- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Aktív témák
-
raczger
őstag
válasz tr00p3r #10938 üzenetére
Nem nagyon hasonlítható össze a tárcsafék és a v-fék. Az xt tárcsákról eddig csak jót hallottam, ugyhogy rossz nem lehet, a tárcsafékeknek pedig az előnyeit gondolom ismered, és a 3 hátrányát (nem bírja a zsírt, olajat, és drágább mint a v-fék). Előny pedig, hogy minden időben ugyan olyan jól fog, nagyobb fékhatás, kevésbé kopnak a fékpofák, nem koptatja a felnit, sárban nem szívsz vele, mint a v-fékkel (ahogy én szívtam pár éve dunán, az agyagos sárban). A kérdés, hogy csak maga a féktest ennyi, vagy van hozzá fékcső+fékkar/fékváltókar?
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4