Hirdetés
Hirdetés
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
Tinkertown - Jövő hónapban jön az Xbox kiadás
gp Az év végén valamikor Nintendo Switch-re is befut a végső változat, de utóbbihoz dátumot nem kaptunk még.
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
Aktív témák
-
Ariadne
őstag
válasz norbee2244 #12030 üzenetére
Van, szokott lenni legalábbis, de nem tudom, milyen. Megnézni azért érdemes szerintem.
Hú, akkor neked egy extra talpbetét mindenképp elkelne...
mod: Most mondja párom, hogy neki van Decathlonos kamáslija is, valami 1.0 a neve, de az sokkal vékonyabb, mint a Heavy Duty.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz norbee2244 #12035 üzenetére
Igen, de semmi gond, ezen a fórumon azért kevesen vagyunk lányok, és az avataromon sem látszik.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Monya78 #12066 üzenetére
Gratula! Egészséggel használd!
Most látom, hogy szinte földim vagy, én Békéscsabáról eredek. Azt mondják, van egy cross country pálya Póstelek felé valahol az erdőben, ha megyek haza, tavasszal megkeresem.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
-
Ariadne
őstag
Ööö, nekem a jobb lábbal kilép - balra dől verzió működött.
Ja és mivel minimum rugóállásnál is paráztam, ezért a normál helyett vettem egy multi-release stoplit asszem ilyen SH55-öset, ami elvileg megfelelő erőnél felfelé és bármelyik oldalra is old. A gyakorlatban nem könnyebben vagy másképp, hanem egyszerűen valahogy kellemesebben old, közben ugyanúgy tart, így most már nem parázok.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Á, tényleg.
Apropó, még mindig van egy eladó Toxic vázunk, itt hever bubifóliában az ágy alatt, megint fel kellene rakni a hirdetni. Tényleg, valaki meg tudná tippelni, mennyi reális érte? Olyan 100 körülre gondoltam, de lehet már annyi se. Új, elvileg ez már hibátlan széria, garanciával, Manitou Radium R taggal...mod: Ja, azért párom Specije sem problémamentes (Stumpi FSR, mint Tiggeré). Most jön bele a harmadik brain, ha jól számolom. A legutóbbi egy túráig bírta, ezúttal olajömléses betegsége lett, hogy ne mindig ugyanaz legyen. Szegény párom nem valami szerencsés, pedig tényleg nem egy brutális bringahasználó...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz raczger #12166 üzenetére
Megnéztük. Kirrály volt. Szeritem mi voltunk a legöregebbek a környéken.
Csak az a béna magyar videó ne lett volna előtte... Tizenévesen egy ideig poén lehet, ha hülyére issza magát egy csapat srác, meg ricsajozással bosszantják a szomszédokat, de a mercis utazással együtt ez így tálalva nekem kicsit ellenszenves volt. Túl sok volt benne a menő csávós/gyerekes fitogtatás, és kevés a valódi, jó videó arról, mit is tudnak, ha bringán ülnek... Nagyon nem tetszett.
Viszont ennek örömére megint belenéztem a kedvenc bringás videóimba, és örömmel fedeztem fel, hogy megint készült egy új filmje, ezúttal versenybeszámolója a francia srácnak, akinek követem a "munkásságát", íme (youtube-on lele38 nevet beírva kiadja a videóit). Ja, és a versenyt megnyerő Rémy Absalon neve nem véletlenül ismerős, az ő Julien öccse nyerte meg az olimpiát, aki szintén szokott indulni lejtősebb versenyeken is. Ezek szerint nem csak Athertonék terheltek családilag...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Ariadne #12178 üzenetére
Uhh, és ezt most találtam még, 20 perces sisakkamerás videó - melóhelyi kávészünet helyett is jó, vérnyomásnövelőnek... Hát mit mondjak, néhány kanyarnál kapaszkodtam az asztal szélébe...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz raczger #12180 üzenetére
Igen, láttam ezt a videót, tetszett. Látszik, mire is kell az a hatalmas rugóút elöl-hátul. Mozivásznon viszont még jobb volt nagyban látni mindent.
Azt tudtam, hogy az Athertonok lánytesója is DH-s, nekem inkább az volt meglepő, milyen fiatal."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz raczger #12183 üzenetére
De ha egyszer leírják neked többször is, akkor igazán egyszerűen meg lehetne tanulni, nem? Nekem is nagyon bántja a szemem, csak a korábbi hasonló kirohanásaid miatt nem írtam le, amit bmx powa igen... A helyesírásnak kötelező szabályai vannak, ha jártál általánosba, meg kellett tanulnod, ez nem választás vagy tetszés kérdése.
mod: No offense egyébként. Most lehet, hogy még úgy gondolod, írhatod úgy, ahogy akarod, de később egy munkahelyen már nem biztos, hogy tolerálják a dolgot, onnantól meg keserves lesz...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Magánterület ugyan a parkoló, de mivel nem vállalta, hogy őrzi is a bringákat, sajnos nem nagyon lehet alapja annak, hogy bepereld őket. Maga az áruház ugyanis semmi olyat nem tett/mulasztott, ami közrejátszhatott abban, hogy ellopták a bringát.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Ha nem köteles bringatárolót létesíteni (ezt az önkormányzat határozza meg, ha jól tudom), akkor nem mulasztott azzal, hogy nem épített. De ha esetleg éppen köteles lenne is, és nem épített tárolót, akkor is neked kellene bebizonyítani, hogy ok-okozati összefüggés áll fenn a bringa ellopása és az áruház mulasztása között, ez pedig nem nagyon fog menni.
Jé, most látom, van fejcsóválva mosolygó smiley is. Fura..."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Nincs mit.
Az ilyen nagyáruházak sajnos veszélyesek nagyon lopás szempontjából, mert sok a csellengő dologtalan ember a környéken, a többiek viszont sietnek és nem figyelnek..."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Az áruháznak semmi köze ahhoz, hogy te hogy érkezel vásárolni, bicajjal, autóval, lovon, esetleg repülőgépen. Ettől teljesen független az, hogy te bent éppen vásárolsz. A bicaj a sajátod, neked kell vigyáznod rá, ezt a felelősséget nem terhelheted át az üzletre. Ennyi erővel bárki mehetne félmillás DH géppel tecsóba, lekötné egy cérnaszállal, aztán követelné az árát - ugye hogy abszurd?
Kizártnak tartom, hogy erre biztosítást kötne az áruház, hiszen mondom, nem kötelessége vigyázni a bringádra.
mod: Egyébként nem folytatólagosan kötöd, egyszeri adásvételi szerződésnek számít egy nagybevásárlás. De ez részletkérdés.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz ngabor2 #12203 üzenetére
Rogelliéknek van, futónaci néven, de ez csak annyit jelent, hogy nincs benne betét. Nekem van ilyen márkájú nacim, pont térd alattig érő, és nagyon kényelmes.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz vedelem #12206 üzenetére
Fékbetétet természetesen lehet kapni külön is, beállítás gyakorisága és az, hogy mennyit bír, használattól és a típustól is függ. Gyanítom ha újonnan vetted, akkor bovdenes és BB5 lehet. Esőben-hóban jól jöhet V-fék helyett, mert akkor is fog, amikor a V-fék már nem. Konkrétan erről a típusról meg majd mondanak többet azok, akiknek pont ilyennel van tapasztalatuk.
Én csak a belépő szintű hidrósukat ismerem, a Juicy 3-at, az meglepően erős fék, nagyobb súlyú bringásként is megfog lefelé akárhol, és viszonylag ritkán kell állítani, szeretem...[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz ngabor2 #12217 üzenetére
az mondjuk érdekes, hogy női változatban viszonylag sok 3/4-es nadrág van (betétes és betét nélküli is), viszont férfi változatban ritka, int a fehér zorro...
