Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cocka

    veterán

    válasz adam3 #4141 üzenetére

    A telefonos hölgy szerint nemhogy a kártya nem ingyenes, de a kedvezmény sincs regisztrálva, de elrendezi a dolgokat és visszahiv.

    Nos, tapasztalataim szerint jó eséllyel futhat az ember olyan ügyintézőbe, akinek fogalma nincs arról, hogy hogyan kell beállítani bizonyos kedvezményeket, ilyen ügyintézőbe nemcsak az mkk-s, de a cibezzes megújíttatásom kapcsán is belefutottam. A nőci abszolút nem volt képben, hogy mit kell csinálni és akkor ilyenkor van a kínos várakozás.

    Szarul érzi magát az ügyintéző, mert legalább fél órájába telik, mire előkerít valakit, aki képes megcsinálni azt, amit az ügyfél kér.

    Szarul érzi magát az ügyfél, mert az amúgy sem gyors banki ügyintézés miatt még plusz felesleges perceket kell időzni a bankban.

    És persze szarul érzik magukat az utánad közvetkező ügyfelek is, mert közvetve miattad nem halad a munka és feleslegesen kell nekik is órákat sorban ülni.

    Esetleg az lehet a megoldás, hogy ha van, átmész egy másik bankba és ott intézed el. Ha szerencséd van, van a városban legalább még egy olyan bank, ahol értik is a dolgukat.

    Ja és csak a Visa Inspire-rel ingyenes. Mondjuk nekem megmaradt az MC, úgyhogy amíg az le nem jár, addig nem is lesz új kártyám.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák