Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fehér_ember

    addikt

    válasz Herceg0413 #80595 üzenetére

    Illetve még annyi, hogy nem mindig a drágább a jobb és van úgy hogy már nincs értelme egy bizonyos árszint felé menni, akkor sem ha megteheted. Lehet hogy hogy pl. sub-ban sem kell feljebb kell menned a párszázezer/db.-os árnál. Viszont a hangsugárzókat nagy alapossággal kell kiválasztanod, személyes maghallgatás alapján, mert az tényleg a legfontosabb. Elég ha sztereóba hallgatózol, aztán majd több párat/darabot veszel, ha megtaláltad a számodra nagyon tetszőt. Persze abban kérhetsz tanácsokat, hogy miket érdemes meghallgatnod. Én ha tehetném, bizonyára elég előre venném a focal, proac ,tannoy, heco ...stb dobozokat, de bármilyen jól szóló, akár csak a sztereó vonalon jelenlévő márkát is nézhetsz, mert végül annyit db-ot veszel belőle amennyi kell (és sokszor a centert is meg lehet oldani akár egy alacsonyabb álló dobozzal vagy egy állványossal).
    Sokan komplett hm szetteket választanak, de szerintem ha zenét is hallgatunk sokpontegyben, nem biztos hogy ragaszkodni kell ehhez.

    (#80597) Herceg0413
    Szerintem az a baj a stúdiós dobozokkal, hogy azoknak csak egy szintig kell jónak lenniük. Tehát pl. kezdésnek remek választás, de a későbbiekben már akadnak jobbak. Ugyanis a stúdióknak a munkájukkal csak az átlagos elvárásokat/igényeket kell kiszolgálni, ezért nem is volna értelme túl jól szóló eszközökre kihegyezni a hangmérnöki munkát, hisz úgy nagyon kevesen élvezhetnék és lehet hogy a rosszul szóló eszközökön még rosszabbul szólna egy olyan felvétel. Szóval a visszahallgatásra sincs igazán szükség egy bizonyos szintnél jobbra a stúdiókban, vagy ha elő is fordulnak, esetleg csak azért kellenek amiiért a rosszabb dobozok is, mármint hogy megbizonyosodjanak róla hogy azokon se annyira hallgathatatlan a végeredmény. De ez csak saját vélemény, mások véleménye alapján, a stúdiós dolgokról, mint fogalomról.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák