Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zsid

    senior tag

    válasz MaciG #256 üzenetére

    Nekem semmi bajom Gyuri bával,csak szép lassan mindent megvesz, ex rynart,transporta,révész ponyvás szekciója etc... Nekem ez nem tetszik. Másrész az a fizetés se hű de király 2-3 hónap folyamatos uniózásért sztem. Azt se hallanám szivesen,hogy üresen 18 a norma... Nekem ellenszenvesek ezek a nagy cégek..

    <tRucKdriFteR>

  • Zolás

    addikt

    válasz MaciG #256 üzenetére

    Elveszi a kenyered, csúszik a pénzzel, és egy kalap szar a rendszer. Nála minden pénz csak befelé jön kifelé csak csurran-cseppen. A kamion nagyon szép kivülröl de mivel mindig másikon mész(kivéve a nemzetközist) nincs gazdája igy belülröl egy szemétdomb és sosincs pénz a szervizre. És alapból elég gusztustalan olyan helyen dolgozni ahol egy 18éves nyikhaj gyerek akit felvettek 90kért irodistának bármikor megfingat akárhány éved van a cégnél. Belőled élnek de te vagy a megtürt személy. Röviden ennyi ha kell infó szóljatok onnan viszek napi szinten árut. Vagy üres tgkval jövök ki vagy fel se fér mert a 6tás kapacitású verdára 8-9t súlyokat is felír. Szerencsére nem vagyok a cég alkalmazottja hanem külső bérfuvarban vagyunk de látom mi megy bent és elég siralmas.

    Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve

  • #27070592

    törölt tag

    válasz MaciG #256 üzenetére

    Szerintem a waberer's az arctalan multicégek tipikus példája. A név mögött lévő pénzembereket semmi nem érdekli csak és kizárólag a tiszta profit. Anno csináltak egy kis "próbacéget" vagyis megvették a régi Volán Tefu-t és megnézték hogy agresszív üzletpolitikával mire lehet jutni ezen a piacon. Mivel a fuvarozásban van üzlet, módszeresen megpróbálják felvásárolni az egész közép-európai kamionbizniszt. Rengeteg pénz van a háttérben így fordult elő hogy a jelentéktelen "volán tefu" egyszerűen megvette a Hungarocamiont, és még jónéhány nagy céget. Másokat csak kiszorított a piacról, tisztességtelen szerződésekkel, "aláígéréssel" stb. A cég stílusára jellemző hogy képes kimondottan veszteséges ajánlatot tenni egy adott szerződésre csak hogy a konkurenciát anyagi csődbe hajszolja. Persze a konkurencia eltűnése után a waberer diktálhatja az árakat. Gazdasági erőfölénnyel való visszaélés. Kulturáltabb országokban ezt kőkeményen büntetik.

    A másik dolog amiért soha nem dolgoznék a cégnek az emberekhez való hozzáállás. Senki vagy. Maximum egy szám a hosszú listán. Naponta ötven új embert vesznek fel, mert naponta ötvenen hagyják ott őket keserű szájízzel megalázva pénzzel lehúzva. Nézd meg a csatahajó méretű hirdetésüket az m0 mellett a 300ezer Forintos fizetésről...esetleg a felét megkaphatod, miközben hetekig nem hoznak Mo. környékére sem, vagyis az unió területén gurigázol fel és alá. A legolcsóbb, leggyengébb, alapfapad kamionokat veszik meg mert ezzel is spórolnak. Az hogy a sofőr aki a cégért feláldozza a magánéletét mert akár két hónapig sem jut haza egy kicsit kényelmesebben lakhasson a fülkében - senkit nem érdekel. Olyan üzemanyagnormákat szabnak meg amik teljesíthetetlenek : a túlfogyasztást a sofőrtől automatikusan levonják. Mivel most épp válságban van az egész szállítmányozás és kevesebb a profit, visszavették a bérszinteket. Ha nem tetszik elmehetsz a francba majd jön helyetted más akinek annyi is elég.

    Kb ennyi a véleményem így nagy hirtelen.

    szerk: kijelentem hogy fenti soraimat rosszindulatból írtam, nem felelnek meg a valóságnak és minden kényszer nélkül önként visszavonom őket. kijelentem hogy nem a waberer képviselői szorítanak pisztolyt a fejemhez. Én szeretem a drága waberer urat!!!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák