Új hozzászólás Aktív témák
-
Qtya123
őstag
"vagy megyek a kamionnal vagy keressek más munkahelyet"
Úgy bírom a munkaadókat. Még azt sem tudjuk mikor és milyen módon lesz vége ennek az egésznek, de ha már egy kicsit is megérezték, hogy emberek kerülhetnek munkahely terén szorult helyzetbe, akkor rögtön visszatérnek ehhez a pár éve elfeledett dumához.
Több ismerősöm is egymástól különböző munkakörökben erről a "ha nem tetszik keress más munkahelyet" dumáról számolt be.Mikor meg lecseng az egész majd megy újra a sírás, hogy jaj nincs ember...
-
KAMELOT
titán
válasz Somatom #10204 üzenetére
Tudod, megy a nagy vállalkozó szöveg. Aztán a hitelén kívül nincs semmilye, de pofázni tud. Sajnos ez a helyzet szerintem még május végéig így lesz, de lehet június is lesz.
A kenyeret a vállalkozó szájába mi adjuk és nem fordítva!!![ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
zolika39
újonc
Helló! ehhez mit szóltok?
https://24.hu/belfold/2020/03/24/waberer-koronavirus/
Én tervezgettem, hogy jelentkeznék sofőrnek a nyáron. Kinéztem a wabit, mert állítólag az tökéletes a pályakezdők részére, de ha így megy tovább, akkor lesz egy csomó friss, munka nélküli , tapasztalt sofőr a piacon. És nem hogy máshol, de a abinál sem fognak újoncot alkalmazni. Hogy látjátok a fuvarozás közelebbi jövőjét? idénre kifutott a dolog? -
Somatom
veterán
válasz zolika39 #10207 üzenetére
Ugyanaz a szitu, mint a legutóbbi válságnál. Először a szállítmányozás érzi meg. Leépítés, képzés elmaradása. Aztán amikor lecseng a krízis, akkor megint nem lesz kit autóra ültetni. Mondjuk, a Wabinál nekem ez alibi-szagú. Mostanság amúgy sem állt jól a szénájuk.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Zolás
addikt
válasz zolika39 #10207 üzenetére
A román piacon lesz egy csomó munkanélküli, kevés magyar sofőrjük maradt. Aki volt, az főleg idősebb, és sajnos alkoholista, akiket máshova fel sem vennének. Pár hónap mire újraindul a gazdaság, akkor keresni fog.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
KAMELOT
titán
válasz zolika39 #10207 üzenetére
Tapasztalt lehet, csak mind öreg. Fiatal tuti nem. Akár hova megyek figyelem a sofőröket. Lerobbantak, öregek és a legtöbb igénytelen. 90%-ban én vagyok a legfiatalabb. elvétve látni 30 év alatti sofőrt.
Somatom is írja... sok közöttük az alkoholista. Hozzánk is jelentkeztek sofőrök... 50-65 év közöttiek. 10-ből 1-et vettek fel, mert vagy alkoholistának nézett ki vagy szélhámos volt. Voltak itt is storykV1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
fesii
aktív tag
Bár tudom hogy itt kb senkit nem érint de én akkor is leírom
Szlovén pályával kapcsolatban:
az m86-os forgalmasabb mint jelenleg a szlovén pálya. “Senki de tényleg senki sehol...”
Koper konténeresek szempontjából szlovénok voltak azért rendesen, autoszallitok elenyésző.
Hazafelé viszont csak akkor jöhetsz be rédicsen ha ott rakodsz a környéken. Mindenkinek a határátkelő pincze. Aztán hogy nekik miért jobb az hogy Nagykanizsa-zte útvonalon jövök azt ne tőlem kerdezzétek.
Cmr személyi ellenőrzés után viszlát....
+1 Kolegaim üresen mentek volna csehbe autokért de a szlovák nem engedte át így őket. -
fesii
aktív tag
válasz Somatom #10208 üzenetére
Én is úgy halottam nagyon küzdőttek azzal hogy az autók futásteljesítménye katasztrofalis volt. Átlagban 7-8e km. Nyilván mint mindenkinek nekik is rendesen odavág ez a vírus de ami autót Budaőrsre le dobtak az csak annyit jelent egyszerű naiv emberként hogyha ugyanúgy lenne munka akkor felmenne egy 9ezres futásra az átlag.
Nyilvan csak okoskodók hála isten nem sok rálátásom van a szotyira -
#27070592
törölt tag
Sok rálátásom nekem sincs a szotyola transportra, de a részvények ára csak az utóbbi egy hónapban feleződött. Amikor tőzsdére vitték, 5000 forint felett ment darabja. Ennek majdnem a kilencven százalékát sikerült elbukni két és fél év alatt.
Állítólag Gyuri bácsi gondolkodik rajta, hogy a mai árfolyamon (ami 620 forint/db) visszaveszi az egész céget, majd szarér-hugyér kiárulja a szerelvényparkot, a meglévő szerződéseket, és még úgy is kaszálná a vételár dupláját. Aztán mehet csődbe az egész kóceráj.
Attól sem kell nagyon tartani, hogy a munkanélküli wabis sofőrök elárasztják majd az álláspiacot, most is több mint hatezer sofőr hiányzik csak Magyarországon. -
KAMELOT
titán
válasz #27070592 #10213 üzenetére
Szotyis sofőrök nagy része ukrán, román meg ezek. Osztrákban 15000 sofőr hiányzik és mint már korábban írtam munka van csak a munkára alkalmas ember nincs. Ahogy írod, a volt wabis sofőröktől nem kell tartani.
Nekem a 4 hét után volt most 13500km és akkor a 2 heti vezetés el sem érte a 90ó nem hajtottak vagy hajtottam magam. Szépen haladtam.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
zolika39
újonc
válasz KAMELOT #10210 üzenetére
Köszönöm a válaszokat. Fiatal én sem vagyok, inkább középkorú, 42. viszont nem dohányzom, nem iszon se kávét, se alkoholt, ez valószínűleg előny egy ilyen munkakörben. Jó ideje nézegetem már a sofőrhírdetéseket , és elvétve látok olyat, hogy 0 km-es kezdőt felvennének.
Nektek mi a tapasztalat, meglátás, infó stb, hogy merre felé érdemes próbálkozni kezdőként, a wabi-n kívül? Oké, hogy van jogsim, 20 éves B-kategóriás vezetési rutinnal , na de C,E kategóriában csak annyi amennyi a tanfolyamon volt, az a pár 10 km vezetés a nagykőrösi út környékén és 3-4 tolatás a bólyák közé. Gondolom azért ilyen kezdők esetén 1-2 napos felkészítő elméleti és gyakorlati tréning nem árt, és úgy tudom wabinál van/volt ilyen. Más cégeknél létezik hasonló "oktatás", vagy egyből betesznek egy profi tapasztalt mellé, hogy ő kapjon inkább infarktust az újonc kezdeti bénázásától?
-
KAMELOT
titán
válasz zolika39 #10215 üzenetére
Az, hogy egy kezdőt hogy tanítanak be nagyban függ a betanító sofőrtől és attól, hogy te mennyire érzed a kamiont. Próbáld meg a Hubíkot vagy bármilyen kisebb céget. Ez a wabi elég bizonytalan a jövőre nézve. Igazán akkor tanulsz meg vezetni, majd ha egyedül mész.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
chop
őstag
válasz zolika39 #10215 üzenetére
Huhh, eleg sok mindenre kene reagalnom.
Asszem en vagyok csak innen a Wabinal, tavaly oktoberben kezdtem, szoval meg kis fika vagyok a tortenetben, az, hogy jo-e vagy sem, nezopont kerdese. A kamionosdi embert probalo feladat, szerintem nagyon sokan nem is alkalmasak ra, ez persze nem nekem piros pont, hanem inkabb nekik fekete. Itthon szerintem tok felesleges mashova elmenni, nem sokat nyersz vele, plane a mostani helyzetben. Mindenhol napidijat hazudnak (Hubik, Rudi), aztan meg km lesz belole. A Wabinal nem es megkapod a penzed. En legalabbis eddig megkaptam, remelem aprilis 10-en is csonget a postas... Sajnos az egesz fuvarozasi szektor egy hazugsaggyar, aminek a legalso szintjen ott van sofor. O mar nem tudja tovabb pumpalni a problemat, igy meg kell valahogy oldania.
A Wabi azert van - szerintem - szarban, mert annyira sok a gepe, hogy egyszeruen muszaj minden rossz melot elvallalnia csak azert, hogy guruljon a flotta. Jellemzoen a magam neveben tudok beszelni, 90-95%-ban ott vagyok idoben a lerakon es felrakon, de 90-95%-ban varni kell. Amig allsz, addig a ceg egy petakot nem keres. Es itt bizony sokat kell allni. Nekem ez nem gond, mert lefoglalom magam, de sok kollegam nem birja es panaszkodnak, hogy nem tudnak menni. En 3 het alatt meg nem mentem 7500-8000-nel tobbet. En azt gondolom egyebkent, hogy elemi szinten van a problema, mert egyszeruen keptelenek jol optimalizalni a flottat es megfelelo mertekre novelni a futasteljesitmenyt. Egy ekkora szervezetnek oriasi a tehetetlensege, ahogy fentebb irtam, sok olyan melot is bevallalnak, ami szerintem netto nem eri meg (2 tonnanyi cuccot vinni 400 km-re, meg ilyenek), de a nagy bukonal a kis buko is jobb. En biztosan drasztikusan lecsokkentenem a flottat, mert a jovedelmezoseg nem azon mulik, hogy hany geppel szallitasz, hanem azon, hogy ezek a gepek milyen kihasznaltsaggal mennek es elkuldtenem a roman/ukran/szerb soforok nagyreszet. Nekem persze a napidij miatt az a jo, ha minel tobbet allok, de ez persze ceges szinten egy ongyilkossag.
Ha visszakeresel, akkor lathatod, hogy nekem nagy problemam volt, hogy mindig uj helyre kellett menni, ez a legtobbszor szivas. Egy ideje fixet hordunk, szoval ez a gond a mi csoportunknal megszunt, de most, hogy lealltak a gyarak, lehet, hogy megint ossze-vissza kell menni. Eleg sok mulik azon, hogy hova kerulsz, van olyan kollegam, akik rengeteget sziv, en szerencsere nem. De ez csak szerencse es lehet, hogy holnap mar nem lesz meg ez a melo es mehetek megint folyamatosan uj helyre.
Az viszont biztos, hogy amennyiben hosszabb tavon is foldbe all a gazdasag, akkor nem fognak felvenni embereket, nemhogy ide, sehova. A sofor a kamion tartozeka es ennek megfeleloen csereszabatos. Majd ha jobban porog a piac, akkor lesz felvetel. En azt tapasztaltam, hogy amennyiben kellett az ember (nemcsak a kamionosdirol beszelek, hanem ugy altalaban), akkor ugy is felvettek, ha fel labad volt, ha meg nem kellett az ember, akkor leszartak, hogy nem iszol/dohanyzol/akarmi. Penz beszel, kutya ugat.
-
chop
őstag
válasz Somatom #10220 üzenetére
Igy van, volt is errol tobb cikk, hogy a magyar sofor kell a nyugatnak, de a magyar ceg nem. Es ha megforditod a dolgot, akkor a masik oldal szempontjai is erthetove valnak, kompromisszumos megoldast viszont en (se) latok.
Lacika is foleg azert tud jovedelmezoen vallalkozni, mert a fuvarokat is nyugati cegtol kapja es nem a szar (alacsony fuvardij) melokat kell hordania. Nemhiaba probalkozik a Wabi is azzal, hogy fix fuvarokra szerzodik, mert itt gondolom alacsonyabb arat tud igerni, viszont tobbet gurulnak a gepek. Bar most eppen 6:30-ra jottem lerakni, erre kozlik, hogy gond van a papirokkal, varjak a szekerben. Nekem ez oke, de ismet nem halad a torenet, aztan meg a sofor kreten, amiert nem gurul az auto. Agyrem...
[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
Lacika azért tud menni, mert vasat visz arra meg fizetnek + a Scaniával megállapodott szerintem, hogy a reklmámért cserébe a kamiont olcsóbban bérlni. Tudod csak az engedheti meg magának egyéni vállalkozóként azt, hogy 2-3 hónapot otthon marad, akinek jól fizetnek. Az amit mondott az utolsó vidiben, hogy most azért fog menni, hogy NULLA legyen neki az nem igaz. Transcona 2600€ ad teli hónapra vagy lehet többet. Bedolgozó, reklmámozza is a transcona és a scania céget, neki ott jóval több marad. 1.10€/km díjban számold ki a 13-14000km?!?
Azért ment vállalkozni, hogy többet keressen mint 2600€. Ott neki havonta a 3000+ minimum megvan.
Ha angolba megy akkor oda vissza luxban tankol.
Mint kezdő vállalkozó 1 kamionnal te nem kapsz akkora engedményt a dízelre, mint egy bejáratott több kamionos cég.
Sajnos az igazat ő nem fogja elmondani, de amit én írtam az közelíti a valóságot.
Akik belélátnak az egészbe azok tudják, honnét fúj a szél![ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
chop
őstag
válasz KAMELOT #10223 üzenetére
Maradjunk annyiban, hogy te is es en is foleg talalgatunk az igazsagot illetoen.. :)
Tobbszor elmondta, hogy csak azert vallalkozik, mert a Transkonanal teheti mindezt. Ez szerintem elegge beszedes.
A masik az, hogy a ketheti 85-88 oraval valoban lehet menni, de ehhez az kell, hogy a fel- es lerakok is partnerek legyenek es ne kelljen orakat varni. Enelkul hiaba fizet jobban egy fuvar, ANNYIVAL nem fizet jobban. A penz a nyugatinak is penz.
[ Szerkesztve ]
-
Zolás
addikt
Ez nagyon igaz. Csomó helyzet volt, mikor szóltak, hogy nagyon jó a pénz a fuvarba, meg akarjuk tartani, ne késsek el, legyen minden patent, stb. Aztán még másnap is arra vártam, hogy leszedjenek, mert ráér. Ezeket természetesen nem mondják meg előre, szóval beetetnek a jó fuvardíjjal, és még így is ráfizetsz.
Holnap megyek a Pickbe rakodni, jó a fuvardíj, csak van hogy reggeltől-estig várok a rakodásra, kint az utcán! Mert ők ekkora cég, hogy megtehetik. Volt, hogy annyian vártunk, kijöttek a rendőrök, természetesen nem a céget baszogatták, hanem a kamionost, azt könnyebb.
Nem vagyok a munka hőse, de inkább vezetek, mint állok. Utálok állni. Pedig napidíjas vagyok, és nem lesz kevesebb a pénzem ha két hétig nem szednek le akkor sem (megtörtént), de akkor se szeretem.Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Zolás
addikt
válasz #49155328 #10226 üzenetére
Franciába vittem Hankook gumit. A gond az volt, hogy a központ rendelt árut, nem a raktár, és berendelt egy hétre hathavi adagot. Úgyhogy nem volt hova vinni a cuccot, a raktár meg megtelt. Mikor odaértem, közölték, hogy napi 2 kamion megy ki, így napi két kamiont szed le. Én voltam a 18-as sorszám. Aztán volt, hogy nem volt kiszállítás, így egyet se szedett le. Két hét volt, mire szereztek raktárakat, meg személyzetet, és átvették a cucot.
Ott volt egy csomó román-lengyel-bulgár, mind kilométerdíjba. A románok kiküzdöttek napi háromezer forintnyi eurót, a lengyelek visszavitték magyarba az árut, a többi ingyen ott ácsorgott. Nem is mertem megmondani, hogy napidíjas vagyok.Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
KAMELOT
titán
Nálunk ilyen nincs. Odaérek már szednek is.
Holnap kirakó Rheine, felrakó Osnabrück és irány Bécs. Hétfő reggel 6-kor lerakó.
