Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ngyjns

    tag

    Üdv Fórumtársak!
    Segítségeteket kérném, van-volt egy HP pavilion x360 gépem, amit a zsanér hibája miatt garanciális javításra vittek el tőlem még júniusban, húzták az időt, hogy javítani fogják várjak szeptember 25-ig, mivel a zsanért le kell gyártani!!! Szeptember elején szóltak, hogy nincs zsanér, vagy gépet adnak helyette, vagy pénzvisszafizetés lesz. Megint bizonyíthattam, hogy jótállásos, hivatalos számlám van. Kértem, hogy hasonló gépet adjanak. Két hete írtak, hogy pénzvisszafizetés lesz, gyorsan megoldják, tájékoztatnak. Azóta semmi. E-mailre nem felelnek, telefonon az ügyfélkapcsolati osztályt nem kapcsolják. Volt már valakinek ilyen gondja? Vennék hasonló X360 gépet, hogy a HP tollam ne árválkodjon magában otthon, és tudjak vele dolgozni, de az árak is mennek felfelé, rá fogok fizetni. Mit szóltok a garanciális ügyintézéséhez a HP-nak???

  • ngyjns

    tag

    válasz SeniorTilla #53048 üzenetére

    Köszi, sajna új gépet nem adnak, visszafizetést ajánlanak, de hiába írok, hívom őket, eddig nem történt annyi sem, hogy a számlaszámomat bekérjék. Gépárak az egekben, felhúznak megyek békéltető testülethez. Ráadásul Lenovo Flip lesz a pénzből, ha karácsonyig visszakapom, csak a Pen miatt ragaszkodtam volna a HP-hez, és eddig bármit vásároltam tőlük nem volt gond, a gariztatás is ment a munkahelyi gépekkel, ha gondjuk akadt. Amúgy HP Pavilion x360 15-er0001nh vagy jobb x360 gépet honnan vennétek árukeresős cégeken kívül?

Új hozzászólás Aktív témák