- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
PROHARDVER!
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
RR-13
őstag
Nem igazán világos ez az egész, hogy a CIB honnan tudja azt, hogy kinek van Tw. fiókja.
Nem tudom tesztelni, hogy a Tw. fiókban kell-e előzetesen valami CIB-es regisztrációt elvégezni...Ezért csak a CIB erre vonatkozó leírását linkelem, ebben minden benne van, ami kell, ahhoz, hogy elvileg látszódjon a Tw. funkció. (bár én az alapján sem értettem)
A CIB Online felületén a Tw. funkciós menüben be kell jelentkezni a Tw. adatokkal, ez biztos...
Amennyiben valaki ténylegesen sikeresen végig vitte a folyamatot, akkor kérem írja már meg, akár OFF-ban. Köszönöm.
-
RR-13
őstag
Elvileg azoknak jelenik meg a funkció a CIB Online felületen, akik a Tw. regisztrációs oldalán már regisztráltak.
Lehet, hogy ennyi elég, hogy látszódjon a CIB-nél[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Elég régi ügyfél vagy igen.
Akkor kizárásos alapon maradt az, hogy akinek a telefonján Android 9 fut azoknak nem érkezik meg a belépési Push üzenet.
Próbálja valaki ezt megcáfolni...Közben eszembe jutott, hogy amikor ezt a funkciót "fejlesztették", akkor már Android 10-es volt javában a telefonokon, így lehet, hogy arra írták először csak meg, és a 9-re ezért nem "érkezik"
[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
Akkor tovább rombolok...
Csatlakozhatok?Szerintem ne keressünk logikát.
Én megfejtettem a rejtélyt!
A CIB a telekomos Wanda mintájára elkezdte használni az MI-t. Csak nem a CIB24-en, hanem a webes felületen.
CIB Cecília mindent tud rólunk, mindenkit minden banki szokásával együtt személyesen ismer, mindenkit besorol. Marketing okokból felvértezték érzelmi viszonyulással is.
Egyszerűen az a titok, hogy akit szeret, annak biztosítja a kényelmes, appos bejelentkezést. Akit pedig nem, annak régen rossz. Jobb is, ha otthagyja a CIB-et.
Engem szeret. Igaz, Firofox esetében kicsit tartózkodó, olykor hisztis, de Edge alatt a karjaimba omlik. -
sifarr
senior tag
Szerintem jó ,ha valamikor még az idén összehozzák...
Hát, bennem is vannak kérdőjelek.
A K&H is csak Mastercard kártyák esetében vezette be a GPay-t. Pedig régebbről még vannak Visa kártyái is forgalomban, de azok kimaradtak.
A CIB-nél viszont a kártyák döntő többsége Visa. Csak a gold debit és a hitelkártya Mastercard. Csak az utóbbiakra bevezetni értelmetlen.
Viszont - emlékeim szerint - az érintő kártyát is két lépcsőben vezette be a CIB. Először csak MC, csak utána Visa.
Szóval meglehet, hogy a GPay-re a többség várhat, várhatunk még sokáig. -
sweatyy
csendes tag
Emiatt én sem nyitottam még meg és vacilálok, mert minden banknál vannak elégedetlen ügyfelek, de itt valahogy kiugróan sok panaszáradatot olvasok, a fiókok google értékelése is ilyen 1,5-2 körül mozog ami szintén a legalacsonyabb. Bár én csak végszükség esetén megyek fiókba amit online vagy atm-en el lehet intézni ott csinálom, lehet nem is nagyon találkoznék ezekkel a panaszokkal.
-
RR-13
őstag
Nem fórum vélemények alapján szoktam számlát nyitni, hanem akkor, ha nekem megfelelnek a feltételek.
Soha nem voltak velem egyik bankba sem ilyen kedvesek és segítőkészek, mint az UniCredit Bank "azon" fiókjában.
Persze vannak kivételek melyek bizonytalanná tehetnek, de az a személy hozzáállásának a hibája, és nem a bank hibája.Most pont azt a fiókot zárják be egyébként, ahol kifejezetten lekezelő volt a vezető.
Néhány ezer Ft spórolásért Az nem néhány ezer, alaphangon sem.
[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
Nem olyan egetverő összeg. ...
Hát ez az! Már az első kérdező hsz-edhez majdnem hozzászóltam, de akkor hagytam.
Otthagynál egy CIB Online számlacsomagot? Igaz, régi, de épp ez az előnye. Még mindig veri a nullásokon kívül szinte az összes többit! Örülj, hogy tagja vagy klubnak!
Most 874.- Ft. a havi költséged, azaz max ezt takaríthatod meg. Ebben már a kártyaköltség is benne van. Ha azonnal nyitsz az Unicreditnél, akkor 30 ezret sem takarítasz meg a nem egész 3 év alatt. Ezért bevállalnál egy bankváltást (új szerződés, régi felbontás) minden költségével. Az időd is pénz!
Lemondasz az ingyenes külön kártyaszámláról a webkártyához, de a főkártyádhoz is kérhetsz külön és ingyen. Vállalod az új bank szolgáltatásának kiismerését, megszokását, esetleg hiányosságait. 3 év múlva pedig kereshetsz egy új nullás számlát, azaz újfent szerződés, felmondás, stb. Persze lehet, hogy nem is találsz, és fizethetsz akár többet mint most.
Mondd, megéri? Havi 874 megtakarításért?
Ha valamiért nem akarod mindenképp otthagyni a CIB-et, akkor ez az egész sok hűhó semmiért.
Persze, ha ez a hobbid, az más. Akkor hadd szóljon! -
cocka
veterán
Feladnád azt, hogy ezenfelül nincs tranzakciós költség, se illeték? Akár több milliót is utalhatsz 0 Ft-ért.
A CIB-nél sem voltam vagy 4 éve fiókban
Azt hogy csináltad, amikor 2019 nyarán elkezdték vegzálni a népet a PSD2-es irányelvek kapcsán az átvilágítással és mindenkit behívtak pofavizitre, ha úgy mond továbbiakban is használhassa pl. az átutalás funkciót vagy egyáltalán bármilyen pénzmozgást?
[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
A bankok nem ismerik a jelenkori postai működést…
10-15 éve még napi kézbesítés volt, mára már erőforrás optimalizáltan működik a dolog.Akár SMSben is mehetne a PIN, csak ez mind fejlesztési költség… amire nem nagyon költenek, ha nincs jól kielemezve, hogy mekkora megtakarítás/extra bevétel
-
dredjudge84
őstag
-
dredjudge84
őstag
Ja világos. Csak arra akartam célozni, hogy sajnos több a hülyén, mint gondolnánk, és valószínűleg ezért nem fejlesztenek a bankok, mert ezt ők is nagyon jól látják. Ezért nem fog megszűnni a sárga csekk sem még sokáig. Napi szinten járok postára, és annyi de annyi ember csekkezik, hogy az valami hihetetlen. Szóval amíg az emberek nem akarnak változni, addig a bankok is tesznek az egészre.
-
attiati
veterán
Bocs, nem a kérdésedre válasz.
Azon agyaltam, hogy milyen üzletpolitikai értelme van annak, hogy mobil csatorna ingyenes, de az e-bank csatorna fizetős?
Nyilvánvalóan nem olcsóbb a bank számára a Mobil csatorna.
Át akarják terelni az népet Mobil oldalra, hogy az E csatorna fejlesztését leállíthassák?
Így a párhuzamos fejlesztés költségét megspórolják?Valamelyik fintech szaki nyilatkozta, hogy manapság annyira fájdalmas belépni a ebankba a mobilapphoz képest, mint régen fiókba járni az ebankhoz képest.
De fejlesztésben (és fogyasztói szokásokban) nem tart ott a bankszektor, hogy az ebanking csatornát le lehessen állítani.Akkor meg mi értelme az mbankingot előnyben részesíteni a díjazásban is?
Külön szervereken fut, kevésbé terhel adatbázisokat?[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
Egyik sem tökéletes.
És nem csak a CIB-re és az Unira igaz, hanem az összesre.A CIB app nálam már jó ideje problémamentes.
Nálam is. És a családban van még 3 CIB-es (meg 4 Rafi Gold2.0-ás is), nekik sincs bajuk.
De én ezt már meg sem merem említeni. Vannak itt régi CIB-esek, akik 0,5-1-2 éve hagyták ott a CIB-et, és a régi - jogos - rossz tapasztalataikat vetítik a mára is. Holott nincs is friss tapasztalatuk.A fő probléma az, hogy bizonyos funkciók csak az ósdi, elavult java-s alkalmazásban elérhetők.
Hát, ha a funkciók átkerülnének az újba, az appba, akkor a java-st meg is szüntetnék. Cocka nagyon nem örülne neki. Meg is értem.
Másrészt bizonnyal fél a CIB. A funkció áthelyezés nagyobb fejlesztés, nagyobb a kockázata rendszerproblémák visszatérésének. (Irónia próbált lenni.) -
RR-13
őstag
Neked ECO csomagod van? Mert nekem az.
Az ügyintézőnek sem volt még tegnap du. betöltődve az appban a kivonata, megnézte a sajátját... (lehet, hogy ő is ECO-ban van) Elképzelhető, hogy csomagfüggő, hogy kinek mikor töltődik be, pl. az online csomagban lévőknek már 30-án, mert hétvége volt, és 28-al zárták a hónapot...Azt mondta az ügyintéző, hogy ilyen még nem volt, hogy 5-én ne lássa, mert a hónap 2-3 munkanapjáig szokott (kellene) betöltődnie.
Az a formátum ami az appban, és a ONLINE-ra feltőltenek, (ami azonos a papír alapúval is), az a hivatalos kivonat formátum, és már nem a Javás felületen letölthető nagyon régi sablon, ami egyébként elérhető 4 napja.
[ Szerkesztve ]
-
Gallmix
aktív tag
ingyenes egy éve vagy több mint egy éve akciós 0 ft. (amúgy 990 ft lenne akció nélkül)
Legfeljebb 60 napig elérhető. De a fizikai kártya használatával egy időben is megszűnik már.bigdady
most kártyát csak személyesen tudsz kérni.A kamat+ számla valamiben jobb valamiben rosszabb. pl készpénz-felvételnél elég komoly díja van, ingyenesen felül. (államilag támogatotton felül pl).
De a 20.000 utalás az előny, valóban. a kártyadíj már megint nem.
kamat is szépen csökken.#31123 rundmc
Szelfis nyitásnál cirka 1 héttel számolj. Múlt hét csütörtöki nyitásról, ma jött levél.
Videó banknál "azonnal" meg van, pár órás várakozás is lehet. Ma pl egyre több volt mikor néztük. Meg van egy timeout is amikor bont. Talán délelőtt érdemesebb, mint estefelé.[ Szerkesztve ]
-
Piftuka
veterán
Értelek.
Én soha nem használok mobiltelefont bankozáshoz (csak a belépő kód regenerálásához), ráadásul csak magamban bízom, az automatizmusokban nem, szóval minden rendszeres utalásomat, minden hónapban mindig én indítom.
Nekem a számítógépes kliens minden szempontból nagyon fog hiányozni. A szemnek kedves pasztell zöld felület és ideális betűtípusok, az áttekinthető menü, a rendkívül felhasználóbarát működés. Az külön jó dolog volt, hogy össze tudtam kapcsolni a Díjnet szolgáltatással. (Nem a CIB-en múlott, hogy néhány éve a UPC/Vodafone aztán a saját "MyVodafone" felületére "terelte" át a számlamenedzsmentet.)
Valószínűleg a költségek (és security okok) miatt nem akarnak már vesződni a Java alapú applikációval, és nyilván arra sem akarnak költeni, hogy egy más, asztali alkalmazást fejlesszenek ki.
Nem örülök neki, de muszáj elfogadnom a döntésüket. Mindazonáltal örülnék, ha a CIB Online felület legalább bizonyos keretek között "skin"-ezhető, átrendezhető lenne!
Mindenképpen valami szemkímélőbb színvilágot, és áttekinthetőbb menürendszert állítanék be magamnak a saját profilomban.
"Aquila non captat muscas."
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...