Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Komplikato

    veterán

    válasz savior #247 üzenetére

    Nem jeleníti meg őket egy bonyolult trükkel. Más a 3d objektumok nanite felépítése mint az elmúlt negyed század ipari szabványai. Röptében bontja őket olyan részletességűre, amit a távolság a kamerától indokol, pixelnél kisebb részekkel meg nem foglalkozik. A múltkor brahiból tesztelte valaki a notebookos RTX 3060-at, 161 milliárd poligont elbírta (161.000.000.000) zokszó nélkűl. A szűk keresztmetszet a háttértár sebessége és annak mérete, nem a GPU. Nagyon részletes pályát HDD-ről már köhögve, pop-up jelenséget visszahozva bírja csak. Viszont szó sincs raytracingről, használhatod, de ugyan olyan erőforrás igényes marad. A lumen az elmúlt 20 év összes kitalált csalásából rakták össze modernizálva. Kamu tükröződés, kamu vetett árnyék, ami az esetek 98%-ban tökéletesen elég játékhoz vagy virtual produktion alá.

    "Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)

Új hozzászólás Aktív témák