Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Peter M

    tag

    Tanulságos:

    Anno mikor megvettem gondolkoztam egy IBM T de helyette egy HPQ NC-8430-asra esett a választás, melynek azzonnal bővítettem a garanciáját 3 évre. Megtört az Adapter (látható volt és nem vett fel a laptop töltést) kábele így leadtam mult szerdán az adaptert, péntekre meg is jött a cucc hozzá. Elhozom nem tölt :O /Lehet egyszerű adapter de az is lehet h alaplap hiba, akkuról megy/ Hétfőn leadva a szervízes még a legjobb esetben is következő hét Péntekre saccolta, hogy megjöhet (laptopból ki a winchester /szervízes ajánlotta fel/ Laptop fel pestre bevizsgálásra adapterrel együtt).
    Pedig ez egy vidéki nagyváros "GOLD" szervízpartnere, az egyik szervízes kedélyesen megjegyezte ha mindez nem felel meg az igényeimnek akkor vigyem pestre a terméket, szerintem ebben az esetben épp az ő felesleges munkája nyerne igazolást.

    Kérdezem én:
    -Egy 400-500 ezer ft s laptopot ha megvesz egy magánember valószínűleg mindenzt azért teszi mert:
    -megbízható terméket szeretne
    -ha már elromlik akkor a lehető leggyorsabban szervizeljék /U4395E-a bővítőgari a hp-s emberke azt mondta h ez 5napos javítást jelente... /Természetesen Vidéki nagyvárosban nem EZT jelenti/

    kicsit csalódott lettem, tényleg csak a Lenovo (IBM) üzleti gépeknek van magyarországon vevő centrikus ügyfélszolgálata?!?!

    [ Szerkesztve ]

    https://www.behance.net/marosi-peter-k

Új hozzászólás Aktív témák