Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sohajda90

    tag

    Sziasztok. OnePlus appban ma feldobta, hogy ha rendelek egy OP 11-et jön hozzá a Buds Pro 2 ajándékba, ami mivel mindkettővel szemezgettem már egy ideje nekem jó dealnek tűnt (készülékbeszámítással, plusz a carbon fiber tokot hozzáadva 240e-re jött ki, ami szerintem jó ár érte így, a fülessel).

    Viszont ami fura rendelés után kaptam egy SMS-t úgy 10-15 perccel egy francia (+33-as számról), hogy "Magyar Posta: csomagja kézbesítésre vár, kérjem erősítse meg a vám befizetését" plus egy link, ami átirányít a magyar-delivery-track.com oldalra. Elég legitimnek tűnt, ezért megadtam az adataimat a Simple Pay-es felületen amire vitt (valami 526.3 Ft-re hozta ki a vámot, ami fura volt, hogy ilyen alacsony), de miután rámentem a fizetésre feljött egy ablak, hogy adjam meg a Postától kapott SMS verification code-ot...de ilyet soha nem kaptam. Netbankban nem került zárolásra az összeg...

    Ilyenkor mi van. Más is kapott ilyen vám rendezési SMS-t, vagy ez az egész kamu volt?

  • sohajda90

    tag

    válasz st6969 #753 üzenetére

    OnePlus Store applikáción keresztül rendeltem a OnePlus Tab-emről, elvileg ugyanaz a normál a OnePlus Store, mint a webes felület, csak vannak ilyen app exkluzív ajánlatok, mint ez az ingyen Buds Pro 2 a telefon mellé. A normál OnePlus fiókomban is látom a rendelés, szóval én a rendelés validity-je kapcsán nem kételkedem, ez a vámos cucc tűnik furának...

  • sohajda90

    tag

    válasz mrThomi #763 üzenetére

    Hát már teljesen nem tudom mi van, már a bankot is hívtam, ott azt ajánlották, hogy tiltsam le a kártyámat, de én inkább arra optoltam, hogy levettem az internetes vásárlási limitet minimumra, így maximum kis értékben tudnak meglopni...

    De egyébként már érkezett azóta SMS és e-mail is a DHL-től, hogy holnap kiszállítják a OnePlus-tól rendelt csomagomat, ami alól kivételt képezhet ha vámügyintézés alá esik...érdekes, a netbank Amszterdam-i accountot mutatott, ahova a fizetés ment, a reggeli SMS-t meg ugye egy Franciaországi számról kaptam, hogy máris itt lenne a DHL-nél az...érdekes...na mind1, ezek szerint holnap már okosabb leszek...

    [ Szerkesztve ]

  • sohajda90

    tag

    Azért az durva, hogy a tegnap 09:04-kor a OnePlus appon leadott rendelésem ma 11:00-re megérkezett Lengyelországon és Németországon keresztül a budapesti irodánkba. Telefon + buds pro 2 + tok...elég gyorsan összedobták...

    [ Szerkesztve ]

  • sohajda90

    tag

    Sziasztok,

    1 napos tulajdonként tudnátok segíteni a következőben? Elvileg be van kapcsolva az értesítéseknél (see screenscot below), hogy az alkalmazás ikonokon kis számmal is jelezze az adott alkalmazásra vonatkozó értesítések számát, de valamiért mégsem jelzi (ma több Messenger és Instagram értesítésemet is csak az értesítési sávban láttam).
    Ezen kívül valami mást is be kell "pipálni", hogy működjön?

    [ Szerkesztve ]

  • sohajda90

    tag

    válasz matcha #807 üzenetére

    Szia.

    Én 3 hete használom az OP11-et és eddig imádom. Mondjuk hozzáteszem, hogy másodlagos (céges) telefonom, az "elsődleges" iPhone 14 Pro mellett, de ez az első másodlagos Android telefonom iPhone mellett (elődök: Samsung Z Flip 3, Huawei P30, Samsung A5 (2017) vs iPhone 11 Pro, iPhone X), ahol azt veszem észre, hogy egyre többször magáncélból is inkább ehhez nyúlok (social media, web böngészés). Ebben nagy szerepe van annak, hogy tényleg 1 döccenést sem tapasztaltam eddig normál használat mellett, az ívelt kijelzővel voltak eleinte fenntartásaim, de ez olyan minimálisan ívelt, hogy a tartalomfogyasztást nem befolyásolja, de gesztusvezérlésnél (oldalról befele pöccintéses visszalépés), kifejezetten segíti a mozdulatot, plusz mivel az átlagnál kicsit keskenyebb a kijelző, így a 6.7" mivolta ellenére sem érződik péklapátnak a kézben...

    Mióta az iPhone X után az Apple megoldotta az akkumulátor problémákat ez az első példa rá, hogy standbye-ban és használat közben sem merül látványosan gyorsabban az Androidos telóm, mint az iPhone, sőt, standbye-ban kb. kevesebbett fogyaszt (kevesebb százalékot zuhan mondjuk éjszaka, ami leginkább ugye a 3200 mAh és 5000 mAh közötti különbségnek tudható be, de végre elérte egy Androidos gyártó, hogy 5000 mAh-val hozza azt a draining szintet, amit az Apple 3200 mAh-val...ja és a kamera is meglepően jó ahhoz képest, hogy nekem a sokak által dícsért P30 fotós képességei is elfogadhatatlanok voltak, a Z Flip-é meg méginkább, mondjuk az kifejezetten nem is akart fotós telefon lenni. Először furcsáltam a dedikált zoom kamera 2x nagyítását, de portrékhoz tényleg ideális, simán hozza az iPhone-os portrék minőségét...

    A design mindig szubjektív, de nekem nagyon tetszik a hátsó kamera tárcsa a különböző textúráival, plusz a fekete sand stone finish is nagyon jó, és a OnePlus oldalán ajándékként hozzáadható carbon fiber tok is pöpec, se súlyban, se vastagságban nem nyomja meg nagyon a készüléket, viszont jól néz ki...mondjuk az újlenyomatokat kicsit gyűjthetné kevésbé is...

    Családot általában én látom el telefonokkal, volt az elmúlt pár évben minden: Samsung, Xiaomi, Motorola, de kollektívan a OnePlus-ok jöttek be a legjobban. Nord széria is telitalálat a középkategóriában, és bár a ColorOS-es egybeolvadás óta az OxygenOS sem a régi, de szerintem a MIUI-ra még mindig köröket ver...

    [ Szerkesztve ]

  • sohajda90

    tag

    válasz Kolondrum #893 üzenetére

    11 azért még jó ideig jó lesz.

    Amúgy én egy rövid ideig elgondolkodtam, hogy esetleg beszámíttatom a 11-et az OP-nál és rendelek egy OnePlus Open-t, de elengedtem a gyártót.

    Június elején még nekem simán kiszállították 1 nap alatt a 11-et, de most családon belülre ajándéknak rendeltem egy Nord 3-at július 31-én és a mai napig nem kaptam meg. Csináltam egy külön topikot, ahol leírtam a kálváriát, akit érdekel olvassa el, de nekem erős a gyanús, hogy a franciaországi/németoországi ban áll a háttérbe, és úgy tűnik, már más országokat sem szolgálhatnak ki az ottani központok (a pénzt a számlámról a OP francia leányvállalata emelte le, a csomagot pedig német raktárból adták el a DHL-nek, de augusztus 5 óta nem sikerült elhagynia Németországot). Úgyhogy én most a OnePlus vonalat elengedem, és mást is óvatosságra intek, hogy max az Alzától rendeljenek ha rendelnek, más különben nem fogják tudni érvényesíteni a kárigényüket sem...de pont az a probléma ezzel, hogy még az OP elég jó beszámítási és előrendelési akciókat kínált az Alzánál ilyenek nem nagyon szoktak lenni, a 11-et meg használtan szerintem csak nagyon nyomott áron lehet majd eladni :(

    [ Szerkesztve ]

  • sohajda90

    tag

    válasz lócitrom #896 üzenetére

    Ez egyből két ellentmondó vélemény, mert fentebb tomp szerint nem a ban kellene, hogy az ügy mögött álljon, amit viszont te írsz az megint azt bizonyítja, hogy direktbe nem kereskedhetnek...mindenesetre számomra ez akkor is egy végső, kiábrándító csalódás, mert ha kereskedelmi tilalom alá esik, akkor ne vegye fel a rendelést és ne vonja le a pénzt az ügyfél számlájáról. Ez így gyakorlatilag lopás...

  • sohajda90

    tag

    válasz tomp #898 üzenetére

    De akkor akárhányszor hívom a DHL-t miért azt mondják, hogy a probléma a OnePlus oldalán van és őket kontaktáljam? Valamint a probléma nem egyedi, tegnap este írtam a OnePlus community page oldalára is, hogy feltűnjön az OP-nek, hogy ez nem lesz elengedve könnyen és többen jelezték, hogy csont ugyanebben a cipőben járnak...

    A legszebb szösszenet azonban mégis az volt, amikor a OnePlus ügyfélszolgálatos chat-es agentje (vagy AI robotja), miután minden adatomat bekérte, és saját állítása szerint felhívta a DHL-t és leellenőrizte, hogy még náluk van a csomag azzal akart lerázni, hogy azért csöngessem végig a szomszédságot, nem-e hozzájuk vitte a postás... :W

    Hidd el én lennék a legboldogabb, ha egy banális kis szállítási problémáról lenne szó, de amikor leüvöltöm 3x a a DHL ügyfélszolgálat fejét, hogyha átvették a csomagomat igenis szállítsák ki, és csak annyit mondanak, hogy ők további infót nem adhatnak, kontaktaljam a OnePlus-t, ők meg minden pitiáner szarral próbálnak lerázni, akkor már nem tudom mit gondoljam. Mert ha tényleg annyi lenne, hogy be van ragadva a DHL-nél a csomag, akkor nem gondolom, hogy azt nem lehetne annyival megoldani, hogy az OP odatelefonál, hogy gyerekek, ezt mostmár igenis toljátok ki magatokból. Valamint ha elveszett volna a csomag, akkor is az OP küldjön egy újat, a korábbiból keletkezett kárt meg verje le a DHL-en, gondolom az együttműködési szerződésük ezt megengedné, de valamiért mégsem így járnak el.

    És ahogy látszott, hogy a kínaiak teljesen leszarják a licenszdíj mizériát szerintem itt is leszarják a bíróság döntését, ezért lehet az, hogy a DHL átveszi tőlük a csomagot, de nem kézbesíti, mert ők viszont betartják a vonatkozó törvényeket és rendeleteket...

  • sohajda90

    tag

    válasz lócitrom #904 üzenetére

    Itthon élek Mo-n és itteni szállítási címmel rendeltem. Csomagszám és DHL Tracking number is van, de csak annyit mutat, hogy augusztus 5 óta "in transit" van a csomag Németország és Magyarország között, azt an infomorzsát, hogy a csomag nem hagyta el a német facility-t a Customer service representative hintette el, de innen tovább nem hajlandóak információt adni.
    Most nem akarom magamat felszopni, de átlagnál értelmesebb ember vagyok, nem ott hasal el a dolog, hogy én nem tudom normálisan elmondani, hogy mi a probléma, de egyébként is, nem nekem kellene fejtegetni az okokat meg megoldási módokat javasolni, egy elmaradt kézbesítés esetén a vevőnek annyi lenne a dolga, hogy ezt jelezze. A DHL még sem hajlandó lépni az ügyben, mutogat a OnePlus-ra, pedig ne higgyétek el, hogy én nem próbálkoztam a "de ha átvettétek a csomagot, akkor most utólag mit kukacoskodtok, kézbesítsétek már az Isten szerelmére" mantrát...És tudom, hogy valahol röhejes világméretű összeesküvést látni egy 500 Eurós készülék ki nem szállítása mögött, de pont a két fél hozzáállása miatt gyanítom, hogy mégis valami a bannel kapcsolatban lehet a háttérben, mert a DHL hivatalosan nem tarthatná vissza a csomagot, de ha mégis, akkor meg az OP-nek kellene engem kártalanítani, nekik nem lenne nagy tétel újra elküldeni a készüléket, hogy ne sérüljön a jó hírnevük, meg nem mellesleg meg van nekik a purchase historym, vettem tőlük Nord 2-t, OP 11-et, OP Padet, most meg Nord 3-at. Szerintem megérdemelném, hogy foglalkozzanak az üggyel, de marhára az jön le, hogy se a DHL, se az OP nem akarja megoldani immáron 3 hete, mert amint lejárt a 10-11 napos megadott kézbesítési idő, azóta felváltva kopogtatok mindkét cégnél, de folyamatosan a pofámba vágják az ajtót...

    [ Szerkesztve ]

  • sohajda90

    tag

    válasz lócitrom #906 üzenetére

    Na most megnéztem számlán tényleg Hollandiában van bejegyezve a leányvállalat, a VAT Registration number is holland, ship-from location-nek nekem is Swiecko, Lengyelország van megadva, elakadva pedig Feucht, Németországban van...

  • sohajda90

    tag

    válasz tomp #909 üzenetére

    Nincs olyan, hogy magyar DHL, legalábbis magyar ügyfélszolgálat nincs, amit fentebb belinkeltél az is ha megnézed oda van írva, hogy angolul és franciául lehet nekik írni, mivel nem magyarok. Na a tökéletes angolsággal megírt e-mailemet ennek ellenére azzal az üzenettel dobták vissza, hogy bocsi, de csak franciául tudunk, na már ez is mekkora kamu...
    Amúgy továbbra sem tudom hangsúlyozni, hogy kb. 5x írtam nekik és 10x hívtam őket, basznak segíteni, szerintük az OP a ludas...

  • sohajda90

    tag

    válasz tomp #911 üzenetére

    Most felhívtam ezt a számot is, amit megadtál, de két különböző szolgáltatásról van szó, amit te linkeltél az a DHL Express, amivel a OnePlus meg feladta az enyémet az a DHL Parcel, az gyakorlatilag egy mezei postai szolgáltatás, ha beérkezik az országba, onnantól a Magyar Posta szállítja ki a végcímre. Szóval elküldtek ők is hogy nem hozzájuk tartozik és ők is megerősítették, hogy a DHL Parcel az én reklamációmat magasról le fogja szarni, nekik én csak egy cím vagyok, a feladó a szerződött partner.

    De amúgy közvtlen előtte megint hívtam a Bonn-i számot is, most legalább a telefonos kislány aranyos volt, de ő is csak annyit csinált, hogy felvette a számom, nevem, e-mail címem és továbbítja a complaint departmenthez. Mondjuk a kedvességétől függetlenül leordítottam az ő fejét is, hogy engem direktbe kapcsoljon, mert én nem fogok megint arra várni, hogy ők szívesekdjenek kontaktálni engem, nekem most kell az, hogy valami lépés történjen is, de természetes mind hiába volt, majd hívnak ha hívnak...

    Közben a OnePlus-tól jött egy e-mail amiben szintén csak az áll, hogy köszönik a sok infót amit szolgáltattam, mostmár (!) escalálják feljebb az ügyet. Mostmár, ezt a belső nyomozást múlt hétfőn indítottam, mivel az előzőről még a confirmation számot is b@sztak elküldeni, és van képük megírni, hogy mostmár escalálják...gondolom ez is a mese habbal kategória.

  • sohajda90

    tag

    válasz lócitrom #913 üzenetére

    Igen, őket ajánlotta tomp is, de elhajtottak. Tényleg csak a "kivárás" marad. Más kérdés, hogyha másfél hónap után előkerül a csomag Isteni tudja milyen állapotban, akarni fogom-e még ezt. Főleg mivel ajándék lenne, valaki másnak, még szerencse, hogy jó előre megrendeltem az előrendelési akció miatt, de már ígyis kezdek kifogyni az időből...

  • sohajda90

    tag

    válasz tomp #914 üzenetére

    Borítanám én, de ugye csak a szerencsétlen call centeres kislányokat tudom leordítani, tőlük meg mindig bocsánatot kérek mielőtt letenném, mert tényleg nem ők tehetnek róla...

  • sohajda90

    tag

    válasz Söri0127 #920 üzenetére

    Nekem elvileg kedden visszautalták a pénzt (alig telt úgy 2.5 intenzív chatelgetésbe az OP-vel meg rengeteg telefonos körbe a DHL-el). Annyi, hogy PayPal-al fizettem, amihez K&H-s kártya van hozzárendelve, szóval még a számlámon nincs rajta az összeg, de a PayPal fiókomban már "finished" státuszban van a refund, remélhetőleg pár napon belül a számlámon is jóváírják...

    Viszont ezek szerint itt az augusztus elejei csomagok ténylegesen mind eltűntek Feucht-ból (OnePlus community oldalon is többen jelezték, hogy így jártak), nem tudom mi történhetett ott, de ezek szerint azokból az orderekből delivery nem nagyon várható...

  • sohajda90

    tag

    válasz Söri0127 #925 üzenetére

    Egyébként szerintem nem adnak neked választást. Bár én már amúgy a refundot akartam, mert én nem bíztam bene, hogy ha előkerül is, milyen állapotban kerül elő és nem akartam mégegyszer a cserén/gariztatáson fight-olni velük. Én escaláltam az investigation-t, mivel bekértek tőlem egy consignment nyomtatványt, amire 72 órán belül nem válaszoltak, erre már tőlük semmi válasz nem érkezett, csak az automatikus e-mail értesítő, hogy elindították a refund-ot...

    Amúgy most az Alza-n a Megakiárusítás alatt 197.990 Ft a 16/256GB-os verzió mindkét színben, én ezt rendeltem az OP-től 185k Ft-ot vontak tőlem le, volt még egy elfekvő 15k-s Alza utalványom, így csütörtök este megrendeltem személyes átvételre és másnap reggel már át us vettem 184k-t fizetve :D (Annyi, hogy az OP-től járt volna hozzá egy sandstone bumper case meg egy bullet type USB-C headphone, de az utóbbira úgysincs szükségem, úgyhogy rendeltem még hozzá egy Nilkin tok-ot 4k-ért, így összesen csak 5k-val került többe, mintha az OP-től rendeltem volna meg direktbe...

  • sohajda90

    tag

    válasz hunhool1979 #928 üzenetére

    Ja bocsi, egy ideje átterelődött a szó a Nord 3 - ra, a 11 még tartja az árát (és remélem még tartani is fogja, mert az enyém még csak 3 hónapja van szolgálatban :D)

  • sohajda90

    tag

    válasz Söri0127 #934 üzenetére

    Nálam is ez a két játékos volt versenyben, de végül maradt a Nord, legfőképp mert a Nothing glyph értesítései szerintem csak jobban összezavarták volna a célszemélyt, akinek a készülék lesz, meg ilyen minimális okok miatt, mint a magasabb kijelző ppi érték, a gyorsabb töltés...

Új hozzászólás Aktív témák