Hirdetés
- OLED TV topic
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Socket AM5-ös ASRock alaplapok az AMD X870E/X870 platformon
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- SSD kibeszélő
- 3D nyomtatás
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
Nem mondom hogy ez nem magyarázhatja, de az hogy a hideg motorban a benzin-levegő keverékből kicsapódik a benzin (hengerfalon, szelepen, dugattyútetőn, szívócsőben, stb,) az nem igazán újkelketű probléma, hiszen ezért létezik a szívató amióta karburátoros benzinmotor a világon van. Ahhoz hogy a hideg részeken lecsapódó benzin hiányát pótolja, annakidején a szívatóval dúsították a hideg motornál az így elszegényedő keveréket, miközben ugyanaz történt akkor is a lecsapódó benzinnel, ami most. Legalábbis technológiailag nem volt változás. Maximum a befecskendező fecskendez be több üzemanyagot hidegen, magyarul automata szívató, emelt fordulaton, ahogy régen, csak most nem kézzel kell visszatoszogatni a kart, hanem a motorvezérlő végzi automatikusan. Itt azt tudom elképzelni, hogy a "szívatós" időszak vagyis a bemelegedés alatt nem 2-3x nagyobb egységnyi benzint fecskendez be, hanem 3-4x, vagy esetleg hosszabb ideig, vagyis magyarul finomhangolták a szívatót. Ettől függetlenül is kicsit furának érzem ezt az érvet.
Az hogy a klímát átprogramozták, max. automata üzemmódban digitálisnál jelent valamit, én például manuális klímánál, de digitálisnál is várok néhány percet, mielőtt bekapcsolom az utastér fűtést. Van aki szerint ez mindegy a termosztát nyitásig, de tapasztalatom az hogy pl. a Civicnél ha nagyobb hidegben melegedés alatt megnyomatom az utastérfűtést, a vízhőfokjelző visszaesik. Vagyis az utastér "radiátor" elég sok hőt elvon a hűtőkörből.
Manuális váltónál értelemszerűen kiesik a váltószoftver, maximum a fel-leváltás ajánló kis ikon váltásjelzési idejét tolhatja későbbre (magasabb fordulatra), de ettől még az alapprobléma nem változik.
Plusz a gyors vagy lassú felmelegedés pro vagy kontra érve a régebbi vagy új motoroknál, hát épp az van, hogy az újakban kevesebb az anyag, vékonyabbak a falak, nem egy 150-160 kilós tömbnek kell átmelegednie, hanem egy 60-70 kilós pilincka varrógépnek.Szóval értem az érveket, de kicsit sántának érzem.
Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Hálózati / IP kamera
- S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - Befutottak az első tesztek
- Bundle topik
- Call of Duty: Black Ops 6
- Csak úgy lapul ezeken a képeken a Galaxy S25 Ultra dummy
- BestBuy topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- OLED TV topic
- Milyen egeret válasszak?
- Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest