- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
MuMa012
tag
Azért, mert teljesen más a piaci, szakmai része az informatikának, mint a tanítás, s utóbbi része sokkal közelebb áll hozzám. Elsőként például az, hogy pl. egy emelt óraszámú és szintű tagozaton sok mindenből kell jónak lenni és folyamatosan (SQL, PHP, HTML, CSS, C++, Java és emellett az Office programok és elméleti háttér). Más kihívást jelent használni ezeket és tanítani őket. Utóbbi azért jobb szerintem, mert ha nem érti meg a diák, több módon is neki kell futni. Nem elég annyi, hogy fusson, működjön ami elkészül.
A másik pedig, hogy az első 1-4 évben rengeteg felkészülés, óraterv készítést jelent, ami kb. 40-60 órássá teszi a heti munkát, de azt követően a kellő rutinnal, gyakorlattal heti kb. 25-re redukálódik.
A másik pedig, hogy a szakmai része mellett az emberi része sokkal mélyebb. A kollégákkal itt is baráti viszony építhető ki, de látni a diákok arcán azt, hogy a lelkükre is lehet hatni, segíteni lehet fejlődésüket a képzés végére kb. baráti mélységig mélyülhet. Nekem az iskolai sokkal közelebb áll mint az irodai környezet.