Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • repvez

    addikt

    Na , tegnap igaz user hiba miatt ,de felhívtam az inviteles help desket, hogy lassú a net ( routerbe el volt állítva)

    ÉS ott panaszkodtam nekik, hogy a 15 ös netem , legjobb esetben is csak 12 .Küldtem emailbe nekik speedtestet meg a modem adatait.
    MA visszahívtak, hogy náluk minden rendben ,de ha kérem akkor csinálnak egy diagnosztikát vagy ha tényleg idős a modem akkor cserélik ha a részleg úgy ítéli meg , hogy indokolt.

    A mai visszahívás után egy órára rá kapom az emailt, hogy szolgáltató oldali hiba kijavítva ,nem kell kijönni a helyszínre.
    ÉS most ilyen a netem

    Érdekes, módon, ha nem cseszteti az ember őket akkor meg nem mozdulnának és néznék át a rendszerüket, hogy valami nem stimmel, a fogyasztó meg csak fizeti a horror árat a lassú netjukért ami még azt a keveset sem éri el .Ebből is látszik, nem mindig a készülékben van a hiba.

    Remélem ezentúl már megmarad ez vagy sikerül valamit eszközölni, hogy ADSL helyett VDSL hálózatra fejlesszenek itt is.

Új hozzászólás Aktív témák