Ez a gond ezekkel a ponyvás szállítmányokkal, hogy sokszor vársz mert nincs hely vagy előtted még várnak. Mondjuk szerencsém volt amikor olyannal jártam. Éjjel mentem és kora reggel ott voltam, amikor még sehol senki sem volt.Chop: nem találgatok hanem tudom. Azért kezd el valaki vállalkozni, mert több pénz van belőle!!!
Mint írtam akinek xarul megy az nem fog otthon maradni 2-3 hónapot, hogy a házát újítsa fel!!!
Miközben a havi kamion lízinget Scania 1800€/hó fizetni kell.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
#49155328
törölt tag
Az igen, nem untad el magad?
Egyszer Anconában álltunk 5 napot mert a görögök sztrájkoltak és nem mentek a kompok.
Még jó hogy a Schmitz bolt tele volt és lehetett válogatni.Még még egy volt , görög felrakóra mentünk szőlőért.
Közölte a gazda hogy jó helyen vagyunk de a szőlő meg a tőkén van. Szerencsére közel volt a tenger. -
chop
őstag
válasz KAMELOT #10230 üzenetére
Arra probaltam utalni azzal, hogy talalgatsz, hogy te sem es en sem tudjuk, hogy milyen megallapodas van pl. Scania es Lacika kozott (ha van egyaltalan), ugyanigy a Transkonanal sem. Az pedig, hogy mennyivel van tobb penz benne, elegge relativ. Ha mondjuk munkavallalokent megkapok 2600-at fixen, akkor havi 3000-ert lenne a franc vallalkozo. Lacika azert vallalja ezt be - legalabbis elmondasa szerint, de lehet, hogy hazudik -, mert igy gyakrabban haza tud menni. Ebbe a konstrukcioba ez belefer, a munkavallaloiba nem.
Az pedig egy dolog, hogy eddig jol ment, most jon a B-oldal, ahol rohadt sokan tonkre fognak menni, mert egy keresleti valsaggal allunk szemben, amikor konkretan egyik naprol a masikra elkopik a beveteled.
Es akkor ez meg csak a dolognak a gazdasagi vetulete, ha mondjuk te vagy valamelyik hozzatartozod, baratod, akarkid megbetegszik, neadjisten, meghal, akkor ez mar joval tulmutat egy szaros gazdasagi valsagon. En jelenleg emiatt sokkal jobban aggodom.
Egyebkent tegnap irtam, hogy konnyen lehet, hogy vege a korfuvarnak es igy is lett, holnap mar megint nem tudom hova megyek. Az iranyitom ugy fogalmazott, hogy: "az elso helyen felraknak valamit, a masodikon leszednek valamennyit ebbol es visszaraknak megint valamit". Hat, akkor en holnap valamit fogok vinni.
Tudja valaki hogyan kell lekotni a valamit?
[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
A lényeg.....
Te meg tudnád magadnak azt engedni, hogy van egy havi fix kiadások, ami nem kevés és otthon építed a házad????
Továbbá, hogy lehet otthon lenni többet, ha havi 13-14000km megy????
Ezekre megvan a válasz akkor megtudtad, hogy amit ott mond nem igaz!!!V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Somatom
veterán
válasz KAMELOT #10236 üzenetére
Csakhogy sofőrből kevés van, vállalkozóból viszont annyi, mint égen a csillag. Húsz évig voltam vállalkozó, sosem volt egy nyugodt percem. Mindíg volt min aggódnom. 40 éves koromban ismertem meg azt az érzést, hogy miután a telephelyen becsukom a kocsi ajtaját, a következő beülésig nem kell a melóra gondolnom. Szóval, bármennyit keres, nem irigylem tőle. Most meg pláne nem.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
KAMELOT
titán
válasz Somatom #10237 üzenetére
Ez itt a másik amire ki akartam térni. Dolgozol 10 éve egy stabil cégnél, majd elmész vállalkozni, de ugyan ott dolgozol.
1. Sofőr - - - Stabil 2600€+ és nyugalom van
2. Vállalkozó - - - Változó pénz és egy nyugott perc sincs.
Azért írtam, hogy ő tuti a Scania alatt vállalkozik, reklám, meg másért cserébe.
Én +1000€ sem fognék vállalkozásba, mert ami idegeskedés azzal jár.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
chop
őstag
válasz KAMELOT #10240 üzenetére
Elkepzelheto, hogy kap valami diszkontot a Scaniatol, de kotve hiszem, hogy ezen all vagy bukik a vallalkozas sikere. Azt kell latni, hogy tobb labon all (ami szerintem mindig nagyon jo), 150 ezres kovetovel mar erzekelheto osszeg jon a Youtube-tol, a webshopbol is befolyik valamennyi, videos bermunkak, plusz ugye a fotevekenyseg.
En amugy nem irigylem tole, mert tudom, hogy mennyi melo van ezzel es nagyon jo, hogy - talan - valamennyire emeli a kamionsoforok teljesen szetganyolt nimbuszat.
Mert abban talan egyeterthetunk, hogy az atlag ertelmi szinvonal nem mi vagyunk es nem is Lacika.
[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
Rengeteg munka van ezzel a sok dologgal. Mikor pihen??? Nekem éppen elég ha kinyitom az ajtót hátul
Sajnos az átlag értelmi szint az jó mélyen van! Megy a nyavajgás a semmiről! Közben ilyen fizetést sehol nem kap, na meg fel sem veszik olyan modorral.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
zsid
senior tag
Én nem akarok ebbe a témába belefolyni, mert próbálom nem követni a tagot. Nálam ott kiverte a biztosítékot amikor videóban számot adott róla, hogy teljesen fogalmatlan az
561-ről. Amikor erre felhívták a figyelmét az egyik csoportban, akkor csinált egy videós bejelentkezést, gyakorlatilag mindenkit elküldött az anyjába mert mindenki irigy..
Én nem hiszem, hogy a 150 000 követő után annyi pénzt kapna a youtubetól, hogy abból akkor is megéljen ha nullás a cég.A bérelt Scania a létező legszarabb piaci konstrukció az országban, ezt onnan tudom hogy nálunk is volt az előző munkahelyemen. Tuti kap valami kedvezményt, mert a lízinghez képest havi 6-800 eurot bukni csak ezen az luxus. Nálunk azért volt ilyen autó mert a 12 mellé express azonnal kellett egy 13. és ez azonnal rendelkezésre állt.
Ami még érdekes egy vállalkozásnál, az a cash-flow. Azért nemzetköziben kell a pénz és a tartalék, mert azt is át kell vészelni amikor 30 meg 60 napra fizetnek. Viszont a transkonának a saját telepén van saját kútja. Itt tankolhatnak az alvállalkozók fizetés nélkül és ezt utólag a fuvardíjból vonják. A Transkonánál tudsz úgy dolgozni, hogy nem áll rendelkezésedre a tankolás fedezete ami mondjuk két hónapra nem kevés. ( mi is dolgoztunk a Transkonának )
Maradjunk annyiban a könyvelésébe és számlájára egyikünk sem lát rá. Én nem lepődnék meg, ha lassan menne a levesbe, láttunk már nem egy hasonló mentalitású embert ami előadta hogy mekkora vállalkozó és egy-két év vergődés után ment a levesbe, mindig valamilyen külső ok miatt. Adjunk neki még 10 évet és meglátjuk. Azoknál a fuvarozóknál akik normálisan dolgoznak a piacon ott elég jól megfigyelhető bővülés is van, már csak azért is mert általában mindenki többet akar. Ha ez elmarad akkor mégsem adja ki a matek<tRucKdriFteR>
-
Somatom
veterán
Ha már 561.
Hétvégén hiányzott másfél óra a 45 -höz. Az 561 azt írja, hogy a kompenzációt egy 9 -eshez is hozzácsaphatom. Ha én ezen a héten két 9 -es és három 11 -es pihit csinálok, akkor sztem megvan a kompenzációm. Szerintetek is helyes a matek?zsid:
Én eddig egyetlen videóját láttam. Azt is azért, mert egy blogban linkelték. Abban egy porszívót, meg egy kávéfőzőt tesztelt.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
KAMELOT
titán
Igen, akkor még ott van az is, hogy ha a telepről indul akkor ő ott tankol. Tehát ha a kanyar visszafelé is arra van akkor nem kell shell kártyát használni.