Erre lányként csak azt tudom mondani, hogy bármilyen hosszúságú lány kantáros naci is legalább olyan ritka, mint a térd alá érő fiúknak. Meg úgy egyáltalán minden ruházati dolgot, kisméretű cipőt, kesztyűt, normális betétes meg kantáros nacit is külön extra utánajárással lehet venni, választék gyakorlatilag nincs. Pláne az én (sajnos) nagydarab méretemben...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Bikeman #12249 üzenetére
A Dual Control fékváltókarhoz muszáj fordított húzású hátsó váltót tenni, legalábbis én így tudom és így is használom. Én nagyon szeretem, de hátránya, hogy csak Shimano fékekkel működik.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz rootkiller #12253 üzenetére
Egyelőre V-fékes szintén Deore-t használok a cross bicón, és az bírja, de hát ugye egy cross nem kap annyi gyűrődést, mint egy monti. A montit viszont teljesen át kellene építeni a shimanóról átálláshoz, egy vagyon lenne, szóval kettős életet élek. Meg a Juicy 3-mat nem adnám semmiért, annyira jó. Na esetleg egy ötösért, ahol állítható a fékkar távolsága.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Jancsi #12261 üzenetére
Plusz egy szavazat a Juicyra, nem kevés kilómat eddig még mindig megállította hármas változat (185/160), állítani ritkán kell, hangja nincs. És aki eddig próbálta a bicómat, mindenkinek az volt az első reakciója, hogy hű de harap ez a fék. Egyetlen hátrány, hogy a fékkar markolattól való távolságának állítása hármasnál a még nincs, pedig az azért nem árt.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz raczger #12264 üzenetére
Nekem is. Mondjuk vérmérséklet kérdése is, ki hogyan szereti, nekem az jön be, ha húzásnál először adagolni tudom kicsit, de ha jobban meghúzom, nyikk nélkül azonnal blokkolva megáll, ez mentett már meg autótól.
Bár v-fék után először olyan érzés, hogy a tárcsát nem is lehet adagolni, annyira erős, de idővel ahogy bekopott/megszoktam, már éreztem, hogy nem csak a KTT tagjaként lehet megállni. Eddigi egyetlen igazi fejreállásomat is annak köszönhetem, hogy túlságosan fékeztem egy lejtőn..."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz knifemaster #12268 üzenetére
Sajnos a kilences számmal kezdődő kilókkal kapcsolatban nyilatkoztam a Juicy 3-ról... Amiről tudom, hogy még nagyobb fékerőt ad, az a párom Hayes Striker Carbon-ja, na az már kifejezetten durva erejű kategória, bár XC-re használja. Jorus linkelt egyszer régen táblázatot, ami szerint igen erős, és hát bizony. Elöl 160-as tárcsa vadabb lejtőkön néha kevés volt (felmelegedett és megszűnt a fékhatás...), de 180-assal már jó, tehát tapasztalat, hogy biztosan megállít egy százkilós embert is.
Bici: Azért nem lehet, hogy nem a fékektől, hanem a kátránytól kellene félned inkább?
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Bikeman #12273 üzenetére
Testbike infóira ne adj, kissrácok mindenféle beírása, nem mérvadó...
A Juicy 3-hoz képest az 5-nél úgy tudom, már állítható a fékkar távolsága a kormánytól. Kis/nagy kéznél számít. Ez biztosan különbség, de lehet van még más is.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Honda Power #12314 üzenetére
Amivel lehet kicsiket jumpolni is, de inkább túrázgatni, délután lemenni, friss levegőt szívni...
Ez azért nem ilyen egyszerű. Más gép való jumpolásra, más túrázgatásra, és megint más friss levegőt szívós krúzolásra... Szóval melyikre kell leginkább?
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Honda Power #12317 üzenetére
Ez egy normál monti, XC-re. Friss levegő szívásra és túrázásra is alkalmas.
De 50k környéke az a legesleg belépőbb szint, teljes bicóra mármint. A linkelt képen is csak a váz ára az, ami ott van. Ha tartósan használhatót szeretnél, érdemes gyűjteni legalább 80-100k-ig.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Honda Power #12319 üzenetére
Passz, nem tudom, csak XC meg cross bicókat ismerek igazán. A többiek közül viszont valaki hátha...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Az eddigi legballonosabb XC külső, amivel találkoztam, az a Specialized Resolution. Sima 2.1-esem van, és eddig mindenkiénél ballonosabb volt a környéken, iszonyú vastag. Állatmód tapad, viszont emiatt aszfalton (még simább erdei úton is )szinte dübörögnek a bütykei, és sárférőhely elég kevés marad, legalábbis az én vázamban. Nehezebb felfeléknél meg lefeléknél viszont bőven behozza ezt a hátrányt, nem hajlamos megcsúszni.
Ellenpontként Maxxis Crossmarkot használok még, ha tudom, hogy lesz aszfalt is meg terep is, de azért ez is inkább terepkülső.
Páromnak a WTB Velociraptor jött be, szereti, hogy más mintájú az első és a hátsó, teljesen bevált neki.
Ezek mind a kvázi olcsóbb kategória, szóval 7000-8000 alatt/db.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Jancsi #12349 üzenetére
Nem emlékszem a pontos árakra, azért írtam a nagyon maxot, meg tavalyi szerzemények. Az volt a lényeg, hogy 10.000-ben benne legyen a kettő. A Specinek talán 5000 körül van darabja, de az gyárilag járt a bicómhoz, a Maxxis 4000-4200 volt/db, a WTB meg nemtom, 4-5000. Mondjuk párom a darabonként több mint fél kilós Pana Smoke és Dart párossal is boldog volt, amiből 2000 körül van egy darab, és én is használom még (elégedetten) a 2500/db Land Cruisereket a cross bicón.
Ezeknél, amiket írtam, csak annyi volt a szempont, hogy fél kiló alatt legyenek, mert elvileg külsőnél sokat számít a súly. Legalábbis ezzel áltattak eddig...Bici: Nálam műxik...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Ezek a hátul felálló változatok szerintem nagyon rondák, az Exquisite-nek ilyen hagyományosa van. Most polcon, mert elöl valamiért nehézkes volt felszerelni, aztán hagytam is. De jó rá, és egész elfogadhatóan néz ki - épp most gondolkodtam, hogy az időnkénti latyakra tekintettel felteszem megint. Majd utánakérdezek, mi miatt volt nehéz felszerelni elöl, most hirtelen nem ugrik be.
mod: De a nagy városi közlekedőknek biztos van jobb tippje is.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz szatocs #12386 üzenetére
Van tapasztalatom gyári Kelly's külsővel, és nem túl jó. Nem emlékszem pontosan, melyik fajta volt a bicón, de tényleg csak szárazon volt jó, és egyáltalán nem voltam elragadtatva tőle. Emlékeim szerint a Kelly's Klubos többi márkatárs sem... De persze attól még száraz időben biztos el lehet menni vele, amíg el nem kopik. De ahogy feljebb is ecseteltük, vannak 2000-2500/db-ért teljesen jó külsők, nem feltétlenül csak hajtogatós Nobby Nic-kel lehet menni.
dunc: Csapvíz, de csak módjával.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Ha már témánál vagyunk, legalább egy hátránya is van a fullynak - szerintem elkényelmesít. Amíg nem volt montim, a cross bicómmal jártam a montis utakat, túrákat, és hát persze így utólag nézve ez nehezített a helyzetemen (nagyobb áttételek, keskeny külső, kevesebb bütyökkel), de semmi bajom nem volt vele. Most meg, mióta hozzászokott a hátsóm a jó kis rugózáshoz, már baromi kényelmetlen a cross bicóval lemenni az aszfaltról, de még az aszfalton is érzek minden padkát meg kátyút. Puhány lettem...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
-
Ariadne
őstag
válasz Manitou #12451 üzenetére
Igen, ilyen, csak ez 2007 előtti lehet, más betűkkel van rajta a felirat. Meg az enyém fehér alapon piros betűs.
Jó bringa, nekem alapfelszereltséggel, ami nem nagy szám, ehhez hasonló (Deore szintű cuccok, pár fontosabb dolog felette) és egy kőnehéz rugós Reconnal emlékeim szerint 14 kiló körül van, szóval simán lehet 13 alattit csinálni belőle, ha a vázon múlik.
XC-maraton bicó valóban, egy egész kicsit az AM felé hajló geóval, egyenes kormánnyal használom. Felfele is jó, de talán lefelé inkább elemében van.
Az X-Fusion tag egész jó, propredalja persze nincs, de megvagyok vele, amíg egyszer lesz zsé egy foximaxira. Ezen a bicón a Sole fékek azért elég gyengék, és a képen úgy látszik, Mavic 117-es felnije van, ami nekem is, és ami igen nyolcasosodik, pedig nem is durvulok. Röviden ennyi.
mod: Ami viszont kényelmetlen rajta, az a hülye csőhajlítás, ami miatt az első váltót állat nehéz beállítani (már ott tartunk, hogy szervizbe kell vinnem...), mert nem lehet hozzáférni a csavarhoz... Viszont szép.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz TexT-BoY #12461 üzenetére
Nem tudom, mikori és ezzel összefüggésben mennyit használták, és hogy, az sem mindegy. Újonnan 300-350.000 az ára egy ilyennek így gyári felszereltséggel, ezért ez nekem legalábbis igen alacsonynak tűnik, már-már gyanúsan... Az ársaccoláshoz nem értek, mióta megvan a kicsike, nem néztem egyáltalán új bringák árait, használtat pláne nem. Mert szeretem őt... De azt megerősíthetem, hogy ha nincs kamu a dologban, ennyit mindenképp megér, emlékeim szerint a váz magában is jóval többe kerül ennél újonnan, de talán használtan is. De mondom, árakhoz a többiek szólnak majd, ők értenek hozzá.
Örülnék, ha márka, sőt fajtárs lennél. Egy szintén tavalyi szintén piros FSR XC tulajt ismerek, lassan csak felbukkan a többi tulaj is.
mod2: Nézem, hogy A1 anyagú váz? Ez más anyag, a tavalyi meg idei FSR XC-k M4-es anyagúak, nem tudom, ennek mennyi a jelentősége ár szempontjából.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #12479 üzenetére
Egy kerékpárboltos ismerős szerint a lehető legrosszabb a garanciális ügyintézése ennek a márkának, ő sosem szokta ajánlani. Egy váznál persze ez kevésbé gond, mint teljes bringánál, de azért számolni kell vele, hogy ha bármi gond van, gyakorlatilag kuka a váz.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Manitou #12481 üzenetére
Én is pont így vagyok vele. A Magellan azért mégiscsak jobbnak tűnik, nem utolsó sorban ezrek szaladgálnak ezeréves Magellanokkal is az utcán, ami azért pozitív jelzés, Malival azért messze nem annyian.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Párom a régi Csepeljére hegesztetett pár éve V fék tüskéket, hátha az jobban fog. A festéket le kellett szedni ott ugye, és végül némi használat után mégiscsak maradt az eredeti féknél, mert egyszerűen félő, hogy nagyon meggyengítette az anyagot a hegesztés. Ha jól emlékszem, nem is akármilyen, hanem valami spec hegesztés kellett, Szegeden legalábbis nem volt egyszerű embert találni rá. Szóval nem tudom, megéri-e, talán inkább nem...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Jancsi #12564 üzenetére
Na veled asszem tudnék bizniszelni. Bármit megfőzök, amihez nem nekem kell megölni az alanyt, viszont már a váltóállítástól is frászt kapok...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Jancsi #12570 üzenetére
Ha már bovdenvezetés, az lehetséges, hogy a "beállíthatatlan" első váltó oka az legyen, hogy elkoszolódott, elhasználódott (?) a bovdenezés, és újra kelljen fűzni? Egy éve jár koszban-sárban-porban terepen, és 24h óta nem akar jól működni. Én ugye spec váltóállításban igen kezdő vagyok, de párom meg egy másik srác is próbálta beállítani, és nem ment, most pl. nem vált le elöl kistányérra.
Hú lehet lefényképezem majd, de ráadásul irtó bénán jön ki az átdobó csavarja az íves alsócső miatt, így nagyon nehéz húzni a bovdenen, mert nem fér oda egy normál imbusz a csavarhoz. Azér' szép ami szép, de ezzel a fene dizájnnal csak a baj van... Viszont szép.
mod: Felsőhúzású sima Deore az áldozat, ezt kifelejtettem. És a gyári honlap szerint "dual pull", akkor már megkérdezem egyúttal, ti biztosan tudjátok, hogy ez mit is takar.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Aktív témák
Hirdetés
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Revolut
- Milyen SSD-t vegyek?
- Portfolio Performance - befektetések nyomonkövetése
- Milyen hangkártyát vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Synology NAS
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- iPhone topik
- További aktív témák...
- HardwareLabs Black Ice GT Stealth 280
- Logitech ASTRO A50 Wireless + Base Station
- Corsair DDR5 32GB KIT 6000MHz CL36 Dominator Platinum RGB (7 év alza gari)
- IPHONE, SAMSUNG, HUAWEI, XIAOMI SZERVIZ A LEGJOBB ÁRON!
- GAMER PC: RYZEN 9 5900X - RTX 3070 8GB GDDR6 - 1TB-4TB NVMe SSD - 16/32GB DDR4 - GAR/SZÁMLA!!!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen