva a dolgot (fél fordulat kifelé, negyed vissza) szépen sikerült kitekerni.
(A menetek aljában meg valami fehér műanyagszerű akármi volt, innen gondolom, hogy menetrögzítőt használtak)[ Szerkesztve ]
"Aki szívből él, az élből szív"
-
tr00p3r
őstag
Szia,
Én a városba a Conti Double Fighter II-est használom 1.9-es méretben. Terepre meg a Conti Speed King 2.1-et vagy van még egy Schwalbe Fat Albert-em 2.3-as méretben. A maratonokra a SK 2.1-et viszem majd vagy beszerzek majd még Schwalbe Smart Sam-et vagy Racing Ralph-ot.
-
Pinya007
tag
Én tavaszra Schwalbe Smart Sam-et fogok venni, ennek is kis gördlüési ellenállást írnak, emellett terepen is megállja a helyét.
[ Szerkesztve ]
Olyan nincs, hogy valamilyen témában ne lenne PH topic! :)
-
Ariadne
őstag
Legszimpebb árú szerintem a Smoke és a Dart, elég régi tervezésű jószágok, nem a legkönnyebbek, viszont jól bírják a gyűrődést.
Nálam a cross bringán Schwalbi Land Cruiserek vannak, tökéletesek, de montin is dicsérte más is, ideális mindenes. A montin meg Speci Resolution van, pár hete ámultam csak, hogy mindenki csúszkált a jeges, havas úton, én meg nem, pedig nem vagyok ügyes. Szóval bejött, de aszfalton rövid távon is keserves persze, igazi terepjáró.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
becuszabi
aktív tag
A féktüske helyére való bigyóra gondoltál? Én oda valami gyógyszeres kupak tetejét, vagy egy műanyag csavart fogok behajtani. Kétlem, hogy ilyen kis vackokat lehet kapni (mint áru). Max nagy forgalmazóknál, vagy szervizekben, ahol az ezzel kapott vázakról esetleg megmarad.
"Aki szívből él, az élből szív"
-
nagyúr
Nem is arról van szó, hogy nem illik, hanem arról, hogy meglehetősen furcsa szögben fog állni a szarv, mivel a kormány végei hátra- és felfelé állnak, egymással tompa szöget bezárva, ezért a szarvak kifelé fognak állni a bringa síkjából. Arról nem is beszélve, hogy rém hülyén néz ki.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
-
nagyúr
Elöl a legkisebb tányérra, hátul a legkisebb fogaskerékre tedd a láncot, majd akkorára hagyd a láncot, hogy a hátsó váltót minimálisan, néhány fokban megfeszítse, és ne lógjon.
Tehát ne így nézzen ki:
Hanem így:
Azt is csinálhatod, hogy elöl-hátul a legnagyobb tányérra és fogaskerékre teszed a láncot, a váltó kihagyásával, és ehhez adsz 2 komplett szemet az alábbi képek szerint:
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Aktív témák
- iPhone topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- Óra topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- DIGI Mobil
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...