Van sok dolog ami eléggé nem úgy van ahogy mondja. YT után nem kap annyit.
Az a baj ezzel, hogy már nem tud semmi újat mutatni, így a nézők csak azért is megnézik mert ST22 nemsokára már nem lesz videó sem.
Most is feltett paprikás krumplit! Nem tudom kit érdekel az, van fent vagy 100 ilyen főző videóV1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Somatom
veterán
válasz KAMELOT #10245 üzenetére
Vazze! A pityókatokányért is fizetnek? Ó, ha ezt előbb tudom. A blogomban még kengurusteak is van, a`la parkoló. Legközelebb le is videózom.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
fesii
aktív tag
Én akkor kezdtem nézni amikor még egy kis horgász székben ült és éppen arról ajnározott hogy mennyire nem kell németbe dolgozni mennyire nyugis. Legelső videók...
Már akkor is megvolt az egyik nagy probléma vele mégpedig,hogy azt hiszi amit ő csinál csak az van és csak úgy lehet illetve mindenki más aki valamivel cumizik az hazudik.
Aztán felmondott az álom munkahelyről a h@lye mert 10raklapot cserélnie kellett volna és azt az ő dereka nem bírja...
Azután sztem vagy öt cég volt majd a hatodiknál (transkona) rájött hogy basszus itt minden cégnél állni kell a sarat.
Aztán ami engem kiakasztott pedig nem vok érintett de tudom, hogy az érintettek nem viccből anyáznak az angol utak miatt... Az elején folyamatosan arról beszélt, hogy nem kell őket bántani anno ő is csak szólt és már szálltak is le. ilyen véleményt úgy közöl, hogy akkor már évek óta nem hagyta el németországot se talán.. Most ő a legerősebben anyázó a migránsok és a lopások miatt.
Aztán még alkalmazottként volt anyag amiből dolgozhatott, mert mint ahogy akkoriban sűrűn emlegette imádja ezeket a pár száz kilométeres munkákat és ő már nem akar napokat egy irányba menni. Nincs ezzel semmi baj, hogy vállalkozóként már kellenek a hosszú fuvarok de akkor ezt mondaná el, hogy srácok szép időszak volt de elmúlt. Pénzért dolgozok és a távfuvarba sajna több van.
Amitől most ismét kiakadtam, hogy live-on mutatta a 4sávos milánói elkerülőt talán. A négy sávos úton valóban volt egy m7-es forgalmú forgalom. Ezt ő úgy akarta eladni, hogy olasz nem állt meg. Remélhetőleg aki nincs is a szakmába de nem teljesen fanatik az rájön, hogy egy 4-5sávos út nem azért van ott, hogy azon forgalmasabb percekben 2sávot lézengve elfoglaljanak.
A közlési stílusa sajnos régóta katasztrofális. A szerintem szó nem is létezik a szókincsében miközben régebben max ajánlott, hogy így is csinálhatod és nem azt mondta, hogy így csináld. Ennek ellenére fenntartással de nézem mert jó pár sofőrt aki ment volna a züllés felé eltérített ettől. Ezt becsülöm benne.
Akárki akármit mond rengeteg munkája van ebben és sok helyen hibázott hibázik jelenleg is de ha valakinek nem tetszik irány a youtube csinálj egy ilyen brand-et és ezután állj bele.
Tök más stílusú meg ő megmaradt egyszerű videósnak de professzor81 az Irben kínlódó csávó ezerszer jobban átadja a kamionos létet plusz már kicsit kettyós szegény de ettől még poénosabbak a videói!
Lehet tévedek de a 2-3hónapos itthonlét alatt nem volt bérelve kamion. Az elsőt leadta a következőt meg nyilván 3hónap csúszással kérte. Igy bérleti díj sem volt erre az időszakra?![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bitcoin, Tesla: az egeken a befektetők reményei, Musk a Trump-kormányba kerül
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Mini PC
- Milyen processzort vegyek?
- Már jövőre befuthat a Stellar Blade PC-s kiadása
- Házimozi belépő szinten
- Projektor topic
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest