Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Xpod

    addikt

    válasz inf3rno #601 üzenetére

    Bocsi, de amiket eddig írtál az alapján én azt javasolnám, hogy keressetek egy szakembert, mert úgy érzem IT üzemeltetői és IBF oldalól is vannak kezelendő hiányosságok. Legalább egy független auditot csináltassatok cselekvési tervvel, IBSz-szel. Könnyebb lesz a vezetőségen is átvinni, mert egy független személy csinálja, a cselekvési terv végrehajtása során lesz időd beletanulni az IBF témakörbe.
    Az alapján amit eddig leírtál 15-20 fős polgármesteri hivatalra tippelek, akinek 3. biztonsági szintet és a 2-3 biztonsági osztályt kell teljesíteniük. Ezen a szinten a szabályzatok megléte, jogosultságok megfelelő kezelése, sokkal előrébb való, mint egy központi naplókezelő vagy naplógyűjtő rendszer bevezetése.
    Kicsit úgy érzem csinálni akarsz valamit de nem tudod hol kezd.
    Sajnos sok hasonlóval találkoztam a munkám során amikor tapasztalat, ismeretek hiányában elkezdtek valamit csinálni és a munka egy része felesleges pénz és idő volt.

    Van IBSz nálatok? Tapasztalatok szerint egy használható, a jogszabályi előírások jelentős részét lefedő IBSz 50-60 oldalnál kezdődik.

    [ Szerkesztve ]

    Most kezdődjék a tánc! - mondta a papagáj és berepült a ventilátorba.

Új hozzászólás Aktív témák