Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • george11

    senior tag

    válasz tááo #8665 üzenetére

    Mert olyan dolgokat old fel, amiknek nem kéne feloldódnia, és olyan helyekre épül be, ahová nem szabadna.
    Lehetne erről kisregényt írni, de a lényeg, hogy ahol eddig tömített az olaj(olajsár) ott nem fog. Ahová meg beépül, és borzasztóank@rvra elősegíti a kenést oda nem kéne neki, mert a kenést adó olajfilmnek kell egy bizonyos porózus felület, amit ez kisimít. Így nem tud elegendő kenőanyag a hengerek falán képződni. Ezzel persze kibaszmódon siklani fog a dugattyúgyűrű, de cserébe az olajfilm elmegy vadászni...
    Én ezt nyilván nem csak a hengerek falán teszi meg, hanem mindenhol. Ha akarod használd, de, ha lenne bármi értelme, akkor ezek az adalékok benne lennének a prémium olajokban is gyárilag.
    A prolong/metabond eredetije nem mindennapi használatra lett kitalálva, hanem háborús célokra. Ott annyi volt a lényeg, hogyha szergej/jürgen kap egy golyót a motorba, és elmegy az olajnyomás, akkor még haza tudjon evickélni a terepjáróval/repülővel, aztán lehet kukázni a motort.
    Nem feltétlen jó a súrlódás csökkentése, és a felület kisimítása. (lásd hónolás, ahol közel sem a tükör felület a lényeg, hanem, hogy az olajfilm fel tudjon épülni)
    Vegyél jóféle olajat, gyári szűrőt(vagy gyári beszállítótól), és cseréld le rendszeresen. Ezzel többet teszel a motorért, mint ezekkel a szarokkal. ;)
    Röviden ennyi, hosszabban, meg találsz a neten még okosságot :DDD

    "5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"

Új hozzászólás Aktív témák